پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:29:48 - دوشنبه 2 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راه نفود همان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : همه مسئولین نظام ، همه دستگاه های اجرایی، مردم و نخبگان باید مراقب این اقدامی که دشمنان می خواهند انجام دهند، باشند؛ وهوشیار باشیم، عرصه را به گونه ای باز نکنیم که محل نفوذ بیگانگان باشد و خدشه ای به کشور ما وارد کنند.

سید عبدالکریم هاشمی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درگفتگو با ” صبح رابر” در رابطه با بازگشایی مجدد سفارت بریتانیا در ایران گفت : سوابق خوبی درگذشته، کشورانگلیس و خیلی از کشورهای اروپایی در روابط شان با کشور ایران نداشتند، باید ضمن صیانت از ارزش ها مراقب رفتارهای آنان در خصوص مسائل اجتماعی باشیم .

وی، نفود را همان تهاجم فرهنگی و تهاجم های   مختلف، جنگ نرم دانست و افزود : هشدار مقام معظم رهبری بسیار به جا به موقع و هوشمندانه ای در همه مراحل توافق نامه و مذاکرات مختلفی که انجام می دهیم، بود.

هاشمی با بیان اینکه دشمنان سعی می کنند نفوذ خودشان را در کشورایران در عرصه های مختلف، گسترش دهند، اضافه کرد: در مسابقه دشمنی که با ما دارند مطمئن هستیم، که این روند را ادامه خواهند داد ،باید مراقبت کنیم .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: حوزه های مختلفی که امکان نفوذ است،را ببندیم، که کشور ما ازارتباطات احتمالی که ممکن با این کشورها برقرار کنیم، آسیب نبیند حالا از هر نوعی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در عرصه ها و مقاطع مختلف ممکن است به وقوع بپیوندد.

نماینده مردم شهرستانهای میناب ، رودان ،جاسک و سیریک (شرق هرمزگان ) تصریح کرد : همه مسئولین نظام ، همه دستگاه های اجرایی، مردم و نخبگان باید مراقب این اقدامی که دشمنان می خواهند انجام دهند، باشند؛ وهوشیار باشیم، عرصه را به گونه ای باز نکنیم که محل نفوذ بیگانگان باشد و خدشه ای به کشور ما وارد کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه همه کشورها با توجه به منافع شان در کشورهای دیگر سفارت دارند، و مراقب رفتار اتباع بیگانه تحت عنوان مستشارو…هستند، افزود: با توجه به شرایط و دشمنان دیرینه ای که داریم ما باید مراقبت مان را بیشتر کنیم وبا مراقب و هوشیاری مردم و مسئولین ان شالله مشکلی پیش نیاید .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب