پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:45:59 - یکشنبه 19 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشییع پیکر تنها مهاجر الی الله کرمانی حادثه منا
پیکر حجت الااسلام والمسلمین مصطفی مرتضایی ساعت ۸/۳۰ امروز از درب منزل ایشان در تهران تشییع شد و پیکر وی فردا، دوشنبه ساعت ۸ صبح از میدان بسیج کرمان با حضور پرشور مردم کرمان تشییع می شود .

به گزارش“صبح رابر“؛ به نقل از” آرمان کرمان “ ؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی مرتضایی ، رئیس عقیدتی سیاسی حفاظت اطلاعات ارتش که به عنوان روحانی کاروان جانبازان استان تهران به حج اعزام شده و در حادثه منا جان باختهبود به دلیل اصالت کرمانی وی خانواده‌  مرحوم خواستار انتقال پیکر وی به استان کرمان شدند.

پیکر پاک حجت الااسلام و المسلمین مرتضایی ساعت ۸/۳۰ امروزاز درب منزل ایشان در تهران تشییع شد و  پیکر وی فردا، دوشنبه ساعت ۸ صبح از میدان بسیج کرمان با حضور پرشور مردم کرمان تشییع خواهد شد .

لازم بذکر است امسال  ۲۳۹۶ نفر زائر و عوامل از استان کرمان به حج تمتع رفته بودند که از این تعداد دو نفر از استان کرمان ، که  یک نفر از شهرکرمان و یک نفر از رفسنجان در حادثه غمبار منا جان باختند .

انتهای پیام/

  1. هم وطن   مهر ۲۷, ۱۳۹۴  

    لبّیک اللّهم لبّیک لبّیک لا شریک لک لبّیک …مدتی پیش حاج آقا مرتضایی به قصد حج ترک وطن کرد و امروز به مسجدش بازگشت…. مردم محله برای عرض ارادت و به حرمت نمازهایی که به جماعتش خواندند به استقبالش رفتند ولی به استقبال حاجّی که از حج برنگشته بود….حاجّی که در میقات نه بر وجهی نمادین بلکه با تمام وجود و با همه جانش دعوت حق را لبیک گفت و تقصیر نکرده و مُحرم، جانانه به سوی الله مهاجرت کرد… لبّیک اللّهم لبّیک لبّیک لا شریک لک لبّیک….

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب