پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:40:58 - سه شنبه 16 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمپین “قدس تنها نیست ” در رابر راه انداری شد
پیام روز قدس تشخیص حق از باطل و نشان دادن چهره دشمن اصلی و ایجاد بیداری اسلامی و دوری از انحراف و پرهیز از افراطی‌گری و خشونت است.راهپیمایی روز قدس مظهر و نمونه اتحاد و یکپارچگی ملت ایران می باشد و روز جهانی قدس به عنوان چتری است برای همه گروه ها و اقشار مختلف که با پرهیز از تفرقه به دنبال وحدت هر چه بیشتر باشند.

به گزارش ” صبح رابر”امروز به خیابانهای شهر رابر رفتیم تا اهمیت راهپیمایی روز قدس و اینکه حضوربا زبان روزه در راهپیمایی چه حسی دارد را از زبان مردم این شهرستان بشنویم .

روز جهانی قدس به عنوان یکی از ماندگار ترین یادگارهای حضرت امام خمینی (ره) می باشد که امسال نیز مردم ولایت مدار رابر با شکوه تر از سال گذشته روز جهانی قدس را که تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک‌کشی از غزه یا یمن ، فریاد استکبار ستیزی سر می دهند و به دنبال نابودی اسرائیل و آزاد سازی قدس شریف بوده اند  با حضور خود بار دیگر حماسه ای دیگر بیافرینند.

اکنون در آستانه روز قدس دیگری قرار داریم و مردم تابع ولایت در راستای لبیک به این فرمان امام گام بر می‌دارند و با حضور گسترده خود بر ابهت این راهپیمایی بیفزایند تا مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه بدانند که در این ظلم آشکار رژیم صهیونیستی تنها نیستند،روز قدس فرصتی است که بتواند این پیام را به همه دنیای اسلام برساند.

پیام روز قدس تشخیص حق از باطل و نشان  دادن چهره دشمن اصلی و ایجاد بیداری اسلامی و دوری از انحراف و پرهیز از افراطی‌گری و خشونت است.راهپیمایی روز قدس مظهر و نمونه اتحاد و یکپارچگی ملت ایران می باشد و روز جهانی قدس به عنوان چتری است برای همه گروه ها و اقشار مختلف که با پرهیز از تفرقه به دنبال وحدت هر چه بیشتر باشند.

DSC01599

یکی از شهروندان رابر اهمیت حضور در راهپیمایی را دفاع از مردم مظلوم یمن فلسطین دانست و گفت : امسال با توجه به وحشیگری اسرائیل در کشتار زنان و کودکان در غزه روز قدس باید پرشور تر برگزار شود هر سال به اتفاق خانواده در این راهپیمایی شرکت می کنم و امسال هم به قوه ی الهی همراه با خانواده ام در این راهپیمایی و حماسه ی سیاسی عظیم شرکت خواهم کرد.

DSC01589

یک نوجوان  ۲۷ ساله اهمیت این راهپیمایی در حفظ اسلام از مردم مسلمان غزه و فلسطین دانست و می گوید : امسال نیز با لبیک گفتن به فرمان امام خمینی (ره) حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن حمایت مردم  ایران ازمردم مظلوم شعار مرگ بر آمریکا ، و مرگ بر اسرائیل سر می دهم .

وی حضورش را با زبان روزه را اینگونه بیان کرد : می توان از لحاظ معنویت تأثیر بیشتری بر نابودی اسرائیل و اجر و پاداش بیشتری داشته باشد.

DSC01600

جانباز ۷۰ درصد گفت : برای دفاع از انقلاب و عمل به سفارشات امام خمینی(ره) حتما شرکت می کنم، برای اینکه مشت محکمی بر دهن آمریکا و استکبار جهانی بزنیم و نشان دهیم که ما می توانیم روی پای خود بایستیم و احتیاج به هیچ کسی نداریم.

DSC01591

دو نوجوان دیگر رابر حضور در راهپیمایی وظیفه دینی هر مسلمان دانستند و می گویند : برای حفظ اسلام در صحنه ها حضور می یابیم ، می خواهیم شرکت کنیم و مثل همه بگویم: مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا.

DSC01587

معلم رابری می گوید :همه با هم در راهپیمایی شرکت می کنیم تا اقتدار ملت ایران را به تمام جهان نشان دهیم، که وحدت و همبستگی مردم ایران شکستنی نیست و مردم ایران با وجود تندبادهای تحریم هیچگاه به خود نمی لرزند.

DSC01580

فرهنگی دیگری گفت : همه می آییم تا از ولایت و رهبری حمایت کنیم و به غرب نشان دهیم، این مردم همان مردمی هستند که در جنگ تحمیلی یک وجب از خاکشان را به دشمن ندادند و بعد ازاین هم نخواهند داد .

DSC01556

مهدی پور گفت : حضور مردم به تنهایی در راهپیمایی نشان از عزت، اقتدار، استقلال و صلابت ایران اسلامی دارد و همگان خواهند دانست که رمز موفقیت هر کشوری در گرو اتحاد و همستگی ملت آن است؛ مردم ایران این همبستگی را با لبیک به ندای امام خمینی(ره)، به اوج رسانده و چشم تمام جهان را به سرزمین خود خیره کردند.

DSC01555
شمس الدینی گفت : می آییم تا صدای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل دوباره گوش جهان را کر کند.

وی در رابطه با اهمیت راهپیمایی روز قدس می گوید : حمایت های معنوی ایران اسلامی و آزادیخواهان جهان از فلسطین باعث شده مقاومت مردم این خطه از جهان هر روز در راه مبارزه با رژیم نامشرع اسرائیل مصمم تر و در مقابل حملات و تهدیدات این رژیم مقاومت تر باشند.

DSC01563

دانشجوی رابری می گوید : روز جهانی قدس، روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره صهیونیست جنایتکار آمریکا و هم‌پیمانان آن برداشت و ادعاهای دموکراسی و حقوق بشری و انسان‌دوستانه آنان را پوچ و بی‌معنا دانست.

DSC01586

شیخ حسینی روز قدس کلید وحدت، غیرت و اقتدار جهان اسلام است افزود: وظیفه هر مسلمانی است که با تمام توان و وجود در این روز حضور یابد و مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خبر داد راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرستان رابر از ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز جمعه ۱۹ تیرماه از بلوار شهرداری تا میعادگاه نماز جمعه در حسینیه جامع برگزار می شود.

DSC01581 DSC01577 DSC01576 DSC01574 DSC01573 DSC01569 DSC01570 DSC01567 DSC01565 DSC01560 DSC01553 DSC01596 DSC01594

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب