پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:51:54 - شنبه 6 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کارگاه آموزشی توجیهی عرصه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در رابر
کارگاه آموزشی توجیهی عرصه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با حضور جناب سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان و مهندس شهسواری مسئول قرارگاه جهاد اقتصاد استان در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار گردید .

به گزارش ” صبح رابر” ،کارگاه آموزشی توجیهی عرصه های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با حضور جناب سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی استان کرمان و مهندس شهسواری مسئول قرارگاه جهاد اقتصاد استان در نماز خانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار گردید .

IMG_2747

سرهنگ پاداش مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله در این کارگاه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری ابتدا به ساختار تشکیل بسیج سازندگی اشاره و سپس به برنامه های کلی اقتصاد مقاومتی مطالبی را مطرح نمود ودر بحث عرصه های اقتصاد مقاومتی بیان کرد : که در ابتدا طرح با ۴عرصه آغاز و هم اکنون قریب به ۳۰ عرصه در استان فعالیت دارد .

وی به عرصه های پرورش زنبور عسل ، کبک وماکیان، شتر مرغ و گیاهان دارویی و اصلاح باغات و… را مطرح و در کنار این موارد به استفاده علمی از صنایع تبدیلی اشاراتی داشت   .

سپس مهندس شهسواری با اشاره به کمبود آب و خشکسالی اخیر از عرصه ها یی نام برد که از لحاظ علمی با توجه به این بحران می توان مورد بهره برداری و استفاده قرار داد ، پرورش قارچ، گل محمدی ، گیاهان دارویی ، زعفران است که می توان به راحتی مدیریت کرد و دراقتصاد خانواد شهرستان شریک شد .

در پایان کریمزاده از نحوه تشکیل پرونده و معرفی به بانک مهر اقتصاد بسیجیان شهرستان بافت ، مبلغ و سود آن مطالبی را مطرح و سپس این سه بزرگوار به سؤالات بسیجیان پاسخ دادند

گفتنی است در این مراسم فرمانده ناحیه  رابر ضمن عرض خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات بر اهمیت اقتصاد مقاومتی تأکید کرد و عنوان داشت : این بحث از آنرو مهم است که در بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مسئولان ارشد نظام در کنار مذاکرات هسته ای و توافق آن ،بحث اقتصاد مقاومتی را نیز خیلی مهم دانست  .

IMG_2735 IMG_2737 IMG_2747 IMG_2800 IMG_2762

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب