پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:09:54 - سه شنبه 7 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دفاع همچنان باقی است
دفاع همچنان باقی است ، ای مدافعین امام و رهبر به هوش باشید ، گلوله ها زمانی با شعار آزادی بیان و اندیشه به قلم تبدیل شدند و الان ابزارهای هستند که هر لحظه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افکار و اعتقادات جوانان شیعه را هدف می گیرند و می خواهند از ایران آندلسی دیگر بسازند .

به گزارش ” صبح رابر“؛ مقام معظم رهبری فرمودند : هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است در این مجموعه تبناک درخشنده ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا مشتاقانه پذیرا شدند هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنها ببالد و آنان الگو تربیت جوانان خود در همه دوران ها بودند .

هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و باعث شد که توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود. رشادت‏های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‏توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت.

در جنگ ما برای یک لحظه هم نادم و پشیمان از عملکرد خود نیستیم، ما برای ادای تکلیف جنگیده ایم و نتیجه فرع آن بوده است ما مظلومیت خویش و ستم متجاوزان رادر جنگ ثابت نموده ایم . دفاع مقدس موجب شد که تمامی سردمداران نظام های فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند.

جنگ ما جنگ ایمان رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد؛ ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم .

امروز ۳۵سال است که هر گاه نام دشمن برده می شود ذهن ملت ایران نا خوداگاه متوجه دولت آمریکا می شود خوب است دولتمردان آمریکا به این نکته توجه کنند و این را بفهمند که ملت ایران در طول سی و چند سال چیزهایی دیده است و مراحلی را گذرانده که تا میگویند دشمن، ذهن ملت ایران متوجه آمریکا می شود .

هر روزما درجنگ برکتی داشته ایم که در همه صحنه ها از آن بهره جسته ایم
ما انقلابمان را درجنگ به جهان صادر نموده ایم
ما مظلومیت خویش و ستم متجاوز را در جنگ صابت نموده ایم
مادرجنگ پرده از تزویر جهان خواران کنار زدیم ما درجنگ دوستان و دشمنانمان را شناخته ایم
ما درجنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خودمان بایستیم .
ما در جنگ ابهت دوابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.
ما در جنگ حس برادری و وطن دوستی را در باطن یکایک مردممان بارور کردیم .
ما در جنگ ریشه های پر بار انقلاب اسلامیمان رامحکم کردیم .
ما در جنگ به مردم جهان وخصوصا به مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرتها و ابرقدرتها سالیان سال می توان مبارزه کرد .
جنگ ما کمک به فتح افغانستان را به دنبال داشت .

جنگ ما موجب شد که تمامی سردمداران فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند جنگ ما بیداری پاکستان و هندوستان را به دنبال داشت.
تنها در جنگ بود که صنایع نظامی ما از رشد آنچنانی برخوردارشد و از همه اینها مهمتر استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت همه اینها از برکت خون عزیز شهدای ۸ سال نبرد بود .
جنگ ما جنگ حق و باطل بود وتمام شدنی نیست .
جنگ ما جنگ فقر و غنا بود.
جنگ ما جنگ ایمان و رذالت بود و این جنگ از آدم تا ختم زندگی وجود دارد چه کوته نظرند آنهایی که خیال می کند چون در جبهه به آرمان نهایی نرسیده ایم پس شهادت و رشادت و ایثار و از خود گذشتگی وصلا بت بی فایده است در حالیکه صدای اسلام خواهی آفریقااز جنگ ۸ ساله ماست علاقه به اسلام شناسی مردم در امریکا و اروپا وآفریقا یعنی در کل جهان از جنگ ۸ ساله ماست .

مگرفراموش کرده اید که ما برای ادای تکلیف جنگیده ایم و نه حصول نتیجه
خدا کند که درب شهادت دراین دنیا بسته نشود خوشا بحال آنانکه رفتند بدا به حال ما که ماندیم .
و من امروز رسما عذر خواهی می کنم از پدران و مادران و خانواده های شهدا بخاطر تحلیلهای غلطی که از جنگ شده است.

دفاع همچنان باقی است

سنگرها را خالی نکنید چرا که دشمن از پا ننشته و به خواب نیز نرفته است بلکه هر روز باقدرت بیشتر نقشۀتازه ای برای این نظام الهی طراحی می کند و یک روز با تهدید و یک روز با لبخند و انقلاب به رزمندگان دلاوری که او را یاری کنند، نیاز دارد.

دفاع همچنان باقی است این ندای حسین زمان است یعنی هل من ناصر ینصرنی ؟ پس پشت ولی خود را خالی نکنید و سر در اطاعت او داشته باشیم، اگر می خواهید «کلمه الله هی العیا» باشد . و دشمنان خوارو زیون شوند .

 

دفاع همچنان باقی است ، ای مدافعین امام و رهبر به هوش باشید ، گلوله ها زمانی با شعار آزادی بیان و اندیشه به قلم تبدیل شدند و الان ابزارهای هستند که هر لحظه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افکار و اعتقادات جوانان شیعه را هدف می گیرند و می خواهند از ایران آندلسی دیگر بسازند .

اگر بسیجی با بصیرت در سنگر دفاع نشته باشد خواب خوش را از چشم دشمن می گیرد و او را به خاک مذلت می نشاند تنها سلاح ما در این دفاع معرفت و بصیرت است

أللّهُمَّ انصُرِ الإسلَامَ وَ أهلَهُ وَ اخذُلِ الکُفرَ وَ أهلَهُ.

انتهای پیام/

پی نوشت:

 

صحیفه امام خمینی جلد ۲۱ – صفحه ۲۸۳

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب