پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:05:49 - چهارشنبه 11 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهمترین ویژگی افراد سیاسی اخلاق مداری است/هدف جریانات سیاسی کسب کرسی های مجلس می باشد
نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه در واکنش به اظهارات اخیر محسن رهامی، دزد خطاب کردن نمایندگان مجلس گفت: یکی از ویژگیهای افراد سیاسی باید اخلاق مداری باشد. مهمترین توصیه های اسلام به کلیه مؤمنین، پرهیز از تهمت و غیبت است.

علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با ” صبح رابر” در واکنش به اظهارات اخیر محسن رهامی، دزد خطاب کردن نمایندگان مجلس گفت: یکی از ویژگیهای افراد سیاسی باید اخلاق مداری باشد. مهمترین توصیه های اسلام به کلیه مؤمنین، پرهیز از تهمت و غیبت است.

وی ادامه داد : متاسفانه نزدیک انتخابات که می شود، بعضی افراد فراموش می کنند که مسلمانند؛ و باید اصولی را در اظهار نظرهای خودشان رعایت کنند؛ از جمله مهمترین این اصول، اصول اخلاقی است.

نماینده مردم شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه اضافه کرد : به نظر می رسد، بعضی از جریانهای سیاسی برایشان هدف و رسیدن به هدف وسیله را توجیه می کند، چون هدف این جریانات سیاسی به دست آوردن کرسی های مجلس است بنابراین از هیچ اظهار نظری فروگذارنمی کند؛ هر چند غیر اخلاقی باشد. و به وسایل و ابزارهایی مانند تهمت، غیبت و دروغ و افتراء متوسل می شوند .

این نماینده مجلس گفت: البته حرف ما هم همین است که، اگر کسی دزد باشد، مردم انتخابش نمی کنند و جایش مجلس نیست.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب