پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:48:17 - جمعه 6 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولین به فکر خدمت به مردم و ادامه دهنده راه شهدا باشید
امام جمعه موقت رابر با بیان روایتی از پیامبر(ص) در خصوص اهمیت خدمت به مردم ،حتی برتر از طواف خانه خدا است، گفت:مسئولین، فقط به بردن نام شهیدان رجایی و باهنر اکتفا نکنید، بلکه باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و بتوانیم مثل این شهیدان خدمت کنیم.

به گزارش ” صبح رابر”حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر یکی از خصوصیات انسان های با تقوا را دعا کردن دانست و گفت : امام رضا(ع)فرمود: بر شما باد به اسلحه انبیاء، دعا اسلحه انبیاست.
وی با اشاره به اهمیت روز جمعه افزود: دعا؛ در روز جمعه به استجابت نزدیکتر است، حضرت محمد مصطفی (ص) روز جمعه را از مهمترین روز ها، حتی در نزد خداوند متعال از روز عید قربان و عید فطر مهمتر خواندند .
خطیب موقت رابر ادامه داد: خداوند متعال در روزجمعه، خوبی ها را چند برابر و بدی ها را پاک می کند، غم و غصه در روز جمعه برطرف می شود و بسیاری از آتش جهنم نجات پیدا می کنند.
وی با بیان اینکه روز جمعه روز عبادت است، اظها کرد: امام باقر(ع) فرمودند: خیر و شر در روز جمعه دو برابر می شود، و نیز صدقه به نیازمند سبب رفع بلا می شود .

وی با اشاره به فرمایش حضرت محمد (ص) که فرمودند: بیشترین چیزی که امت من به واسطه آن وارد بهشت می شود، همین تقوای الهی و اخلاق خوب است، بیان کرد: تقوا، انسان را عاقبت به خیر می کند، تقوا به انسان توفیق عبادت و ترک گناه می دهد.
حجت الاسلام سمیعی با اشاره سوره حدید آیه ۱۶، گفت : در هر پست و مقامی هستید به این آیه دقت کنید، غافل نشوید، یاد خدا را فراموش نکنید، تا کی وعد وعید دروغ ؟ تا کی دهن کجی به خون شهدا؟ چرا  گرفتار غفلت و بی خبری،  آیا مرفه زندگی کردن و با عیش و نوش زندگی کردن؛ با ایمان سازگاری دارد؟
وی  با بیان روایتی از پیامبر(ص) در خصوص اهمیت خدمت به مردم ،حتی برتر از طواف خانه  خدا است، افزود: کسی که می خواهد خدا را خوشحال کند ، مومنی را شاد کند خداوند در روز قیامت گره از کارش باز می کند؛ بی توجه نباشیم و قدر بدانیم .
خطیب موقت رابر گفت : بنا به روایتی از پیامبر (ص) هر کس گره از کار مؤمنی باز کند، روز قیامت بیش از ۹۰ هزار بار عبادت مقبول برایش نوشته می شود .
وی با اشاره به روز یکشنبه ۸ شهریور آغاز هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت : مسئولین، فقط به بردن نام شهیدان رجایی و باهنر اکتفا نکنید، بلکه  باید ادامه دهنده راه آنها باشیم و بتوانیم مثل این شهیدان خدمت کنیم.
حجت الاسلام سمیعی ضمن توفیق خدمت به همه مسئولین، گفت: مسئولین ادامه دهنده راه شهدا باشند؛ تا در روز قیامت شرمنده شهدا نباشند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب