پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:31:46 - سه شنبه 23 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جمع بندی امروزمذاکرات موفقیت نظام جمهوری اسلامی در سطح قدرت های دنیا ست
عضو کمیسیون انرژی در خصوص جمع بندی مذاکرات گفت :الحمدالله با تلاشی که انجام شد و مواضع منطقی که ایران داشت به هر حال در سطح قدرت های دنیا ، به نتیجه رسید و این یک موفقیت پیروزی ملی در طول تاریخ برای کشور ما محسوب می شود .

امیر عباس سلطانی عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با ” صبح رابر” در خصوص جمع بندی متن اولیه مذاکرات هسته ای گفت: جمع بندی مذاکرات با موفقیت به هر حال به نتیجه رسید، با توجه به تلاشی که دولت و تیم مذاکره کننده داشتند ، خطوط قرمز مقام معظم رهبری را رعایت کردند .

۵-۱-۱۷۲x132
هسته ای بودن ایران در سطح قدرت های دنیا به نتیجه رسید
وی با بیان اینکه بحث هسته ای بودن ایران و تحریم ها به نوعی حل شد عنوان کرد :این یک موفقیت دیپلماسی و بین المللی در کشور محسوب می شود ،
عضو کمیسیون انرژی افزود:یک پرونده ای که سالهاست باعث چالش شده بود و مشکلات عدیده ای برای کشور ایجاد کرده بود. الحمدالله با تلاشی که انجام شد و مواضع منطقی که ایران داشت به هر حال در سطح قدرت های دنیا ، به نتیجه رسید و این یک موفقیت پیروزی ملی در طول تاریخ برای کشور ما محسوب می شود .
جمع بندی امروز مذاکرات ،موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است
عباسعلی منصور ی آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در گفتگو با ” صبح رابر” در خصوص جمع بندی مذاکرات اظهار داشت :جمع بندی امروز مذاکرات را موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران می دانم ، ما وارد یک مراحل جدیدی در چینش قدرت ها و نبض نوینی که رخ می دهد می شویم .
وی ادامه داد: به عنوان یک قدرت منطقی و بین المللی وارد موضوعات مهم و بین المللی می شویم همانطور که آقای ظریف گفت ، پایان مذاکره هست ولی آغاز همخوانی هاست .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه افزود:ان شاالله شاهد این خواهیم بود تمام خط قرمز ها ما در توافق نامه رعایت خواهد شود .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب