پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:45:40 - چهارشنبه 8 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ریشه آل سعود با وحدت جهان اسلام کنده می شود
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت رسول(ص)، وحدت مسلمانان جهان و ملت عزیز ایران را عامل بر کناری حکومت آل سعود، خواند و گفت: باید همگی دست به دست هم دهند تا ریشه آل سعود واین خائنین به حرمین شریف برای همیشه کنده شود.

حجت الاسلام امین رضا کمالی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، در ناحیه حضرت رسول(ص) در گفتگو با ” صبح رابر “؛ در خصوص فاجعه تلخ منا؛ ضمن عرض تسلیت در گذشت جمع کثیری از مسلمانان و بالاخص هموطنانمان در حادثه منا، گفت: این حادثه یکبار دیگر بی تدبیری حکومت خائن  آل سعود را نشان داد، و چیزی جز بی تدبیری و بی کفایتی که مقام معظم رهبری، این را عدم مسئولیت آنها قلم داد کردند.

وی وحدت مسلمانان جهان و ملت عزیز ایران را عامل بر کناری حکومت آل سعود، خواند و ادامه داد: باید همگی دست به دست هم دهند تا ریشه آل سعود واین خائنین به حرمین شریف برای همیشه کنده شود .

حجت الاسلام امین رضا کمالی ضمن محکوم کردن این جنایات دردناک تصریح کرد: از سازمان حقوق بشری و از مردم مسلمانان جهان می خواهیم، که تجمعی داشته باشند؛ و یک مجمع تشکیل دهند برای از بین بردن آل سعود و نظارت بر اعمال حاجیان ما در دوران حج، که دیگر شاهد چنین وقایع تلخی نباشیم .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب