پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

3:06:26 - چهارشنبه 14 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ستاد فرماندهی انتظامی کرمان میعادگاه ابدی یک شهید گمنام خواهد بود
سردار چناریان گفت: ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمان به عنوان میعادگاه یک شهید گمنام به خود خواهد بالید و این امر سبب افزایش روحیه شهادت طلبانه پلیس می شود.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  آرمان کرمان، “سردار حسین چناریان” در گفتگو با خبرنگار پلیس ضمن اعلام خبر میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان از پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس ، گفت : خاکسپاری این شهید در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی کرمان باعث خواهد شد تا آرمان های شهدا و امام شهدا هر روز گوشزد شود و شاهد افزایش روحیه شهادت طلبانه پلیس باشیم.

سردار چناریان بیان داشت: سه شنبه هفته آینده مورخ ۲۰ مرداد ماه، پیکر شهید گمنام با تشریفات ویژه به خاک سپرده می شود و ستاد فرماندهی انتظامی استان این افتخار را خواهد داشت تا میزبان این شهید والا مقام باشد.

وی شهدا را آیینه تمام نمای شجاعت و دلیری خواند و گفت: نیرو های جان بر کف پلیس همواره شهدا را الگوی خویش قرار داده اند و خود را مدیون رشادت های آن بزرگ مردان می دانند.

فرمانده انتظامی استان پشتیبانی از ولایت فقیه و فرمانده کل قوا را باعث افزایش قدرت ایران در بین جهانیان دانست و بیان داشت: پشتیبانی ملت بزرگ ایران از ولایت فقیه برجسته ترین ثمره خون شهدا است و امروز ایران اسلامی اصلی ترین امید و الگوی آزادی خواهی در جهان است.

وی از شهدا به عنوان اسوه های بصیرت، شهادت طلبی و ولایتمداری در تمام اعصار یاد کرد و گفت: اقتدار و موفقیت روز افزون امروز کشور مرهون فداکاری های شهدا و همچنین خانواده های معظم این عزیزان است.

سردار چناریان در پایان بیان داشت: از مردم شهیدپرور استان کرمان دعوت می کنیم تا با حضور حماسی در استقبال، وداع و تشییع پیکر مطهر و آسمانی شهید گمنام حضور داشته باشند و بار دیگر روحیه شهادت طلبانه خود را به جهانیان اثبات کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب