پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:22:45 - یکشنبه 7 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«شهید بهشتی» برای ما یک ملت بود
زندگی آیت الله بهشتی سراسر درس است یک نمونه شاخص نامه ایست که به رهبر کبیر انقلاب نوشت که با او از نگاه و نگرش بیگانه با انقلاب در دل کرد، نگرشی که با حمایت رئیس جمهور وقت فرصت پیدا کرده بود میدان دار صحنه سیاسی شود.

به گزارش “ صبح رابر“زندگی آیت الله بهشتی سراسر درس است یک نمونه شاخص نامه ایست که به رهبر کبیر انقلاب نوشت که با او از نگاه و نگرش بیگانه با انقلاب در دل کرد، نگرشی که با حمایت رئیس جمهور وقت فرصت پیدا کرده بود میدان دار صحنه سیاسی شود.

استاد و رهبر بزرگوار دو گانگی موجود میان مدیران کشوری بیش از آن که جنبه شخصی داشته باشد ، به اختلاف دو بینش مربوط می شود .

بینش اول :«در برابر بیگانگان و هجوم تبلیغاتی ، سیاسی ، اقتصادی و نظامی آنها سخت به توکل برخدا و اعتماد به نفس و تکیه بر توان امت اسلامی و پرهیز از گرفتار شدن در دام داوری ها یا دلسوزی های بیگانگان معتقد و ملتزم ».

ملت ایران با ملت آمریکا و دولت ما باملت امریکا هیچ خصومتی ندارد اما ؛ با دولت آمریکاو آن بخش از مردم ،آمریکا که ابزار این دولت استعمار جهانی این دولت ظالم و ستمگر هستند البته به صورت انقلابی و در شکل مبارزه برخورد می کند .

۷۸

بینش دیگر :«هر چند دلش همین را می خواند و زبانش همین را می گوید و قلمش همین را می نویسد ، اما چون همه مختصات لازم برای پیمودن این راه دشوار را ندارد در عمل لرزان و لغزان».

هشدار می دهم که من نظریه تو را افشا کردم دفعه دیگر در صورتی اصلاح نشوی نوبت با افشای اسم و رسم می رسد .

بینش اول روی شرایطی در گزینش مسئولین تکیه می کند که جامعه را به سوی امامت متقین و گسترش این امامت بر همه سطوح راه می برد،بینش دیگر بیشتر روی شرایطی تکیه م یکند که خود به خود راه را برای نفوذ بی مبالات ها یا کم مبالات ها در همه سطوح مدیریت اسلامی و حاکم شدن آنها بر سرنوشت انقلاب هموار می سازد .

امروز در بیشتر دستگاه های نظامی، انتظامی و مؤسسات سازمان های دیگر ، جریان هایی می گذرد که عناصر متدین و دل سوخته را بسیار افسرده کرده و می کند.

ملت انقلاب ما در برابر حمله ها و توطئه ها چه روشی خواهند داشت؛خود ملت پاسخش را روشن داده و می دهد روش مردم ما همان روش است که در طول سالهای مبارزه با رژیم به کار بردند قاطعیت ،ایمان ،فداکاری، حضور ذهن و یکپارچگی، وحدت و گوش به فرمان رهبر .

تصاویری از کمپین مردم انقلابی شهرستان رابردر هفتم تیرماه ۱۳۹۴:

DSC01307 DSC01310 DSC01311 DSC01312

پناه دادن رئیس جمهور به مخالفان حاکمیت اسلام ، عرصه کار را برهمه کسانی که شب و روز در این راه تلاش کرده و می کنند روز به روز تنگ تر کنند .

اسلام هنر پرور، هنر دوست و هنر خواه است نه ضد هنر فقط باید هنر را مشخص کرد، انقلاب صادق است و با هنر سیکسی ، هنر شاهنشاهی و طاغوتی مخالفیم و هنر تعالی بخش انسانی و انسانیت ساز صادقانه تقدیر وتشویق می کنیم .

امام بزرگوار در ماههای اخیر صدای پای آمریکایی توطئه گر و همدستان و همداستانان او گسترده تر از پیش شنیده می شود .

برگرفته از نامه محرمانه شهید بهشتی به امام خمینی اسفند۱۳۵۹

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب