به گزارش” صبح رابر“؛ به نقل از  هجرت؛ به نظر می‌رسد جریان رسانه‌ای حامی وزیر رفاه که این روز‌ها به دلیل عدم توانایی در مدیریت  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  بادریافت ۲ کارت زرد از نمایندگان مجلس و حضور نمایندگان مطرح در صف منتقدین و استیضاح کنندگان وضعیت خوبی را تجربه نمی کند با شیطنت های خاص رسانه ای سیاست تخریب وجه مخالفان جدی وزیر رفاه را دنبال میکنند که به نظر می رسد با انتشار عذر خواهی کتبی آقای پیرموذن وتبیین حقانیت یکی از مهترین منتقدین وزیر رفاه یعنی دکتر پورابراهیمی این شیطنت با شکست مواجه شده است.

چندی بیش خبری بر روی خروجی خبرگزاری ایلنا به نقل از آقای کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت که در آن ضمن حمایت از اقدامات وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی علت اصلی مخالفت ها و طرح استیضاح  وزیر رفاه توسط نماینده کرمان  عدم قبول وزیر رفاه برای دادن مسئولیت به بستگان نماینده کرمان عنوان شده بود.. در این خبر تلویحا مطالب نادرست دیگری نیز به سایر نمایندگان مخالف عملکرد وزیر رفاه نسبت داده شده بود.

با انتشار این خبر  دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور  ضمن تکذیب مطالب نقل شده از سوی پیرموذن  اعلام کرد علیه وی در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکایت خواهد نمود.

هفته گذشته آقای پیرموذن با ارسال نامه ای به حجت الاسلام ابوترابی نایب رئیس مجلس و رییس هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس با اعلام نادرست بودن مطالب و اتهامات منتشره از اتهام ناروای نسبت داده شده به دکتر پورابراهیمی عذر خواهی و وی را نماینده ای پرتلاش، دلسوز ، ولایی و پاکدست معرفی نمود.

به نظر می رسد جریان رسانه ای حامی وزیر رفاه که این روز ها به دلیل عدم توانایی در مدیریت  وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  بادریافت ۲ کارت زرد از نمایندگان مجلس و حضور نمایندگان مطرح در صف منتقدین و استیضاح کنندگان وضعیت خوبی را تجربه نمی کند با شیطنت های خاص رسانه ای سیاست تخریب وجه مخالفان جدی وزیر رفاه را دنبال میکنند که به نظر می رسد با انتشار عذر خواهی کتبی آقای پیرموذن وتبیین حقانیت یکی از مهترین منتقدین وزیر رفاه یعنی دکتر پورابراهیمی این شیطنت با شکست مواجه شده است.

pirmoazen