پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:27:31 - شنبه 27 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طی ۲۵ روز گذشته حدود ۴۳ میلیون لیتر آب صرف آبیاری باغچه ها شد /احتمال جیره بندی آب در رابر وجود دارد
به  گزارش  ” صبح  رابر” حجت الاسلام جعفری امام جمعه رابر در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره)   ضمن توصیه به تقوای الهی و فراموش نکردن یاد خدا ، اجرای دستورات خدای تبارک و تعالی و انس با قرآن و اینکه از سیره نبوی ،علوی و فاطمی به خوبی […]

به  گزارش  ” صبح  رابر” حجت الاسلام جعفری امام جمعه رابر در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره)   ضمن توصیه به تقوای الهی و فراموش نکردن یاد خدا ، اجرای دستورات خدای تبارک و تعالی و انس با قرآن و اینکه از سیره نبوی ،علوی و فاطمی به خوبی استفاده کنید گفت :ماه رمضان گذشت ، ماه رحمت ، مغفرت و برکت بود ماه بسیار عزیزی بود.

DSC02117

وی ضمن قبولی طاعت و عبادات همه مسلمانان و نمازگزاران ادامه داد: نگذارید شیاطین دوباره برگردند با شیطان نفس و آمریکای مستکبر همیشه مقابله کنید .

سبک زندگی ما باید سبک زندگی اسلامی باشد  

امام جمعه رابرضمن تبریک عید سعید فطر اظهار کرد : یکی از مصادیق تقوا اینکه انسان از اسراف و ریخت و پاش دور باشد، سبک زندگی ما باید سبک زندگی اسلامی باشد   .

وی ادامه داد: ما به عنوان یک شیعه مواظب حلال و حرام باشیم واز اسراف مخصوصاً در مصرف انرژی جداً در زیاده روی خودداری کنید.

طی ۲۵ روز گذشته حدود ۴۳ میلیون لیتر آب صرف آبیاری باغچه ها شود

حجت الاسلام جعفری ضمن توصیه به رعایت مصرف آب تصریح کرد : همانطور که نماینده مردم شهرستان رابر گفت مصرف آب طی ۲۵ روز گذشته حدود ۸۶ میلیون لیتر بوده که نصف این آب مصرف باغچه ها می شود وقتی با کم آبی مواجه هستیم می طلبد بیشتر برای مصارف خودمان استفاده کنیم ، ۵۰ درصد از این آب به سختی به دست می آید صرف آبیاری باغچه ها می شود .

جلوگیری از جیره بندی آب با رعایت درست مصرف کردن

وی ضمن هشدار و اخطار که احتمال جیره بندی آب وجود دارد ، خاطر نشان کرد : رعایت مصرف آب را کنید و به دیگران هم تذکر دهید که از این جیره بندی جلوگیری شود مصرف مان را درست   و معقول انجام دهیم که هم گناه انجام نداده و هم توانسته باشیم کمک به همشهریان دیگرداشته باشیم .

حجت الاسلام جعفری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند نسبت به دولت گذشته با انصا ف برخورد کنید، افزود : هیچ کسی نمی تواند ادعا کند که من همه کارها را حل می کنم و هیچ کسی هم نباید ادعا کند و بگوید دیگران هم کاری انجام ندادند.

وی اضافه کرد :همه دولت هایی که بعد از انقلاب به وجود آمدند دولت های خدوم ، زحمت کش و اهل کار بودند و فعالیت می کردند و این دولت هم همین طور است   این دولت   همچون دولت های گذشته اصل خدمت به مردم است .

امام جمعه رابر ضمن تشکر از همه مسئولین ادارات و نهادها که کار را برای خدا انجام می دهند گفت : حفظ دستاوردهای بزرگ ماه ضیافت الهی یک وظیفه مهم و اساسی است. و کاری نکنید با تهمت زدن و بد حرفی روزه مان از دست رود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب