پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:44:36 - جمعه 27 شهریور 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سربازان سبزپوش راه ولایت بی تاب دیدار رهبر خود بودند
فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) کرمان گفت : سربازان سبزپوش راه ولایت روز گذشته بی تاب دیدار رهبر خود بودند.

به گزارش “ صبح رابر” به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی روز گذشته در دیدار با هزاران نفر از فرماندهان و کارمندان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه را نعمت بزرگ الهی و پاسدار آگاه و بینای انقلاب اسلامی در مسائل داخلی و خارجی خواندند .

علی اسدی یکی از فرماندهان نواحی استان کرمان روز گذشته در دیدار با مقام معظم رهبری حضور داشته در گفتگو با خبرنگار “کرمان۱۴۰۰ ” در رابطه با این دیدار گفت : دیدار با مقام معظم رهبری معمولا هر ساله توسط مجمع فرماندهان برگزار می شود و امسال هم خداوند ما را یاری کرد که همراه با جمعی از فرماندهان و کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان خدمت مقام معظم رهبری برسیم و پای صحبت ها و نصایح ایشان بنشینیم .

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) در رابطه با حال و هوای قبل از ورود مقام معظم رهبری در جمع پاسداران افزود : حال و هوایی که پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با مقام معظم رهبری دارند متفاوت تر است زیرا آن ها خود را سربازان سبزپوش راه ولایت می دانند .

وی ادامه داد : از همان لحظات اولیه صبح همه پاسداران در تلاش و تکاپو  برای رسیدن به صفوف ابتدایی و نزدیک به جایگاه مقام معظم رهبری بودند و قبل از ورود ایشان فضای معنوی خاصی بر حسینیه امام خمینی (ره) حاکم بود و فردی با صدای بلند شعری را قرائت می کرد که همه آن را بی تاب زمزمه می کردند تا این که لحظه موعود فرا رسید .

اسدی در خصوص برنامه های اجرا شده بعد از ورود مقام معظم رهبری در میان پاسداران ابراز کرد : بعد از ورود مقام معظم رهبری در جمع پاسداران حاج صادق آهنگران با مداحی خود همه حضار را به سال های ۸ سال دفاع مقدس و خاطرات آن دوران برد و بعد از آن هم حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرلشکر جعفری فرمانده‌ی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گزارشی از مجموعه اقدامات انجام شده در سپاه پاسداران را بیان کردند .

اسدی در رابطه با بیانات مقام معظم رهبری در جمع پاسداران خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید داشتند بر این که اگرچه حفظ نظام بر عهده تک تک افراد جامعه می باشد اما سپاه تنها نهادی است که حفظ نظام و دست آوردهای آن از وظایف ذاتی و سازمانی اش می باشد و باید همه تهدیدات سیاسی ،فرهنگی ،اقتصادی و فرهنگی را مد نظر قرار دهد و جلوی نفوذ دشمن را در همه زمینه ها بگیرد .

این فرمانده سپاه پاسداران عنوان کرد : مقام معظم رهبری نفوذ فرهنگی را بسیار خطرناک تر از نفوذ اقتصادی و امنیتی دانستند و از سپاه و مخصوصا اطلاعات سپاه خواستند که وظیفه کنترل و نظارت در زمینه نفوذ فرهنگی را برعهده بگیرند .

وی در خصوص وظیفه همه نهادها و ارگان ها در دفاع از ارزش ها و نظام بیان کرد : مقام معظم رهبری تاکید داشتند تنها دستگاهی که می تواند از انقلاب به طور کامل پاسداری کند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که بایستی به صورت سازمانی از انقلاب و دستاوردهای آن حمایت کند.

فرمانده ناحیه حضرت رسول (ص) تشریح کرد : امروزه قدرت بازدارندگی سپاه بسیار بالاست و می تواند در مقابل هر خواسته نامعقولی از مخالفان انقلاب مقاومت کند .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب