پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:29:03 - دوشنبه 20 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تن در برابر تفنگ ؛ تاریخچه دوئل نابرابر
تاریخچه این دوئل نابرابر به سالها پیش بر می گردد. زمانی که با سنگ به استقبال تانک های سنگین می رفتند، از آن زمان ۲۸ سال می گذرد؛ تصمیم گرفته اند ” تن” را به جای تفنگ برای مبارزه انتخاب کنند، بماند اینکه چه کردند که یک جوان فلسطینی دیگر نمی خواهد زنده بماند؛ تا زنده بودن یک صهیونیست را ببیند.

به گزارش   “صبح رابر”، چند روز گذشته دختری جوان به نام اسرا عابد در کمترین فاصله توسط ۴ افسر اسرائیلی با شلیک گلوله به سویش به شهادت رسید و دیروز هم خبر شهادت یک زن باردار و دختر ۳ ساله‌اش در حمله اسرائیل به غزه را شنیدیم؛ تاریخچه این دوئل نابرابر به سالها پیش بر می گردد. زمانی که با سنگ به استقبال تانک های سنگین می رفتند، از آن زمان ۲۸ سال می گذرد؛ تصمیم گرفته اند ” تن” را به جای تفنگ برای مبارزه انتخاب کنند، بماند اینکه چه کردند که یک جوان فلسطینی دیگر نمی خواهد زنده بماند؛ تا زنده بودن یک صهیونیست را ببیند.

عابدx

بماند این تصاویری قسی قلب بودن یک صهیونیست را سالهاست در تاریخ هر روز حک می کند. اما ابهام، این سکوت آرامش قبرستانی که رسانه ها و سردمداران رسانه را فراگرفته، چرا که شلیک مستقیم به یک دختر جوان غیر مستقیم در سراسر دنیا منتشر می شود، اما در این رسانه ها دیده نمی شود. ظاهراً پای سیاست که به میان می آید برخی گلوله ها جنسشان متفاوت می شود.

شهرک نشینان صهیونیست؛ سحرگاه روز گذشته با حمله به یک خانواده فلسطینی در روستای “دوما”در جنوب شهر نابلس   نوزاد شیر خوار او را در آتش سوزاندند.

کمی عقب تر و موارد سیاسی تر مثلا گروه ناشناس در خیابانی کسی را می کشد، رسانه ها برایش سنگ تمام می گذارند مجله آمریکایی تایم تصویر آن را به عنوان یکی از ۱۰ نماد اعتراضی برتر دنیا منتشر می کند؛ بارک اوبا با دیدن فیلمش در کاخ سفید می گوید: دیدن این فیلم مایه دلشکستگی است. مقامات ایتالیایی خیابانی را به نام او نامگذاری می کنند. نشریه انگلیسی تایمز او را به عنوان فرد ۲۰۰۹ بر می گزیند . دانشگاه در انگلستان دوره ای بورس تحصیلی به نامش تصویب می کند.

اما تصویر این دختر در گوشی ها؛ آن هم در اینترنت پر سرعت دانلود می شود، شاید سیگنال ماهواره ها رسانه تصاویری را به نام منطقه اشغالی فلسطین را دریافت نمی کنند و شاید این سرزمین در نقطه کور قرار دارد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب