پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:06:58 - شنبه 25 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رزمایش بزرگ عاشورائیان رابر مقتدرانه برگزار شد
رزمایش بزرگ عاشورائیان با حضور گردان الی بیت المقدس و گردان الزهراء، امام جمعه هنزاء، معاون فرماندار، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی ، بسیجیان، ایثارگران و خانواده ها ی معظم شهداء در محل اردوگاه شهید احمد سلیمانی برگزار شد.

به گزارش “ صبح رابر“رزمایش بزرگ عاشورائیان با حضور گردان الی بیت المقدس و گردان الزهراء، گردان عاشورا، امام جمعه هنزاء، معاون فرماندار، اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، تعدادی از مسئولین ، بسیجیان، ایثارگران و خانواده ها ی معظم شهداء در محل اردوگاه شهید احمد سلیمانی برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در این رزمایش ضمن عرض خیر مقدم و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه حزن و اندوه اهل بیت (ع) به فلسفه رزمایش اشاره کرد و گفت : دشمنی های مستکبرین پس از پیروزی انقلاب اسلامی بعد از جنگ هشت ساله که تمام دنیا در یک طرف و نظام مقدس در طرف دیگر بود؛ ولی نتوانستند این انقلاب اسلامی را از پا در بیاورند و دشمنی آنان همچنان به روش های مختلف ادامه دارد ..
وی با بیان اینکه امروزه دشمن به روش های مختلفی در پی براندازی این نظام مقدس هستند، افزود: استراتژی دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر استفاده از قدرت بسیج مردمی است، که با آن نگاه بلند اندیشانه ی امام راحل(ره) و آن تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی بود. که در هر عرصه ای وارد شده ؛ توانسته آن را مدیریت کند و مایه خیر و برکات باشد.
مصطفی امام بخش با بیان اینکه هیچ دشمنی نمی تواند چشم طمع به این نظام داشته باشد، عنوان کرد: بسیجیان که امروز گوش به فرمان مولا و مقتدایمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مد ظله العالی ) هستند و به دشمن نشان دادند که اگر ولی زمانشان، امامشان و رهبرشان سیدعلی خامنه ای (مدظله )اشاره کند در هر عرصه و میدانی که باشد جان خویش را در طبق اخلاص می‌گذارند و توانسته انتظارات مقام عظمای ولایت را برآورده کنند.
وی گفت : رزمایش امروز تحت عنوان رزمایش بزرگ عاشورائیان گردان بیت المقدس، که امروز در سراسر استان کرمان در حال برگزاری است در منطقه با همکاری مسئولین و تلاش شما بسیجیان صورت گرفت .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر هدف از این رزمایش را استراتژی نظام جمهوری اسلامی برای دفاع برشمرد و افزود: اگر دشمن چشم طمع به نظام ما داشته باشد، تمام بسیجیان در سراسر کشور مسلح می شوند و به دفاع از مملکت و انقلاب اسلامی می پردازند؛ که شما گردان بیت المقدس و عاشورا در شهر رابر این وظیفه را به عهده دارید.
حجت الاسلام علیدادی امام جمعه هنزاء، نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله حسین و یاران با وفایش به دو نکته اشاره کرد و اظهار داشت : در روز دوم محرم، رزمایش به یاد ماندنی از خود به جای گذاشتید .
وی ادامه داد : شکر گذار دو نعمت الهی باشیم که بر مملکت ما ساری و جاری است؛ نعمت اول« نعمت مطلقه ولایت فقیه » و نعمت دوم « بسیج و سپاه »است.
امام جمعه هنزاء با بیان اینکه پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد، افزود: امام می فرمایند: اگر سپاه نبود، مملکت نبود؛ با این دو نعمتی در دنیا صاحب اقتدارات و امتیازاتی شدیم که دیگران در مقابل ارزشهای مملکت اسلامی ولایت فقیه بسیج و سپاه زانو زدند و تسلیم شدند.
وی با اشاره به جنگ تحمیلی و فتنه ۸۸ تصریح کرد: در ولایت فقیه دیدید؛ جنگی را بر این مملکت تحمیل کردند ، که در مملکت اسلامی تجاوزاتی را در عرصه های مختلف داشته باشند، اما این ولایت مطلقه فقیه بود که نهیب الهی او بلند شد و ۴۰۰ هزار لاله پر پر شد و جان و خون دادند ؛ زره ای از این خاک میهن فروخته نشود. تا ولایت فقیه مدار این جامعه اسلامی باشد و مدار اسلامیت ولایت فقیه بر مملکت ایران استقرار پیدا کنند این نعمت عظیم ولایت فقیه است.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اشاره به اینکه در زمان مقام معظم رهبری، بعضی به سرکردگی بیرون در داخل کشور یک فرقه ای را راه اندازی کردند و موج سبزی در فتنه ۸۸ شکل دادند، ادامه داد: در روز عاشورای حسینی، عاشورای ۸۸ در زمانی خیمه های ابی عبدالله را می سوزاندند به عصر همان زمان در تهران مرکز حکومت اسلامی ما خیمه های ابی عبدالله را آتش زدند و از بالای پشت بام ها بر مردم سنگ و چوب زدند و شعاراتی می دادند و تمثال مبارک رهبر کبیر انقلاب را پاره کردند.
وی بیان کرد: آنجا مردم ۴۰۰ هزار شهید دادند تا مدار ولایت فقیه باشد و اینجا هم ۹دی ۸۸ توسط بسیجیان خلق شد تا مدار در چرخه حکومت ولایت فقیه باشد؛ آنجا امام رهبری پیامبرگونه ای کردوانقلاب را نجات داد کشتی روی اقیانوس حرکت کرد و اینجا هم رهبر عزیز انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه ، کشتی انقلاب بر راه خود در اقیانوس های پر طلاتم ادامه داد و امروز مدار ولایت فقیه است.
امام جمعه هنزاء با بیان اینکه وقتی نهیب رهبرمعظم انقلاب بلند می شود دیگر کشورهای مسلمان هم اطاعت می کنند و لبیک می گویند، ابراز داشت: در حادثه منا ۵۰۰۰ مسلمان با لب تشتنه و با وضو برای انجام مناسک حج جان دادند و شهید شدند . آنجا دیدید که دیپلماسی ما هر چه کرد که بتواند ملاقاتی با آنها برگزار کند تا زمینه حضور در عربستان محقق شود؛ محقق نشد. ویزا برای بعضی از وزرا صادر نشد.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نهیب زدند که اگر ما عکس العمل نشان دهیم؛ عکس العمل ما سخت و خشن است و در ادامه فرمانده کل سپاه در شب بعد بیان فرمودند منتظر فرمایش مقام معظم رهبری هستیم، تا دریا بر عربها بخروشانیم.
حجت الاسلام علیدادی به نقش مقام معظم رهبری در سرعت بخشیدن به اقدامات منا و بازگشت حجاج ایرانی اشاره کرد و افزود: برای رهبر نذر کنید، نماز شکر بخوانید و صدقه بدهید مدار ما آیت الله سیدعلی خامنه ای (مدظله) است
وی با بیان اینکه اگر سپاه نبود مملکت هم نبود عنوان داشت: امروز اقتدار سپاه را در روسیه می بینید؛ سردار سرلشکر سلیمانی بانگ الله اکبر و محمد رسول الله را در روسیه طنین انداز می کند و بعد موشک های روسیه در سرزمین سوریه این اقتدار سپاه است شامل حال مسلمانان دنیا در عراق شدند .
حجت الاسلام علیدادی امنیت و آرامش و حذف داعش از سرزمین آنها را از اقتدار سپاه دانست و بیان داشت : در سوریه، لبنان و افغانسان در مملکت اسلامی که از بسیج و شاکله مردم است این اقتدار سراسر گیتی را گرفته است .
امام جمعه هنزاء با بیان اینکه وقتی نهیب مقام معظم رهبری بلند می شود؛ آل سعود می لرزد، بی بی سی احساس خطر می کند چون پشتیبانه آن بسیج و سپاه است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع نیروهای دریایی گفت: افتخار ما این رزمایشاتی که سپاه امروز انجام داد و از منویات مقام معظم رهبری در دو هفته قبل فرمانده هان نیروی دریایی همین بودکه فرمودند چنان اقتداری از خود نشان دهید که دشمن اجازه تعرض به مملکت ما را نداشته باشد.
امام جمعه هنزاء ادامه داد: اینگونه رزمایش ها انقلاب را بیمه می کند و این رزمایش ها نشان می دهد؛ که آماده جانفشانی در رکاب رهبرمان هستیم.

DSC04746

DSC04751

DSC04755

DSC04756

DSC04758

DSC04760

DSC04762

DSC04764

DSC04765

DSC04768

DSC04773

DSC04774

DSC04775

DSC04776

DSC04783

DSC04788

DSC04794

DSC04805

DSC04806

DSC04807

DSC04813

DSC04816

DSC04823

DSC04825

DSC04828

DSC04841

DSC04843

DSC04847

DSC04849

DSC04851

DSC04852

DSC04853

DSC04854

DSC04855

DSC04867

DSC04868

DSC04872

DSC04884

DSC04885

DSC04887

DSC04889

DSC04904

DSC04907
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب