پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:23:18 - یکشنبه 21 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جاودانه ترین پیروزی های نهضت فلسطینی با تکیه بر جهاد اسلامی رقم خورد
امام جمعه هنزاء گفت: اعتماد به نفس رژیم صهیونیستی به تانگها، هلیکوپترها و هواپیما های جنگی از بین رفت و در نبردهای نا برابر ۲۳ روزه و ۸ روزه جاودانه ترین پیروزی های نهضت فلسطینی با تکیه بر جهاد اسلامی رقم خورد.

به گزارش  ”  صبح  رابر”حجت الاسلام علیدادی امام جمعه هنزا در جمع روزداران  در حسینیه  هنزاء گفت :ماه رمضان سال ۱۳۵۸ خورشیدی بود  که خورشید درخشان آسمان انقلاب ایران آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس تعیین کرد و آن را روز حیات اسلام نامید .

SAM_4383

وی ادامه داد:هدف از نامگذاری این روز این بود که مردم مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند غافل نمایند .

امام جمعه هنزاء افزود : امام در سی و اندی سال قبل وجدان های بیدار آزادگان را به هم پیوند داد و ملت فراموش شده فلسطین را احیاء کرد .

وی تصریح کرد:امام با بیان اینکه اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود این پیام را در اذهان مسلمانان دنیا زنده کرد که نمونه بارز این عینیت را در کوچه های سوریه – لبنان – فلسطین مشاهده می کنیم .

علیدادی خاطر نشان کرد : پیدایش حزب الله ید افتخار به عنوان فخر جهان عرب ، دنیای اسلام و جنبش های جهادی فلسطین پژواک آن تفکر پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نحس و شر آفرین رژیم صهیونیستی که با تفکر انگلیسی از سال ۱۹۱۷ پای به عرصه وجود گذاشت با وجود چنگهای متفاوت مخصوصاً۵ جنگ از سال ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۶خلیج عقبه در دست رژیم صهیونیستی بود .

وی ادامه داد: هر زمان اعراب با رژیم صهیونیستی به جنگ می پرداختند با حمایت آمریکا و انگلیس شکست می خورد تا اینکه امام هویت ملت فلسطین رابرگرداند و آنها را در صحنه جغرافیایی جهان اسلام برجسته ساخت .

حجت الاسلام علیدادی عنوان کرد : از سال ۲۰۰۰ این پیروزی ها شروع بطوری که باعث شد رژیم صهیونیستی صدها کیلومتر دیوار بتونی بلند را دور باریکه تحت اشغال خود بکشد تا از نفوذ یک جوان فلسطینی یا لبنانی به عنوان یک کابوی مخرب و ویرانگر بر امنیت ملی خویش جلوگیری کند.

وی ادامه داد :امروز رژیم صهیونیستی به تدریج مقدمات محو خویش را از صحنه روزگار فراهم کرد نهضت های اسلامی مسلح شدند و توانسته در جنگ ۳۳ روزه که بزرگترین شکست تاریخی ارتش افسانه ای اسرائیل بود پیروز شوند .

امام جمعه هنزاء بیان کرد : اعتماد به نفس رژیم صهیونیستی به تانگها، هلیکوپترها و هواپیما های جنگی از بین رفت و در نبردهای نا برابر ۲۳ روزه و ۸ روزه جاودانه ترین پیروزی های نهضت فلسطینی با تکیه بر جهاد اسلامی رقم خورد.

وی افزود: امروز کودکانی که در فلسطین زخمی می شوند یا شاهد شهادت عزیزانشان هستند بیرق دار فردای فلسطین هستند، این کودکان حزب الله مقاومت هستند که از این به بعد شما را خانه به خانه   تعقیب خواهند کرد و انتقام قطره قطره خون شهیدان را در فلسطین خواهند گرفت .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب