پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:43:13 - شنبه 31 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اظهارنظرهایی که هر روز عجیب تر می‌شود
آقای هاشمی بهرمانی! شما را چه شده، چرا تجاهل العارف نموده و بر مبنایی نادرست و پیشفرضی کاملآ بی اساس و مغلطه انگیز، اینگونه وانمود می سازید که «مقاومت» در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزگری انگلوساکسون های آدمخوار غرب، صهیونیسم بین الملل و رژیم های کودک کش اشغالگر قدس و عربستان سعودی غلط است و موجب فقیرتر شدن کشور و طبقات اجتماعی می شود؟!!

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، باید به پیش‌بینی‌های قاطع، روشن و راهگشای امام خامنه ای آفرین گفت؛ چرا که پس از بروز توطئه‌های شرم آور فتنۀ امریکایی- اسراییلی سال ۸۸ و در بحبوحۀ پیگیری و تحلیل چرایی آن رخداد زشت و نفرت آور از سوی برخی خواص، معظم له به جریان های سیاسی وفادار به نظام و آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی هشدار دادند و با اطمینان خاطر فرمودند: «منتظر فتنه های سخت تر در آینده باشید!»

ایشان با بصیرتی شگفت انگیز اوضاع سیاسی فعلی را می دیدند و بر غمناله هایی که در دل و نهان فرماندهان و آتش بیاران رسوای فتنه زمزمه می شد اشراف کامل داشتند و می دانستند که اعقاب آل سفیان، کینه به نظام ولایی و اصل بی بدیل «ولایت فقیه» را در سینه شعله ور نگهداشته اند و به فاصلۀ آنکه مجال و فرصتی دست دهد وقوقیه های درونی بر زبان فتنه سازان جاری می شود و بر طبل ایجاد شرایط هرج و مرج خواهند کوبید. مقام معظم رهبری چه زیبا و محکم و استوار، دلسوزان و دوستان انقلاب را هشدار دادند و از شرایطی گفتند که فتنه های سخت تر و پیچیده تر در لباس اسلام و انقلاب، بر علیه اسلام و انقلاب رخ خواهد داد که باید با بصیرت و توانمندی کامل و آگاهانه، به مقابله و برخورد جدی با آن برخاست.

سریال منبر رفتن و روضه خوانی های گاه و بیگاه آقای هاشمی بهرمانی به مناسبت های خاص و در جمع افرادی معدود و خاص و در خلال آن، حمله به ارکان و نهادهای حکومتی همچون شورای نگهبان قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی، قوۀ قضاییه و برخی شخصیت های طراز اول و تأثیرگذار ولایتمدار، گویا تمام شدنی نیست و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظاهرآ خود را محق و مجاز می داند هر رطب و یابسی در چنته دارد نثار دلسوزان و دوستان انقلاب کند و به تخریب آگاهانۀ آنان بپردازد.

در تازه ترین روضه خوانی، آقای هاشمی بهرمانی برای تعدادی از آزادگان که به دیدار او رفته اند، بر منبر جلوس نموده و حکایاتی طولانی تعریف کرده که از حوصلۀ مخاطب و کوتاهی مجال این یادداشت بیرون است. به همین لحاظ و دلیل، تنها به چند جمله از اظهارات وی که در راستای شبهه افکنی، ایجاد چالش و تخریب یاران وفادار انقلاب و نظام ولایی، بر زبان تلخ و ناسزاگوی این صاحبمنصب جاری شده می پردازیم.

وی در جمله ای می گوید: « ما می ‌توانستیم عراق را تصرف کنیم، اما شرایط اشغالگران عراق را ببینید که مشکلاتشان بیشتر ‌شده است، چون نه مردم عراق و نه دنیا می‌ پذیرند که کشورشان در اشغال بماند»!!! این سخن ناپخته و دور از واقعیت های اواخر دفاع مقدس، به روشنی ثابت می کند که قوۀ خیالپردازی آقای هاشمی بهرمانی درست کار نمی کند. چه اینکه خود وی با نامه نگاری و اظهار اینکه دیگر توان ادامۀ جنگ را نداریم، امام شهداء (رض) را به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و نوشیدن جام زهر ترغیب نمود!! یعنی حاج آقا خاطره، در راستای داستان پردازی، به راستی این واقعیت تاریخی را فراموش کرده و از یاد برده است؟!! بگذریم، شاید کهولت سن و دغدغه های فراوان ذهنی باعث این فراموشی حاج آقا شده باشد…..

آقای هاشمی بهرمانی در جمله ای دیگر اظهار کرده است: «شرایط خوبی در کشور حاکم شده است، اما هنوز بعضی از آدم‌های نادان می ‌خواهند در کشور دعوا باشد، چرا که وجود خود را در اختلاف می‌بینند.»!! رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وقتی به منبر می رود، گویا توجه ندارد هنگامی که در جایگاه حقوقی ریاست مجمع روضه می خواند، باید اظهاراتش از دلیل و سند و مدرک و شواهد قانونی برخوردار باشد. به زعم او، آن آدم‌های نادان که می‌ خواهند در کشور دعوا باشد چه کسانی اند و در کدام جایگاه قرار دارند؟!! شایسته است همین جا بدون تعارف به اینجناب که خود را از بنیانگذاران جمهوری اسلامی فرض و قلمداد می کند، یادآور شویم: آقای هاشمی! عده ای نادان کسانی اند که خواب رابطه با امریکا را می بینند و جهت ایجاد و برقراری این ارتباط نامعقول و غیرانقلابی، پستان به تنور می چسبانند و حنجره پاره می کنند!!

این سیاستمدار کهنه کار به خوبی می داند که اظهارات فاقد بیّنه و مصداق روشن، در سپهر سیاسی کشور به اندازۀ دانه ای ارزن اهمیت ندارد و پشیزی نمی ارزد. اما چرا وی آگاهانه به چنین اظهارات خلاف واقعی می پردازد و اصطلاحآ برگه سیاه می کند؟! راز این خلاف گویی و شبهه افکنی را باید در تحلیل های برون مرزی ضدانقلاب در سایت هایی مانند «روزآنلاین»، «رادیوفردا» و…… جستجو نمود. آقای هاشمی بهرمانی با این اظهارات خلاف واقع که خودش نیز بر نادرستی و گزافه بودن آن واقف است، در حقیقت آب به آسیاب دشمنان انقلاب می ریزد و خوراک تبلیغاتی باب میل آنان را مهیا می سازد!!

وی در ظاهر قضیه با تقبیح کار کسانی که از تحریم‌های علیه ایران به نفع خویش سوء استفاده می ‌کردند، در جمله ای دیگر گفته است: «اتفاقاتی که در دوران تحریم از سوی عده‌ای در داخل کشور افتاد که برای ایران زشت است.»!! باید از آقای هاشمی بهرمانی پرسید؛ منظورتان از بیان چنین مطلبی، کدام اتفاقات زشت دوران تحریم و چه کسانی است حاج آقا؟!! اگر راست می گویید و شیله- پیله ای در کار نیست، تعارف و رودربایستی را کنار بگذارید و ماجرا را برای ملت شریف ایران که صاحب مملکت و ولی نعمتان نظام اند تعریف کنید. البته یادتان باشد با دلیل و سند و مدرک لازم و محکمه پسند! راستی از دیدگاه جنابعالی، قرارداد ننگین و بی تردید ضدملی و اجنبی نوازانۀ «کرسنت» که نقش پُررنگ خیلی از مریدان تان نیز در آن محرز است، در شمول اتفاقات زشت و منفعت طلبانۀ عده ای ویژه خوار سؤاستفاده چی قرار می گیرد؟!!

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یک جبهه گیری آشکار و غیرمنصفانه با چشم پوشی عامدانه از فرمان امام خامنه ای در خصوص برنامه ریزی و تدارک راهبرد اقتصادمقاومتی، در جمله ای که اساسآ ماهیت «اقتصادمقاومتی» را زیرسؤال برده و آنرا کاری عبث و بیهوده قلمداد نموده، اظهار داشته است: «بعضی‌ها هم دلشان خوش بود که مقاومت می ‌کنیم، اما اینکه کشور خود را فقیرتر کنیم مقاومت نیست»!!!

کدام بعضی‌ها دلشان خوش بود حاج آقا؟!! مگر نمی دانید راهبرد «اقتصادمقاومتی» فرمان داهیانۀ رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسوولان کشور است که البته، ظاهرآ گوش عده ای این دستور مهم را نشنیده و از درک چنین مسألۀ حیاتی و سرنوشت سازی جهت حفظ استقلال و عزتمندی این مرز و بوم عاجز مانده اند؟!!

آقای هاشمی بهرمانی! شما را چه شده، چرا تجاهل العارف نموده و بر مبنایی نادرست و پیشفرضی کاملآ بی اساس و مغلطه انگیز، اینگونه وانمود می سازید که «مقاومت» در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزگری انگلوساکسون های آدمخوار غرب، صهیونیسم بین الملل و رژیم های کودک کش اشغالگر قدس و عربستان سعودی (خائنین حرمین شریفین مسلمانان جهان) و همچنین بکارگیری راهبرد لازم، منطقی و عقلایی «اقتصادمقاومتی» غلط است و موجب فقیرتر شدن کشور و طبقات اجتماعی می شود؟!!

لطفآ توضیح دهید حجت، دلیل، برهان و بیّنۀ این حرف نادرست تان چیست و با کدام آموزه های دینی و آرمان های بلند امام خمینی (ره) و ارزش های انقلاب اسلامی تناسب و همخوانی دارد؟! نکند این فصل الخطاب و سخن گرانسنگ و دشمن شکن حضرت روح الله (رض) را فراموش کرده اید که در پاسخ به تهدیدات شیطان بزرگ و شیاطین غربی، فرمودند: «ما را از گرسنگی نترسانید ما فرزندان رمضانیم»….؟!!

اکبر پریچی

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب