پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:44:51 - پنجشنبه 1 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صدور قطعنامه سنگ اندازی به دنبال باخت های پی در پی است
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه این قطعنامه ها سنگ اندازی دنبال باخت هاست ؛تأکید کرد:آنها وقتی می بینند این قضیه در حقیقت برد و باخت نبوده و برد به نفع ایران بود، سنگ اندازی می کنند.

صفر نعیمی رز  در گفت و گو با صبح رابر با بیان اینکه قطعنامه شورای امنیت ربطی به بیانیه و برجام ندارد ؛اظهار کرد :اگر کسی قطعنامه را نقد کند دال بر نقد توافق نامه یا بیانیه مشترک نیست .

e6c5bf63-556b-4839-985a-8db9a51bfc37-172x132

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت:توافق نامه هنوز به متن نهایی نرسیده و در حد یک بیانیه است به عنوان برنامه جامع، الزام مشترک بین ایران و ۵+۱ که بعد از دو ماه دیگر در شورای عالی امنیت ملی و مجلس تایید می شود، ۴یا ۵ ماه طول می کشد که اجرایی شود.

نعیمی رز با بیان اینکه این قطعنامه ها سنگ اندازی دنبال باخت هاست افزود:آنها وقتی می بینند این قضیه در حقیقت برد و باخت نبوده و برد به نفع ایران بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه خروج پول های بلوکه شده ایران اگر عملی شود آنها بیگدار به آب نمی زنند و بدون مدرک و سند جلوی پول های بلوکه شده را باز نمی کنند؛ ادامه داد:مطمانا اسناد و مدارک می خواهند و بر مبنای همان مدارک و اسناد برگشت داده می شود.

وی در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با مذاکرات خاطر نشان کرد:مقام معظم رهبری از همان اوایل فرمودند من به امریکا خوشبین نیستم ولی تیم مذاکره کننده را پشتیبانی کنید آنها فرزندان شما هستند اگر به نتیجه رسید چه بهتر اگر به نتیجه نرسید که درس عبرتی برای تعدادی است، همان هایی که می گفتند چرا ایران پا پیش نمی گذارد.

نعیمی رز با بیان اینکه فرمایش حضرت آقا  نیز تاییدی بر این است که امریکا قابل اعتماد نیست ؛تصریح کرد:ایشان چیزی را می بینند که ما نمی توانیم ببینیم، فرمودند در هر حال ما پیروزیم و دیدیم بعد از گذشت ۲۳ماه پیروزی هم از آن ما شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تصریح کرد: دست ایشان در دست امام زمان (عج) نمیتوانیم شک کنیم و نه می توانیم فرمایش ایشان را نادیده بگیریم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد:رهبر فرزانه انقلاب  با عنایت به اینکه از اول تا پایان مذاکرات از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و ما هم در یافتیم که حمایت ایشان به این معناست که خواسته های ما که در حقیقت مصالح منافع و عموم و عذت و افتخار جمهوری اسلامی ایران برآورده شده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب