پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:59:15 - یکشنبه 15 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایران می تواند با فضای مجازی دیوار سانسور کشورهای غربی را بشکند
کارشناس عالی مسائل استراتژیک در تبیین منویات رهبری در خصوص فضای مجازی گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز می تواند دیوار سانسور کشور های غربی را از این طریق شکسته و پیام اسلام و انقلاب ایران را به مخاطبان جهانی برساند.

به  گزارش ” صبح رابر” محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با “آرمان کرمان” در خصوص تبیین مأموریت شورای عالی فضای مجازی توسط رهبر معظم انقلاب گفت: فضای مجازی فرصتی بسیار عظیم برای پیشبرد اهداف کشورمان است و البته یک تهدید از سوی دشمنان در ابعاد مختلف می باشد .
این کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه تصریح کرد:هدف دستور العمل مقام معظم رهبری مقابله با موارد منفی و سوء استفاده ها وهمچنین تأکید بر استفاده صحیح از این امکان بزرگ در سطح داخلی و خارجی است و اگر رهنمودهای معظم له توسط دستگاه های حکومتی و مسئول همچنین عموم مردم و کاربران فضای مجازی رعایت گردد آثار بسیار عظیمی در پیشرفت همه جانبه کشور خواهد داشت.
وی با بیان اینکه دشمنان نیز می توانند از فضای مجازی برای شبیخون فرهنگی استفاده کنند؛ تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز می تواند دیوار سانسور کشور های غربی را از این طریق شکسته و پیام اسلام و انقلاب ایران را به مخاطبان جهانی برساند.
قدیری ابیانه با اشاره به اینکه عرصه فضای مجازی در همه امور کار ساز است؛ ابراز کرد: استفاده صحیح از فضای مجازی می تواند در کاهش سفر و امور، بدون نیاز به جابه جایی نفر یا کالا تأثیرات شگرفی به دنبال داشته باشد و از هزینه ها و اتلاف وقت ها کاسته و حتی مانع آلودگی محیط زیست شود.
مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام در ادامه گفت: استفاده صحیح از فضای مجازی و گسترش این امکان در کشور و در حقیقت اینترنت ملی کشور می تواند روند مهاجرت از روستا به شهر را معکوس سازد زیرا افراد با گسترش این امکان به روستاها و برقراری اینترنت ملی با سرعت مطلوب در کشور، افراد در محیط سبز و سالم روستایی زندگی کنند بدون اینکه از منابع شهری محروم گردند و از اوضاع جهانی بی خبر بمانند .
وی با اشاره به اینکه فضای مجازی می تواند در ایجاد مشاغل مفید و موثر باشد؛ بیان کرد:انجام این کار ازطریق اینترنت ممکن و ضروری است این فضا می تواند خلاقیت های فردی را به امکانات تبدیل سازد و علم آموزی را توسعه بخشد.
قدیری ابیانه خاطر نشان کرد:دستور العمل رهبر معظم انقلاب کلید استفاده صحیح از اینترنت و گسترش آن و استفاده همه جانبه از این امکان عظیم و در عین حال مصون ماندن از توطئه هایی است که دشمنان ما با استفاده از این فضا به دنبال آن هستند.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب