پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:26:28 - شنبه 27 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عامل اصلی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای و امنیت درونی کشور وحدت حول محور ولایت فقیه است
نماینده مردم رابر عامل اصلی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای و امنیت درونی کشور را وحدت حول محور ولایت فقیه دانست و گفت : وحدت است که باعث شده امروز ایران اسلامی در میان دایرهای از آتش نا امنی در امنیت کامل به سر ببرد.

به  گزارش  صبح رابر علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی  پیش از برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان رابر ضمن تبریک عید سعید فطر و قبولی طاعات عبادات اظهار کرد: پس از سالها وحدت و مقاومت بر تحریم پیروز شدیم، موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای را به همه شما تبریک عرض می کنم .

DSC02096

وی ادامه داد: تیم مذاکره کننده هسته ای همین طور که مقام معظم رهبری فرمودند انسان های بالغ ،شجاع ،امانت دار و دیندار هستند و با مقاومت و هوشیاری دیپلماسی خودشان   موجب شدند مردم ایران عزیز به رهبری مقام معظم رهبری   به حقوق حقه خودشان دست پیدا کنند .

این نماینده مجلس تصریح کرد : مقام معظم رهبری در پاسخ به پیام ریاست محترم جمهور ی دو توصیه فرمودند یکی متانت تا رسیدن به هدف اصلی و دیگری وحدت .

وی عامل اصلی موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ای و امنیت درونی   کشور را وحدت حول محور ولایت فقیه دانست و افزود : وحدت است که باعث شده امروز ایران اسلامی در میان دایرهای از آتش نا امنی در امنیت کامل به سر ببرد ما شاکر خدا هستیم به واسطه وجود نعمت مقام معظم رهبری ووحدتی که در بین مردم است .

علیرضا منظری توکلی با بیان اینکه با حفظ متانت که توصیه مقام معظم رهبری است به قله می رسیم و بیان کرد : در ۱۹ خردادماه ۹۱ محاصره و تحریم اقتصادی به شدت از طرف استکبار ایجاد شد، اما در سایه همین وحدتی که بین مسئولین وجود دارد با هدایت ها ی امام جمعه عزیز ، فاضل و ارجمندمان   موفقیت های خوبی حاصل شد.

نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه مهمترین منبع درآمد این کشور نفت بود افزود: از سال ۹۱ که دوازده روز بعد از سوگند یاد کردن ما در مجلس شورای اسلامی ، میزان   صادرات نفت به یک سوم   کاهش یافت ؛ یعنی سه میلیون ۵۰۰ هزار بشکه به کمتر از یک میلیون ۲۰۰ هزار رسید .

وی با بیان اینکه براساس گزارشات موجود میزان نفت صادراتی ۵۰۰ هزار تا کاهش پیدا می کرد و از طرفی استکبار دید از این راه به نتیجه نمی رسد محدودیت های را ایجاد  کرد تا جایی که در بعضی ادارات حتی پول بنزین نبود ، خاطرنشان کرد : اراده ، وحدت و عشق به کار کردن بین عزیزان و مسئولین اجرایی ما وجود داشت که بر مشکلات فایق آمدیم .

علیرضا منظری توکلی به مشکل آب شرب که از سال همواره یکی از مشکلات بود اشاره کرد و گفت : الحمدالله تابستانی که قعطی آب نداشتیم ، مهار بحران کمبود آب  به خاطر وحدتی که در بین ما و مسئولین وجود داشت .

وی در ادامه به وعده هایی که در این شهرستان  محقق شده اشاره کرد و افزود : معدن درآلو ،جاده بهرامجرد- کرمان که در اوج   وضعیت نابسامان اقتصادی خوشبختانه تهیه شد و انجام گرفت، ساخت بیمارستان ، ایجاد پایگاه اطفاء حریق و گازرسانی و خط انتقال در منطقه هنزاء و  تمامی کارهایی که در مدت   سه سال صورت گرفت را در سایه وحدت وهمدلی مردم و مسئولین دانست .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب