پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:51:15 - جمعه 10 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن عید امامت و ولایت در رابر برگزار شد
همزمان با دهه امامت و ولایت؛ آیین جشن عید غدیر، با حضور مردم ولایتمدار رابر در مساجد شهرستان برگزار شد.

به گزارش ” صبح رابر”؛ مردم ولایتمدار شهرستان رابر امسال نیز همانند سالیان گذشته با برپایی جشن عید غدیر، توزیع شربت، شیرینی و نذری حال هوای خاصی به این شهرستان بخشیدند.

حجت الاسلام علیدادی امام جماعت مسجد صاجب الزمان رابر در آیین جشن عید غدیر، با تبریک دهه امامت و ولایت به فلسفه عید غدیر پرداخت و گفت : با ولایت انسان به سعادت و خوشبختی می رسد، و بنا به فرمایش امام امت مبنی بر پشتیبانی از ولایت فقیه برای آسیب نرسیدن به مملکت باید ولایت فقیه را که  دنباله رو ولایت علی (ع) است، پشتیبانی کرده و آن را سرلوحه تمام مراحل زندگی قرار دهیم.

وی در رابطه با فضیلت عید غدیر گفت: عید غدیر ،عید اکمال دین، عید انبیاء الهی است و اگر ما امروز دارای مکتب جعفری و تاسوعا و عاشورا هستیم ، همه اینها به برکت غدیر است.

حجت الاسلام علیدادی افزود: عید غدیر تنها یک جریان تاریخی نیست بلکه نشانه ای از جامع بودن دین اسلام است که باید در سایه فرهنگ غدیر در جهت وحدت امت اسلامی گام برداریم.
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به حادثه عظیم غدیر خم عنوان کرد: این حادثه عظیم از سوی پیامبر خدا(س)در روز حجت الوداع انجام شد و امام علی(ع)به عنوان جانشین مسلمانان از سوی پیامبر اکرم (ص) منصوب شد.

وی در ادامه نیز به تبیین ابعاد شخصیتی امیر المومنین (ع) پرداختند و از غدیر به عنوان تکمیل کننده و ادامه رسالت و بعثت انبیاء یاد کرد.

در ادامه این مراسم معنوی مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

DSC03172 DSC03175 DSC03184 DSC03186 DSC03187 DSC03192 DSC03190 DSC03196

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب