پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:25:42 - چهارشنبه 1 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نقش سربازان در دفاع مقدس وانقلاب اسلامی
نقش سربازان نقش بی دلیل ومتعهدانه بود که برای انقلاب دفاع واجب ولازم است.

به گزارش ” صبح رابر”؛ در جنگ تحمیلی قشر های زیادی دخیل بودند واز انقلاب ودستاورد های آن دفاع می کردند انقلاب روی بیشتر اقشار اثر گذاشته بود از زن، مرد، جوان همه تلاش جهت پیشبرد انقلاب داشتند.

دشمنان جهت جلو گیری ازصدور انقلاب اسلامی به صورت یک فرهنگ اسلامی دینی به  خارج از مرزها برنامه های متعددی طراحی کردند از جمله جنگ تحمیلی هشت ساله.

یکی از اقشار که نقش کلیدی در دوران دفاع مقدس داشت سربازان بودند که همراه سپاه و ارتش نقش چشمگیری داشتند در برنامه های نظامی،فرهنگی و فعالیت های مهندسی  فعال وجانانه برای انقلاب دفاع می کردند.

سربازان افراد متدین،متعهدومتخصص بودند که مثل نیروهای کادر ارتش وسپاه فعالیت خوبی داشتند سربازان گوش به فرمان امام بودند سربازان گذشته از اینکه به عنوان یک سربازبه عنوان یک بسیجی هم جانفشانی  داشتند.

دست آوردهای انقلاب به گونه ای بود که وحدت وبرداری آنچنان حاکم شده بود که هیچ کس تفاوتی بین سرباز، پاسداروارتشیقائل نمی شد.تعدادی از سربازان حتی بعد از اینکه خدمت قانونی آنها تمام می شد بعنوان بسیجی فعالیت خود رانیز ادامه ودر جنگ نقش ایفا می کردند، تعدادی هم از آنها بعد از سربازی به سپاه پیوستند که ارتباطشان با جنگ قطع نشود خلاصه اینکه نقش سربازان  نقش بی دلیل ومتعهدانه بود که برای انقلاب دفاع  واجب ولازم است.

به قلم: پیشکسوت دوران دفاع مقدس بردار امین شمس الدینی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب