پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:38:03 - پنجشنبه 12 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هادی نخعی بهترین مربی کاراته کشور شناخته شد
نتایج بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک وادوریو که به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) برگزار شد مشخص شد و بر این اساس تیم کرمان از رفتن بر روی سکو باز ماند .

به گزارش“صبح رابر“ به نقل از ورزش خبر” بیستمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک وادوریو به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا(ع) برگزار شد و قهرمانان دو بخش مردان و زنان مشخص شدندکه بر همین اساس تیم کرمان از رفتن بر روی سکوی قهرمانی عاجز ماند و تنها به کسب یک افتخار حاشیه ای بسنده کرد .

در بخش مردان بیش از ۵۰۰ کاراته‌کا با هم به رقابت پرداختند و در پایان تیم مرکزی با ۱۰ مدال طلا، ۷ نقره و ۱۰ برنز به مقام قهرمانی رسید، تیم همراه اول با ۶ مدال طلا، ۷ نقره و ۱۰ برنز دوم شد و تیم خوزستان با ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۸ برنز مقام سوم را به دست آورد ولی تنها نکته مثبت این مسابقات برای تیم کرمان کسب کاپ توسط هادی نخعی مربی تیم کرمان بود.

براساس انتخابهای صورت گرفته کاپ بهترین مربی مسابقات به هادی نخعی تیم کرمان اهدا شد که با توجه به اینکه تیم کرمان نتوانسته مقام در خور شانی کسب کند , , باید سوال پرسید که این انتخاب بر چه اساسی صورت پذیرفته است و آیا هدف تنها دلخوش کردن تیم کرمان بوده است ؟

  1. هادی نخعی   شهریور ۲۲, ۱۳۹۴  

    از مدیر محترم سایت تقاضا دارم قبل از گذاشتن مطالب حتما از صحت و سقم آنها مطمئن شود.خبر بالا در مورد تیم کاراته کرمان کاملا دروغ و کذب محض است.فقط با یک جستجوی ساده در اینترنت و پایگاههای خبری معتبر خواهید دید که تیم کرمان به مربیگری هادی نخعی با ۱۲ شرکت کننده ۲۹ مدال گرفته است و عنوان بهترین مربی به دلیل بالاترین سرانه کسب مدال به تیم کرمان اعطا شده.لطفا از نشر مطالب مغرضانه که فقط موجب بر هم خوردن آرامش تیم ما و پایمال شدن زحماتمان می شود خودداری فرمایید

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب