پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:08:44 - شنبه 17 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روستانشین ها انقلابی بودند، که شهید تقدیم انقلاب کردند/سردار حاج قاسم سلیمانی بچه روستای قنات ملک است
نماینده مردم رابر در مجلس گفت: همین بچه های روستا، بیشتر در شهرها حضور پیدا می کردند؛ امروز هم به یک منسب که نگاه کنید، یکی از بزرگان انقلاب زمان و سربازان، فداکار ولایت رهبری؛ سردار حاج قاسم سلیمانی بچه روستای قنات ملک است.

علیرضا منظری توکلی درگفتگو با “ صبح رابر“در خصوص اینکه آیا روستایی بودن با انقلابی بودن منافاتی دارد، گفت : سؤال جالبی است، بدیهی به نظر می رسد، روستایی بودن، با انقلابی بودن نه تنها منافاتی ندارد؛ بلکه بسیاری از حرکت های انقلابی در زمان رژیم ستم شاهی در روستاها، شکل می گرفت .

انقلابی بودن و روستایی بودن، واژگان مأنوس و همراهی است
نماینده مردم رابر در مجلس افزود: در شهر بافت ، وقتی قرار بود تظاهرت شود، عمدتا ًما روستایی ها، در شهر جمع می شودیم و کمتر اتفاق می افتاد که، تظاهرات و گردهمایی باشد و روستایی ها، وجود نداشته باشند، بنابراین نه تنها منافاتی ندارد؛ بلکه انقلابی بودن و روستایی بودن، واژگان مأنوس و همراهی است .

وی اظهارکرد: من منافاتی بین روستایی بودن و انقلابی بودن نمی بینم، بلکه این دو را، واژگان مأنوسی می بینم، که هر دو همواره با هم بودند.
منظری توکلی افزود: بسیاری ازانقلابیون، روستایی بودند و طرح این مسئله انقلابی بودن و روستایی بودن به نظرم خیلی جای بحث ندارد.

روستانشینان انقلابی بودند، که شهید تقدیم انقلاب کردند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه افتخارمی کنم بچه روستای آهوئیه، روستایی که ۱۴ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، اظهار کرد: از سال ۱۳۵۲ در دبیرستان بزنجان بافت، با لطف یکی از دبیران آن روزگار ،”مرحوم داود سلمان زاده”، با اسم امام، افکار امام ، رساله ی امام آشنا شدم واز همان سال ۵۲ همواره در مسیرحضرت امام حرکت می کردم بچه روستای محروم هم بودیم .

سربازان، فداکار ولایت رهبری سردار حاج قاسم سلیمانی بچه روستای قنات ملک رابر
عضو کمیسیون هنر و رسانه نقش روستا در انقلاب را آشکار دانست و افزود: همین بچه های روستا، بیشتر در شهرها حضور پیدا می کردند؛ امروز هم به یک منسب که نگاه کنید، یکی از بزرگان انقلاب زمان و سربازان، فداکار ولایت رهبری؛ سردار حاج قاسم سلیمانی بچه روستای قنات ملک رابر است.
وی گفت : هر روستایی که می روید، عده ای زیادی شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، این ها انقلابی بودند، که شهید تقدیم انقلاب کردند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب