پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:51:41 - پنجشنبه 5 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جمله ای برای امام رضا(ع)
دلهای تنگ نواهای دلنشین نیایش مردم رابر در جشن میلاد امام رضا(ع) در این شهرستان، چند جمله ای برای هشمین اختر تابناک امامت و ولات نوشتند که در ادامه می خوانید:

به گزارش” صبح رابر” همانطور که می دانید همۀ امامان کشتی نجاتند؛ همۀ ائمّه(ع) مشعل هدایتند؛ همۀ اولیای الهی درهای رحمت پروردگارند؛ با توسل به ائمه اطهار و درخواست حاجات از ائمه شفاعت دنیا و آخرت راطلب می کنیم.

دلهای تنگ نواهای دلنشین نیایش مردم رابر در جشن میلاد امام رضا(ع) در این شهرستان، چند جمله ای برای هشمین اختر تابناک امامت و ولات نوشتند که در ادامه می خوانید:

خواجه حسنی نوشت : یا ضامن آهو؛ مشکلات تمام مسلمانان جهان خصوصاً مردم ایران را حل بنما، گره از مشکلات تمام رابری ها و من حقیر بگشا .

سلاجقه در جمله ای برای امام رضا(ع) در شب میلاد این امام همام نوشت: ای مولای من یا ثامن الحجج؛ به عشق تو آمده ام تا گره از مشکلاتم بگشایی و دستگیری ما و همه ی افراد خانواده ام در روز محشر باشی. من به نیتی که در دل دارم به اینجا آمده ام خود دانی کرم و لطفت پس حاجتم را برآورده ساز .

درتاج در وصف امام مهرمانی ها شعری سرود که می گوید: ای مولای من تو ثامن الحجج

من کیستم گدای تو یا ثامن الحجج

شرمنده عطای تو یا ثامن الحجج

بالله نمی روم بر بیگانگان به عجز

تا هستم آشنای تو با ثامن الحجج

شهروند رابری در جمله ای برای امام رضا(ع) می نویسد: ضمن عرض سلام و ادب و احترام خدمت امام رئوف و بزرگور ایرانیان و محرومین؛ امام عزیزم واسطه ی بین ما و خدا، ظهور فرج آقا امام زمان(ع) ، درمان بیماران جواب کرده ها و امضای تذکره کربلا و مدینه و مکه آرزومندان را خواهانیم .

وی ادامه داد: از راه دور ضریح عزیزت را می بوسم، آقای مهربانی ها، یک لحظه دلم را پروازدادم کنار بارگاه ملکوتی ات. “آقاجون قبر شما غریب نیست قربون کبوترای حرمت، قبر بی نشان مادرت زهرا (س) قبور غریب مدینه را یاد کنیم”.

التماس دعا.

خاتون کاویانی به امید برآورده شدن حاجات، نوشت:سلام بر آقا امام مظلوم- سلام بر آقا امام غریب و سلام بر ضامن آهو – از امام رضا می خواهم که فرج آقا امام زمان(ع) و سلامتی مقام معظم رهبری و شفای همه مریضان – را به ما عنایت بفرماید.

شما هم می توانید در این روز مسعود، با نوشتن جمله ای زیبا در قسمت نظرات، برای حضرت امام رضا(ع) هدیه کنید .

 

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب