پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:08:14 - چهارشنبه 15 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محافظ مقامش بالاتر از مسوول نیست
اگر محافظی جایگاه خود را بالاتر از مسولش دید تقصیر قانون نیست! و باید یاد اوری کنم که مساوات به معنی عدالت نیست بلکه عدالت یعنی هر چیز در جایگاه خودش باشد.

به گزارش” صبح رابر”؛ به نقل از “آرمان کرمان” چند سال پیش یکی از مقامات بلندپایه کشور به کرمان سفر کرده بود. از وی تقاضای وقت ملاقات کردم و او هم پذیرفت بین دو برنامه اش گفتگوی کوتاهی داشته باشیم. کمی زودتر به محل رسیدم و در انجا محافظ وی وسایلم را بازرسی کرد و سپس مرا به اتاقی که قرار بود گفتگو در انجا انجام شود راهنمایی کرد. در فاصله ای که منتظر بودم گپی کوتاه با محافظ ان مسوول داشتم و از کارش پرسیدم. اما یکی از نکات جالب در سخنانش این بود که می گفت ان مسوول به خاطر محدودیت هایی که تیم حفاظتی می گذارد نمی تواند ازادانه به هر کجا برود و به مزاح می گفت مقام ما بالاتر است چون ما برای مسوولین تعیین و تکلیف می کنیم!

در چند روز اخیر یک اتفاق در حوزه ورزش باعث شده است تا تعدادی از همکارانم دست به قلم شوند و به بهانه این رویداد و تحت لوای کلمات به ظاهر زیبا حدود شرعی و قوانین اسلامی را زیر سوال ببرند.

یکی از روزنامه ها در مطلبی این گونه القا می کند که احکام اسلام مغایر شان انسان و عدالت است! حال انکه اسلام زن را انچنان شریف می داند که از مرد می خواهد از او محافظت کند ولی حالا اگر محافظی جایگاه خود را بالاتر از مسولش دید تقصیر قانون نیست! و یاد اوری می کنم که مساوات به معنی عدالت نیست بلکه عدالت یعنی هر چیز در جایگاه خودش باشد.

image

جالب تر انکه یکی دیگر از روزنامه ها مقام زن در خانواده را پست می شمرد و معتقد است زن اول باید برای دیگران باشد بعد برای خانواده! حتی اگر فرض کنیم این نویسنده زن را برای جامعه و نه کلفتی اقتصاد لیبرال بخواهد باز هم باید پرسید اگر سلول زنده یک جامعه یعنی خانواده از هم بپاشد ایا دیگر اندامی بر تن جامعه می ماند که بخواهیم به ان افتخار کنیم؟

ایا دوستان روزنامه نگار جامعه ای همچون غرب می خواهند که در ان از هر پنج تا سه زن شاغل حداقل یک زن مورد تجاوز قرار گرفته است؟

بی شک اگر اقای رییس جمهور به تیم ملی فوتسال بانوان تبریک گفت به خاطر پیروزی انها به عنوان یک زن مسلمان و یک همسر و مادر با حجاب اسلامی بود.

به هر حال امیدوارم همه بدانند که شان خانواده انچنان بالا است که حتی امنیت ملی ما نیز به ان وابسته است و نشویم مصداق انکس که بر روی شاخه ای نشسته بود و ان را می برید.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب