پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:35:03 - دوشنبه 16 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقتصاد مقاومتی ضرورتی برای اقتصاد امروز و آینده/ برنامه پنجساله ششم با رویکرد اقتصاد مقاومتی بسیج شود
عضو کمیسیون اقتصاد با اشاره به اینکه برنامه پنجساله ششم و بودجه سال ۹۵ را در پیش داریم، گفت : طبیعتاً این ها باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی بسیج شوند، این ستاد نقش بسیار مهمی می تواند در این راستا ایفا کند.

محمد رجایی باغ سیایی عضو کمیسیون اقتصاد درگفتگو با “ صبح رابر” در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری درباره لزوم تشکیل یک ستاد عملیاتی فعال برای اجرای اقتصاد مقاومتی در دولت گفت: اقتصاد مقاومتی از مدتی بر سر زبانها افتاده و مقام معظم رهبری هم منشور برایش صادر کرده اند و یکی ازضرورت های اقتصاد هم امروز و آینده است.

وی با اشاره به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی اظهارکرد : با نگاه بر مؤلفه های اقتصاد مقاومتی که تکیه بر افزایش توان تولید ملی، حرکت به سمت خودکفایی، ارتقاء کیفیت کالاها برای به دست آوردن سهمی از بازار جهانی، در حقیقت نشان از ضروری بودن  اقتصاد  می باشد.

عضو کمیسیون اقتصاد با اشاره به اینکه دولت کارهایی و اقداماتی در این رابطه انجام داده ؛ اما به نظر اقدامات کافی نبوده است، افزود: این ستاد می تواند یک تحرک بیشتری در این جهت ایجاد کند در واقع سیاست ها و مقررات که اعمال می شود در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی با اشاره به اینکه برنامه پنجساله ششم و بودجه سال ۹۵ را در پیش داریم، گفت : طبیعتاً این ها باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی بسیج شوند، این ستاد نقش بسیار مهمی می تواند در این راستا ایفا کند.

 انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب