پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:30:30 - یکشنبه 15 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رسیدن به مراسم معاون اول رئیس جمهور واجب تر از ادای نماز صبح بود
ساعت حرکت از مقابل استانداری ۴/۳۰ بود که هنوز اذان صبح را نگفته بودند وقتی به پلیس راه باغین رسیدیم اذان را گفتند و تنها سه نفر از خبرنگاران معترض شدند که برای اقامه نماز نگه دارند که راهنما گفت نه باید به برنامه برسیم.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  “آرمان کرمان”؛ در ابتدای این گزارش باید بگویم هنگام حرکت خبرنگاران از کرمان به سیرجان از مقابل استانداری ساعت ۴/۳۰ دقیقه اعلام شد که هنوز اذان صبح را نگفته بودند وقتی به درب مقابل استانداری رسیدیم دیدیم که ۳ دستگاه ون آماده انتقال خبرنگاران به شهرستان سیرجان هستند.

به یکی از بچه های روابط عمومی استانداری گفتیم که هنوز اذان نگفتند موقع اذان نماز را کجا می خوانیم ایشان در جواب گفتند که انشاالله در وسط راه مسجد نگه می داریم.

وقتی به پلیس راه باغین رسیدیم اذان را گفتند ما از راننده خواستیم تا نگه دارد و نماز بخوانیم ایشان گفتند که من دستور ندارم بایستم و به من گفتن باید به راه ادامه دهیم.

متاسفانه از تعداد ۲۷ و ۸ نفر خبرنگاران فقط شاید دو سه نفر اعتراض کردند ولی خبرنگار روابط عمومی استانداری گفت نه ما از برنامه عقب هستیم و باید هر چه زودتر خودمان را به محل برسانیم، هر چه اعتراض کردیم و هر چه داد و بیداد کردیم کسی محل نگذاشت و حتی دو تا مسجد نیز در مسیر بود ولی با این همه کسی نایستاد.

باید تاسف خورد به حال آنان که فقط به ظاهر اسلام نما هستند و البته تاکید می کنم برخی فقط برخی مدعی می شوند و لباس یقه گیپ می پوشند و ریش می گذارند ولی هنگام عمل که می رسد ….

بالاخره اینکه وقتی که به سیرجان رسیدیم هنوز خبری از آمدن معاون نبود و حتی گفتن که قرار بوده با بالگرد به سیرجان بیاید که با تاخیر به صورت زمینی آمدند و حتی ماشین های حاوی خبرنگاران نیز وقتی به محل افتتاحیه رسیدند نزدیک به دو ساعت معطل شدند آن هم در آفتاب ، حال خود شما قضاوت کنید که آیا بجا آوردن فریضه واجب دینی واجب بود یا رسیدن به برنامه معاون رئیس جمهور !!!؟؟؟

بالاخره این روز خدای خبرنگاران و علی الخصوص خبرنگار روابط عمومی استانداری شده بود معاون اول رئیس جمهور.

و واقعا باید تاسف خورد به حال این چنین کسانی!

!! (6) * یکی حیرانی و سرگردانی خبرنگاران نزدیک به ۲ ساعت.

*در محل افتتاحیه معدن گهر زمین در یک قسمت یک رگال پر از لباس معدن کاران با کلاه ایمنی گذاشه شده بود که وقتی سوال کردیم اینها برای چیست؟ در جواب گفتند این ۱۰۰ لباس و ۱۰۰ کلاه برای هیئت همراه معاون گذاشته شده است .

!! (2)
* اینکه معاون اول رئیس جمهور قرار بود بعد از پیاده شدن از هواپیما با بالگرد به سمت سیرجان حرکت کند که متاسفانه به علت نامعلومی ایشان به صورت زمینی و با تاخیر به محل مراسم رسیدند.

!! (26)

* هنگام دادن گزارش مدیرعامل گهر زمین به معاون اول رئیس جمهور آنقدر صدا ضعیف بود و آن قدر جمعیت زیاد که صدا به صدا نمی رسید و حتی خبرنگاران نتوانستند در این قسمت چیزی ثبت و ضبط کنند و فقط عکاسان توانستند عکس سوژه ای خود را بگیرند.

!! (35)

* متاسفانه هنگام ورود معاون اول رئیس جمهور و وزرا و هیئت همراه آنقدر تعداد جمعیت زیاد بود و آنقدر محافظین هم آنها را دوره می کردند که دیگر جایی برای خبرنگاران نمی ماند و آنقدر مراسم افتتاحیه سریع انجام می شد که هنوز از اتومبیل پیاده نشده بودیم می بایستیم سوار شویم.

!! (33)

* فضای تمامی کارخانه های گل گهر آنقدر غبارآلود و آلوده بود که هیچکدام از کارگرانی که در آنجا بودند ماسک نپوشیده بودند و فقط کلاه ایمنی داشتند (به حدی هوا آلوده بود که گرد سیاه رنگی علاوه بر آسمان روی زمین را نیز پوشیده بود) و همه جا تابلویی به چشم می خورد که روی آن نوشته بود اول ایمنی ، بعد کار.

* متاسفانه در هیچ جای استان کرمان به خبرنگاران احترام نمی گذارند و این فرهنگ مسئولین استانی را می رساند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب