پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:04:08 - شنبه 17 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سردار سلیمانی ها، از روستاها بلند شدند
همسر شهید محمود آقاملایی گفت : سردار سلیمانی ها، از روستاها بلند شدند؛ و اغلب روحانی های، طراز اول انقلاب، از روستاها بلند شدند .

سیده عالمه حسینی همسر شهید محمود آقاملایی در گفتگو با” صبح رابر” با بیان اینکه انقلابی بودن، منافاتی با روستایی بودن، ندارد،گفت: همین انقلابیون مذهبی بودند، که از روستاها برخواستند و طنین “الله اکبر”،” خمینی رهبر”، ” استقلال آزادی جمهوری اسلامی” در دورترین روستاها، با تهران و قم یکی بودند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با همین شعارها و حضور در صحنه به پیروزی رسید، افزود: از همین روستاها سرداران شهید تربیت شده و به جبهه ها شتافتند و مادران روستایی ما به شهدای خود افتخار می کردند.

همسر شهید محمود آقاملایی اظهار کرد : سردار سلیمانی ها، از روستاها بلند شدند؛ و اغلب روحانی های، طراز اول انقلاب، از روستاها بلند شدند .

وی ادامه داد: ابتدای انقلاب در کنار ورامین کفن پوشان که از رهبر نهضت دفاع کردند، روستایی بودند. و هم حضور فعال در دفاع مقدس ؛ هم برای سازندگی و پشتیبانی جبهه ها، با کار، فعالیت کشاورزی، تولید و خودکفایی دشمن را زبول کردند که به محصولات وارداتی احتیاج نداشته باشیم .

حسینی اضافه کرد: با کاشت و برداشت ما را از وابستگی ها بعضی محصولات، و نیاز به بیگانه نجات دادند. و در هر حال گوش به فرمان رهبر انقلاب امام راحل، و هم اکنون پیرو ولایت فقیه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی ) رهبر عزیزمان هستیم، روستانشینان مردمی، مؤمن ، متعهد و راستگو هستند .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب