پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:17:10 - دوشنبه 22 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار نقدی: سرمایه ما بمب اتمی نیست، وجدان‌های بیدار است
سازمان بسیج ورزشکاران عصر امروز از ورزشکارانی که مقابل رژیم صهیونیستی حاضر به رقابت نشدند تجلیل کرد.

به گزارش ” صبح رابر  به  نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، پانزدهمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد عصر امروز با حضور ورزشکاران و رؤسای فدراسیون‌ها در لانه جاسوسی برگزار شد.

در مراسم امروز سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار باران‌چشمه، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر ورزشی، امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش، پرویز مظلومی سرمربی استقلال، حسنی‌خو رئیس حراست وزارت ورزش و رؤسای فدراسیون‌های جودو، والیبال، بوکس، تکواندو، بدمینتون و بیلیارد حضور داشتند.

سردار نقدی: سرمایه ما بمب اتمی نیست، وجدان‌های بیدار است

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد گفت: در بیانات حضور علی (ع) است که می‌فرماید شجاع‌ترین انسان‌ها آنهایی هستند که برابر هوای نفس غلبه می‌کنند. ورزشکاری که سال‌ها زحمت کشیده و دوری از خانواده را تحمل کرده وقتی که باید حاصل تلاش‌هایش را برداشت کند از آرزوهایش دست می‌کشد و در میدان رقابت برابر رژیم غاصب صهیونیستی شرکت نمی‌کند نشان دهنده اراده آنهاست.

وی افزود: ماندگارترین مدال ورزشکاران در تاریخ همین خواهد بود. ورزشکاران زیادی آمده و مدال گرفته‌اند، اما نامی از آنها نیست. ورزشکار ماندگار پوریای ولی است که به خاطر شاد کردن دل یک مادر برابر حریفش می‌بازد. ورزشکار ما نیز به تاسی از مادر فلسطینی که کودکش را از دست داده از مدال صرف‌نظر می‌کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه شاید صرف‌نظر از رقابت مقابل نمایندگان اسرائیل برای خیلی‌ها قابل تفسیر نباشد، عنوان کرد: برای کسانی که در مکتب علی (ع) تحصیل کرده‌اند غیر از این اتفاق باشد قابل تفسیر نخواهد بود. کسی که در مکتب امام علی بزرگ شده وصیت ماندگار امام را شنیده که فرمودند همیشه یاد ستمدیده و دشمن ستمگر باشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: اگر مردم ما بعد از شب قدر صبح زود در خیابان‌ها جمع می‌شوند، فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند، امروز این فریاد دنیا را فرا گرفته است. ممکن است برخی این طور تفسیر کنند که ایرانی‌ها اگر برای اسرائیل خطرناک هستند به خاطر بمب اتمی است، اما این دروغ است؛ اگر وزیر خارجه آمریکا در این مدت از وین تکان نمی‌خورد به خاطر بمب اتمی نیست، این ملت تهران را از دست آمریکا و شاه درآورده است. این انقلاب و پیروان اسلام بغداد را از دست صدام درآورد.

وی ادامه داد: پیروان اسلام بدون سلاح اتمی لبنان را از اشغال خارج کرد. پیروان امام غزه شریف را از چنگ صهیونیست‌ها خارج کرد. سرمایه ما بمب اتمی نیست و وجدان‌های ما بیدار است. سرمایه ما ایمان به خداست.

احمدی: دفاع از مردم فلسطین همان فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است

عبدالحمید احمدی  در پانزدهمین همایش تجلیل از ۴۰ ورزشکار جوانمرد حامی ملت مظلوم فلسطین که در محل لانه جاسوسی برگزار شد، افزود: فرهنگ حمایت از مظلومین و مستضعفین را حضرت امام (ره) بنیانگذاری کردند و با نامگذاری روز قدس نهضت دفاع از مردم فلسطین و بیداری اسلامی را زنده کردند و خوشحالیم که این فرهنگ در جای جای کشور ما وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در همین راستا جامعه ورزش و ورزشکاران ایران در حمایت از مظلومین و مردم فلسطین قهرمانانه از مبارزه با نمایندگان این رژیم سرباز می زنند.

احمدی تصریح کرد: برگزاری این همایش سابقه ۱۵ ساله دارد و باید از همه عزیزانی که در طی ۱۵ سال گذشته این حرکت فرهنگی و ورزشی را پایه گذاری کردند، تجلیل کرد و سازمان بسیج ورزشکاران در این راه پیشگام بود و این فرهنگ ارزشی را نهادینه کرد.

وی تصریح کرد: در فرهنگ جوانمردی یاد گرفته ایم یاور مظلومان و دشمن ظالمان باشیم و به این حرکت باید به صورت عملی پایبند باشیم و در این هنگامه عمل و در جایی که قرار است گذشت و ایثارگری صورت گیرد، باید این کار را انجام دهیم و ملت ایران نشان داد قادر است دراین راه جانفشانی کند.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: ورزشکاران ما به عنوان بخشی از جامعه بزرگ اسلامی ایران سربلند از این امتحان بیرون آمدند و نشان دادند فراتر از قهرمانی ارزش های بالاتری است که می توان از یک مدال و قهرمانی گذشت و به ارزش های بالاتری دست یافت که این همان فرهنگ پهلوانی و جوانمردی است.

وی تصریح کرد: این حرکت ورزشکاران در راستای حرکت شهیدان، جانبازان و ایثارگران است.

همچنین نماینده جهاد اسلامی فلسطین نیز در این مراسم گفت: در مقابل همه ورزشکارانی که در برابر رژیم غاصب اسراییل ایستاده اند، سر تعظیم فرود می آوریم و همانطور که در قرآن آمده مسجد القصی صرفا متعلق به فلسطینیان نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان است.

ناصر ابوشریف ادامه داد: در قرآن کریم آمده است که صهیونیست ها یکی از عوامل فساد در جهان است و کسانی که در مقابل آنان قرار گیرند جزو بندگان خوب و صالح خدا هستند پس آرزو می کنیم ما نیز جزو بندگان خالص و خوب خدا باشیم.

وی با اشاره به اعتصاب غذای ۵۸ روزه یک جوان فلسطینی که موفق به آزادی از زندان اسراییل شد، ادامه داد: وی در مقابل این رژیم قد علم کرد و به مبارزه پرداخت و با اراده ای که داشت آنان را شکست داد و خود نیز با شرایط سالم بدنی از زندان شد.

وی در پایان گفت: از طرف خود و جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مقام معظم رهبری، ملت ایران و ورزشکاران که به حمایت از ملت فلسطین می پردازند، تشکر می کنم.

اسامی ورزشکارانی که تقدیر شدند به شرح زیر است:

جواد محجوب از جودو، اصغر محمدی داور کشتی، یوسف کریمیان و میلاد شیری از سامبو، امیر سرخوش  از اسنوکر، صابر هوشمند، بهمن صارمی، کسرا غفوری  و حمید موحدی از والیبال ساحلی، نصر آزادانی و مستعان از تکواندو و همین رئیس فدراسیون کوهنوری که باعث تعلیق اسرائیل در مجمع جهانی شد، تجلیل شدند. همچنین در بخش نابینایان ورزشکاران گل‌بال و شطرنج در بخش مردان و بانوان و همین‌طور تعدادی از ورزشکاران جانبازان و معلولین مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب