پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:24:05 - شنبه 14 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بحران ریزگردها شب و روز رودباری ها را یکی کرد
گرد و غبار در آسمان شهر ستان رودبار همچنان شدید است و بر میزان روشنایی روز اثر گذاشته؛ نفس کشیدن را سخت کرد.

به  گزارش ” صبح رابر” به نقل از“رودبار ما“،با هجوم ریزگردها  نفس  مردم شهرستان رودبار جنوب  بند آمده است چند وقتی است مردم شهرستان رودبار جنوب روزهای خود را با هجوم ریزگردها و گرد و غبار سپری می کنند.

شب گذشته طوفان گرد و خاک با وزش شدید باد در شهرستان رودبار جنوب موجب اختلال در رفت و آمد شهروندان شد،وزش این طوفان شدید چهره برخی روستاهای این شهرستان جنوبی را با خاک یکسان کرد.

بوی خاک حتی در منازل در بسته نیز استشمام می‌شود

این روزها باوزش رشدید گرد وخاک همه شهر بوی خاک می دهد و مردم حتی در منازل خود نیز به رغم بسته بودن درب و پنجره‌ها، بوی خاک را استشمام می‌کنند.

یک جوان ۲۰ ساله رودباری در گفت‌وگو با خبرنگار رودبار ما از سرفه‌های مداوم و تنگی نفس گلایه کرد و گفت: حدود سه سال است که با این مشکل دست به گریبان هستم و زمان آغاز گرد و خاک‌ها این سرفه‌ها شدت می‌یابد.

محمد سنجری ادامه داد: به کرات به پزشک مراجعه کرده‌ام و علت مشکلم را حساسیت شدید به خاک تشخیص داده‌اند و گویا این درد درمان ندارد.

 

20150904_192457

غلظت این گردوخاک در هوا  به حدی رسید که دید افقی به حداقل میزان ممکن رسیده بود به گونه ای که رفت و آمد در جاده های منتهی به مرکز شهر به کندی صورت می گرفت.

20150904_192438
گفتنی است مردم رودبار جنوب سال هاست که با پدیده گردوغبار دست و پنجه نرم می کنند و طی یکسال گذشته این پدیده بحران زیست محیطی را در رودبارجنوب رقم زده است.

20150904_192507

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب