پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:02:30 - یکشنبه 18 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تلنگری برای بیداری و قدردانی
به محض عرض ارادت خدمت این روح های پاک و این خون های مقدس چند کلمه ای بر کاغذ می آورم باشد که این نوشته تلنگری باشد برای بیداری و قدردانی .

به گزارش ” صبح رابر”نوشتن از شهیدان، فردی می خواهد که طعم شیرین بریدن از ما سوا و پیوستن به الله را چشیده باشد، اما به محض عرض ارادت خدمت این روح های پاک و این خون های مقدس چند کلمه ای بر کاغذ می آورم باشد که این نوشته تلنگری باشد برای بیداری و قدردانی .

شهیدان آن زمان که وارد عرصه جهاد شدند، با خدای خود عهد بستند که جزء یاد او را در دل نداشته باشند و گفتند خدایا ما از عزیز ترین چیز خودمان می گذریم تا یاد تو و دین تو بماند و همه گیر شود .

و گفتند تمام هستی ما ارزانی راه ولایت و تمام وجود ما تقدیم حسین علیه السلام، البته باید هم که این همه اخلاص و ایثار بی پاسخ نماند خداوند هم به آن ها عوض داد و چه عوض و پاداشی بزرگی اولا گفت شما جزو مردگان و اموات به حساب نمی آورم.

شما را چنان در عالم آخرت آزاد می گذارم تا بتوانید بهتر از همه ی کسانی که فکر می کنند زنده هستند حوادث و اتفاقات دنیا را ببیند .

و به ارواح مقدس شما آنقدر توجه می کنم تا حوادث روزگار مطابق میل و خواسته شما پیش برود .

و به شما قدرت می دهم تاهر نفس آماده ای را که خواستید هدایت کنید؛ و برای خانه و اهل خود هم مایه چشم و روشنی، عزت و هدایت خاص خواهند بود .

آری این است معامله ی که شاید چندان به اذهان مادی امروزی قابل فهم نباشد؛ اما حقیقتی است بسیار والا و عظیم، جایگاه و مقام شهیدان راه حق.

اما شهیدان، بسته به محل و موقعیت شهادت خود معامله های متفاوتی هم انجام داده اند یقیناً شهیدی که در سرزمین غربت در محیط مالامال از دشمن با دستانی بسته آرام آرام هستی خود را با خداوند معامله می کند، یقیناً معامله اش بیشتر پذیرفته می شود شاید به همین دلیل باشد که خداوند این ارواح طیبه را ذخیره نمودند.

تا در شرایطی که ما در زرق و برق زندگی پست دنیایی و دنیای رزل شیطان فرو رفته ایم و جز خود و سود نصیب خود چیز دیگری را نمی بینیم بفرستد تا ما را از این انحراف بزرگ و از این خطر عمده و از این نابودی حتمی رها کنند و به ما بگویند بیشتر استقامت کنید،  مواظب اسلام باشید، گرد ولایت را خالی نکنید . به لبخند های شیاطین دل خوش نکنید؛ راه حسین علیه السلام را ادامه دهید و اجازه دهید تا ظهور منجی موعود نزدیک شود.

شهیدان با قلب های گرم و روح های آزاد به سمت شهر و دیار ما آمده اند تا دست همه ما را بگیرند و روح های آماده را در آسمان عبودیت پرواز دهند،  شهیدان آمده اند تا مشام گَرد گرفته ما را با عطر تربت خون خدا آشنا کنند .

شهیدان آمده اند تا فریاد غربت عمه ی سادات زینب کبری را بر گوش های زنگار گرفته ما برسانند، تا بدانیم تنها راه سعادت و خوشبختی دنیا و آخرت حرکت دقیق در خط ولایت است .

به امید خشنودی شهیدان از اعمال و عملکرد ما .

دلنوشته ای از زارع منصوری

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب