پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:45:16 - دوشنبه 15 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولین وزارت علوم نباید دانشگاه ها را محلی برای جریانات انحرافی قرار دهند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:مسئولین وزارت علوم نباید دانشگاه ها را محلی برای جریانات انحرافی قرار دهند.

نصراله پژمان فر در گفتگو با ” صبح رابر” در رابطه با سخنان مقام معظم رهبری در جمع اساتید و هیئت های علمی دانشگاه ها، گفت: ما باید در مسئله رشد علمی کشور نهایت کوشش و تلاش را داشته باشیم که بتواند رشد علمی کشور به عنوان برگ برنده در همه عرصه ها حفظ کنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی ادامه داد: متاسفانه آمارها نشان می دهد به دلائل مختلف رشد علمی کشور، نتوانسته شتاب خود را حفظ کند و این مسئله یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری است علیرغم اینکه به شکل های مختلف این تذکر را داده بودند،اعلام کردند .

مسئولین وزارت علوم نباید دانشگاه ها را محلی برای جریانات انحرافی قرار دهند

پژمان فر با بیان اینکه امروزه فضای دانشگاهی و مراکز علمی ما تبدیل به یک رویکرد غیر علمی شده است؛ تأکید کرد: این مسئله سبب شده است  فعالیت ها و جریان های  سیاسی جامعه مانند جریان های اصلاحات جای پا پیدا می کند و برای اینکه در مسائل ورود پیدا کنند و دنبال مقابله با نظام در این فضا ها باشند. نتیجه این خواهد بود که ما  قفلی را در بحث های علمی مشاهده می کنیم.

وی اظهار کرد : امیدواریم که مسئولین وزارت علوم این موضوع را جدی بگیرند و به بهانه های مختلف دانشگاه های را محلی برای تاخت و تاز جریان های منحرف سیاسی قرار ندهند و زمینه ضعف جریان های علمی در کشور نباشد .

رسانه ای کردن بورسیه ها  فضای بی تقوایی را  جلو می برد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد ضایع شدن حق تعدادی از افراد در پرونده ای موسوم به بورسیه ها گفت: این مسئله  یک شانتاژ سیاسی بود، به بهانه تخریب دولت قبل به هر عنوانی این فضای بی تقوایی را جلو بردند و نتیجه اش این شد و زمانی که  گزارشات اعلام می شود ادعاهای  انان هیچکدام مطابق با واقع نبود و ادعای غیر واقع بود که مجلس نسبت به این موضوع واکنش نشان داد .

وی با بیان اینکه یکی از ضعف های دو ساله  این مسئله بوده و  قصد دارند بهره برداری روزنامه ای برای خودشان فراهم می کنند ؛ تصریح کرد : متاسفانه مثل ادعای که بعضی از مسئولین در حد وزراء اعلام کردند ما نگران پولهای کثیف هستیم و فشار مجلس بر اینکه بیایند پولهای کثیف را توضیح دهند .

پژمان فر خاطر نشان کرد: آنها اعلام کردند ممکن است پول ها کثیف باشد و ما نگران پولهای کثیفی هستیم یعنی ادعای صرف در جامعه ما یک هرج مرج و ناامنی را دامن زد و فقط برای اینکه یک بهره برداری حرکت سیاسی کند و این نوع حرکت ها سیاسی شیطنت آمیز موجب تضعیف اصل نظام و بالارفتن نگرانی های مردم متدین و انقلابی است .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب