پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:54:53 - چهارشنبه 17 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طنین نوای”بک یا الله” و “الغوث الغوث” در شب ۲۱ رمضان در شهرستان رابر
همزمان با سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام مراسم معنوی احیای شب ۲۱ ماه رمضان با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم شهرستان رابر در مساجد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ” صبح رابر”همزمان با سالروز شهادت مظلومانه مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام مراسم معنوی احیای شب ۲۱ ماه رمضان با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم شهرستان رابر در مساجد این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم پر خیر و برکت دست ها رو به سوی آسمان بلند می شود و به امید اجابت دعا، نوای “بک یا الله ” و “الغوث الغوث” سر می دهند ودر عزای شهادت جانگدازو مظلومانه مولای متقیان حضرت علی علیه السلام به سوگواری پرداختند.

 قرآن به سر گذاشتن وسینه زنی توسط مداح اهل بیت (ع) و قرائت دعای جوشن کبیر و سخنرانی از برنامه های معنوی این شب با عظمت بود.

 تصاویری از مراسم  احیا ی شب۲۱ ماه رمضان در  مسجدالرضا رابر  را مشاهده کنید :

DSC01645 DSC01644 DSC01654 DSC01656 DSC01657 DSC01659 DSC01662 DSC01663 DSC01664 DSC01665

  1. محمدرضا   تیر ۱۷, ۱۳۹۴  

    تخفیف ویژه ( وردپرس پارسی )
    سلام خدمت همه دوستان عزیز ، شما می توانید افزونه حرفه ای تگ کردن خودکار مطالب را از مورخه ۱۵/۴/۱۳۹۴ تا ۲۱/۴/۱۳۹۴ با کسر ۳۰% درصد تخفیف خریداری بفرمایید. توجه داشته باشید مبلغ درج شده در سایت مبلغ اصلی قالب بوده و ۳۰% تخفیف در زمان خرید بصورت اتوماتیک از این مبلغ کسر و اعمال می گردد.
    ۱٫ افزونه تگ کردن خودکار مطالب
    http://wpparsi.ir/افزونه-تگ-کردن-خودکار-مطالب/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب