پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:42:23 - سه شنبه 16 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقه عکس سفره افطار
مسابقه عکس سفره افطار زنان کویر، با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب ایرانی- اسلامی در حوزه غذا در بخش تهیه و سفره آرایی به شیوه های بومی و ایرانی معرفی می شود. این مسابقه با آغاز ماه مبارک رمضان با موضوع سفره افطار شروع می شود.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  پایگاه خبری “زنان کویر”   روزه‌داری شیوه‌ای از عبادت است که در تمامی ادیان الهی رایج است و تمامی روزه‌داران در پایان، روزه خود را افطار می کنند. این در حالی‌است که گستردن سفره‌ افطار از سنن حسنه و موکد در دین کامل و زیبای اسلام است که در عین مشابهت کلی در سراسر جامعه اسلامی، تنوع بسیار دلنشینی هم در آداب و رسوم قومی و بومی روزه‌داران مسلمان  جاری است.مسابقه عکس سفره افطار زنان کویر، با هدف ترویج و ارج نهادن به آداب ایرانی- اسلامی در حوزه غذا در بخش تهیه و سفره آرایی به شیوه های بومی و ایرانی معرفی می شود. این مسابقه با آغاز ماه مبارک رمضان با موضوع سفره افطار شروع می شود.

زمان ارسال آثار:

از اول ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر
قوانین مسابقه:

۱٫آثاری در رویداد، شرکت داده می شوند که علاوه بر ایرانی بودن محتوای آن (غذای ایرانی، سفره آرایی ایرانی) با موازین شرعی و عرف جمهوری اسلامی ایران همخوانی داشته باشد.

۲٫زمان ارسال آثار، قابل تمدید نیست.

۳٫ارسال عکس از طریق ایمیل:zanan.kavir@gmail.com  یا تلگرام :۰۹۳۵۶۶۸۶۳۷۵

۴٫ تاکید میگردد ترتیبی اتخاذ فرماییید که رنگ آبی پایه ثابت سفره های شما عزیزان باشد.

۵٫٫ هر کاربر می تواند فقط یک اثر را  با ذکر نام خود ارسال نماید.

۶٫ تصاویر باید توسط خود شما گرفته شود. عکس های دانلودی از اینترنت در مسابقه شرکت داده نخواهد شد.

جوایز:

پس از اتمام این ماه مبارک، به بهترین و خلاقانه‌ترین عکس ارسال‌شده از سوی شما به انتخاب هیئت داوران و علاوه بر این به عکسی که بیشترین لایک را از آن خود کند و مورد علاقه بسیاری از کاربران باشد جوایزی اهدا خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب