پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:14:30 - جمعه 19 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پویش مردمی ” صهیونیست ها بدانند ” در رابر
جمعه آخر ماه رمضان ،فرصتی برای روح های علاقه مند ان به مسئله فلسطین و دلهای پر شور جوانان و دیگر اقشار مردم روزه دار رابر با راه اندازی پویش مردمی ” صهیونیست ها بدانند ” تو دهنی به استکبار زدند .

به گزارش “صبح رابرروز جهانی قدس در دنیا ،جمعه آخر ماه رمضان ،فرصتی برای روح های علاقه مند ان به مسئله فلسطین و دلهای پر شور جوانان و دیگر اقشار مردم روزه دار رابر که از ملت فلسطین دفاع کنند.

به خصوص در این ایام  محکومیت حمله وحشیانه آل سعود به مردم مظلوم یمن  و وحشیگری اسرائیل در کشتار زنان و کودکان در غزه ، با راه اندازی پویش مردمی ” صهیونیست ها بدانند ” تو دهنی به استکبار  زدند .

– ما ملت شیعه و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی ،با استعانت از خداوند   متعال و رهبری مقتدر جهان اسلام حضرت مهدی (عج) و فرزند نائبش حضرت آیت الله خامنه ای همیشه در صحنه خواهیم بود و همواره اعلام می کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی کند و تا خون در رگ های ما جریان   است از انقلابمان و مردم مظلوم مسلمانان جهان علی الخصوص فلسطین حمایت می کنیم.

DSC01790

– صهیونیست ها باید بدانند که مردم فلسطین حق زندگی دارند ، نباید شام شب شان   گلوله هایی از سوی شما باشد که به قلب پردردشان اصابت می کند باید قلبی از سنگ داشته باشید که با چشمان خود مادری را که همراه کودکش امید و آرزوهایش را در زیر خروارها خاک سرد دفن می کند و باید بگویم ما ملت ایران با گام های استوار و محکم همچنان پشنیبان مردم مظلوم فلسطین هستیم و صهیونیست ها باید بدانند که هیچ غلطی نمی توانند بکنند .

– اسرائیل بچه کش ، غاصب و خیانتکار است بگفته حضرت امام باید از جهان محو شود.

-هر یک از مسلمانان اگر یک سطل آب روی اسرائیل بریزند اسرائیل محو خواهد شد .

– صهیونیست ها بدانند ما ملت ایران تا نفسمان باقیست پشتیبان نظام   اسلامی و ولایت فقیه مان هستیم و نمی گذاریم علی زمانمان تنها بماند وگفته  مقام معظم رهبری، آمریکا هیچ غلطی نکرده و نخواهد کرد .

-صهیونیست ها بدانند   که هیچ ظلمی پایدار   نخواهد بود و روزی چون صدام به پایان کار خود رسید و باید به کشتار کودکان بی گناه و معصوم وجنایت خود پاسخ دهند.

-آمریکا و حامیان آنان بدانند که مردم ایران از هیچ تحریم هراس ، بیمی ندارند و انرژی هسته ای حق مسلم ماست و نمی توانند هیچ غلطی بکنند .

-ما آمریکا را زیر پا می گذاریم.

-آمریکا مانند چاه فاضلابی است که هر چه زودتر آن را تخلیه کنیم بوی کمتری از او استشمام می شود .

-آمریکا شیطان بزرگ است باید به زباله دان تاریخ ریخته شود .

– آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند تلاش بیهوده می کند و آخر هم شکست می خورد .

– تا ما مردم انقلاب اسلامی ایران رهبری همچون سید علی خامنه ای داشته باشیم اسرائیل و آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند .

– تمام ملت ایران پشتیبان مسلمانان جهان هستند .

-صهیونیست ها بدانند به تعبیر امام راحلمان ، فلسطین پاره تن اسلام است و باید آزاد شود ، اسرائیل غاصب است و این غده سرطانی بایداز بین برود ، قدس از آن مسلمین است و باید به آنان برگردد تا زمانی که صهیونیست های غاصب در این سرزمیند ، هیچ مسلمانی آرام نمی گیرد و با جان و مال برای از بین بردن آنان تلاش می کنند ،مظلومین فلسطین باید در سرزمین مادری خود زندگی کنند و شش میلیون آواره فلسطین به سرزمین خود برگردند به امید روزی که قدس آزاد گردد و صهیونیست ها از بین بروند .

– تمام ملت ایران پشتیبان مسلمانان جهان هستند .

-ما ملت شیعه ایران اسلامی با پیروی از   مقتدایمان حسین بن علی (ع) تا آخرین نفس و آخرین نفر از آرمانهای سرخ عاشورایی دفاع   خواهیم نمود و مرگ در این راه افتخار و نهایت آرزویمان است.

– ما شیعیان امیرالمومنین (ع) و ملت ایران با یاری امام زمان (عج) و  ابا الفضل العباس(ع)  تا جایی که خون در رگهایمان است و تا آخرین نفس برای نابودی   ظلم و استکبار و نابودی   آمریکا و اسرائیل می جنگیم فقط و فقط منتظر دستور رهبرمان حضرت آیت الله  خامنه ای (مد ظله العالی )هستیم   که حکم جهاد دهد زن و مرد برای دفاع کشورمان ایستاده ایم و می جنگیم .

-ملت ایران بیدار است و زیر بار ظلم نمی رود .

-صهیونیست ها بدانند ملت شریف ایران گوش به فرمان رهبری و تا آخرین قطره قطره خون ایستاده ایم .

– صهیونیست ها بدانند آنهایی که باید قدس را ترک کنند خود جنایتکار آنها هستند ان شاءالله قدس و فلسطین متعلق به مسلمانان بوده و خواهد بود .DSC01915DSC01913IMG_20150710_141155

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب