پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:00:11 - چهارشنبه 21 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای جلوگیری از تفرقه باید مراحل قانونی برای برجام طی شود
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چنانچه آمریکا کنگره دارد و برای آنها این حق را قائل شدند ما نیز در کشورمان ضابطه داریم و برجام باید مراحل قانونی خود را طی کند پس از طی مراحل قانونی هر تصمیمی که گرفته شد تصمیم نظام است و سیاسیون نباید به گونه ای رفتار کنند که تفرقه در جامعه ایجاد شود .

به گزارش” صبح رابر” آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با  آرمان کرمان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص انرژی هسته ای دغدغه دارند چنانچه در سخنان عید فطر نیز اعلام کردند که این مساله مایه اختلاف نشود.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد که شیاطین امریکایی هم می خواهند در اختلافات بدمند، ادامه داد: آمریکا و غرب هر چه توانستند در مذاکرات شرارت کردند و حالا هم می خواهند در عرصه داخلی هم تفرقه ایجاد کنند.

این عضو مجلس خبرگان با اعلام اینکه راه حل عبور از این دغدغه قانون مداری است، ابراز داشت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند باید این مساله مراحل قانونی را طی کند.

وی تشریح کرد: چنانچه آمریکا کنگره دارد و برای آنها این حق را قائل شدند ما نیز در کشورمان ضابطه داریم و برجام باید مراحل قانونی خود را طی کند.

خاتمی خاطر نشان کرد: پس از طی مراحل قانونی هر تصمیمی که گرفته شد تصمیم نظام است و سیاسیون نباید به گونه ای رفتار کنند که تفرقه در جامعه ایجاد شود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان در پاسخ به این سئوال که مهمترین نقطه امید برای کشور چیست ، اظهار داشت: حداقل دوبار این خاطره را از رهبری را شنیدم که پس از ماه رمضان شرفیاب دیدار با امام راحل (ره) شدند و امام راحل (ره) فرمودند احساس می کنم دست دیگری این کشور را اداره می کند.

وی با تاکید بر اینکه رهبری با تمام وجود وعده های الهی را باور دارند ،  تصریح کرد: با امید به بشارت های الهی ذره ای یاس در چهره رهبری دیده نمی شود، آن چنان که در چهره امام راحل نیز دیده نمی شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب