پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:08:48 - چهارشنبه 28 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خادمان حرم رضوی مهمان دیار کریمان در برنامه ” زیر سایه خورشید”
کاروان خادمین حرم رضوی برای هفتمین سال متوالی برای برگزاری جشنواره “زیر سایه خورشید” پنجشنبه۲۹ مرداد جاری وارد استان کرمان می شوند.

به گزارش “ صبح رابر“به نقل از کرمان هنر، جشن بزرگ “زیر سایه خورشید” با حضور خادمین حرم رضوی روز پنج شنبه ۲۹ مردادماه  جاری، از ساعت ۲۰  در  محل سالن فجر کرمان برگزار می شود.

جشنواره زیر سایه خورشید در ۲۵۰ شهر از ۳۱ استان کشور و ۱۱۰ شهر از۲۲ کشور جهان به همت موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی برگزار می شود.

این جشنواره در استان کرمان با همکاری دستگاه ها و نهاد های مختلف در قالب ستاد برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید برنامه ریزی می شود. استان کرمان از پنج شنبه ۲۹ مردادماه  سال جاری به مدت هفت روز میزبان کاروان خادمین حرم رضوی برای برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی، مذهبی است.

کاروان خادمین حرم رضوی در جریان حضور در استان کرمان جهت شرکت در بیش از۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه ولادت امام رئوف به ۳۰ شهرستان، بخش و روستای استان سفر می کنند.

در جشن زیر سایه خورشید علاوه بر توزیع بسته های متبرک رضوی، به شرکت کنندگان به قید قرعه ده ها جایزه ارزنده از جمله کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهداء می شود.

دیدار با ائمه جمعه، علما و مسئولین استان، دیدار با طلاب و روحانیون، دیدار با خانواده های معظم شهداء و جانبازان، دیدار با کارکنان ادارات، دیدار با فرهنگیان، دیدار با صنعتگران، دیدار با اصناف و بازاریان، دیدار با ورزشکاران و کانون های هواداران باشگاه های ورزشی، دیدار وعیادت از جانبازان، بیماران و سالمندان، دیدار با ایتام  و کودکان بی سرپرست، دیدار با خانواده های محروم و بی بضاعت، غبار روبی مزار شهداء، شرکت در دعای ندبه و نماز جمعه، حضور در جشن شکوفه های نور ویژه دختران، حضور در مراکز اصلاح و تربیت و زندان ها، حضور در مراکز آموزشی نیرو های مسلح، حضور در بقاع متبرکه از دیگر برنامه های کاروان خادمین رضوی در استان کرمان می باشد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب