پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:19:52 - شنبه 2 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حاج قاسم فرزند عاشوراست
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه؛به رشادت های حاج قاسم در یمن، سوریه، عراق و لبنان اشاره کرد و گفت:حاج قاسم فرزند عاشوراست؛سادگی صداقت، شجاعت، پاکدامنی، جدیت و مردانگی در وجود انسان برومند و شجاع؛ انسانی ساخته امروز مورد علاقه همه جهانیان، آزادی خواهان و مجاهدین است.

به گزارش ” صبح رابر”؛ اولین یادواره ۳۴ شهید دهستان سیه بنوئیه با حضور سردار مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، دلدادگان و عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع)، خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران، نویسنده کتاب آن بیست و سه نفرو جمعی کثیری از مسئولین شهرستانی در جوار گلزار شهدای این روستا برگزار شد.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه،ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبد الله الحسین(ع) و قدردانی از مسئولین یادواره شهدای گفت: باران امروز؛ به برکت این مجلس وشهداست خدای بزرگ به سرزمین، منطقه، و به مجلس ما روزی باران رحمت الهی را نازل گردید. اما باران هیچ اگر بر ما گلوله ببارد؛ ایستاده ایم، باران رحمت و لطف خداست.

وی در خصوص مقام شهدا افزود: شهدا با خدای خود معامله کردند؛ جان خودشان را تقدیم حضرت حق کردند، شهدا راه امام حسین و شهدای کربلا را ادامه دادند و اجر و مزد واقعی آنها با خود خداست.

سردار مسجدی با بیان اینکه شهدا زنده و زندگی بخش هستند، ادامه داد: مقام شهید در راه حق در نزد خدا رزق و روزی دارند زنده و زندگی می کنند؛ شهدای گرانقدر ما راه ابا عبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا را برای پایداری انقلاب اسلامی طی کردند .

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه؛ با بیان اینکه شما بهتر از من سردار سلیمانی را می شناسید، اما من می خواهم از یک زاویه و دریچه دیگری سردار سلیمانی را به شما معرفی کنم، بیان کرد: راجع به حاج قاسم باید بزرگان صحبت کنند اما اجازه و عذرخواهی می کنم و به عنوان یکی از دوستان و همرزمان و همکاران ایشان در طول مدت خدمت حاج قاسم را به عنوان فرمانده نیروی قدس از طرف رهبری منصوب شدند در کنار و خدمتشان بودم .

وی، با اشاره به شوق دیدن سردارسلیمانی امروز در شخصیت های سیاسی، ملی، انقلابی، رهبران جهان اسلام، بهترین علما و اندیشمندان و مجاهدین در اکثر نقاط دنیا رهبران و مسئولین شان در یک دقیقه از آرزوی آنها بیان کرد و عنوان داشت: کتابها و تاریخها باید راجع به حاج قاسم نوشته شود. بیش از ۲۰۰شخصیت سیاسی و رئیس جمهور جزء انسانهای بزرگی همچون سید حسن نصرالله از لبنان، افغانستان، رزمندگان مجاهد بسیار ارزشمندی امروز پای مذاکره پای جلسه سردار سرافرازحاج قاسم می نشینند و از آن درس نظامی و سیاسی می گیرند .

ایرج مسجدی اذعان داشت : سردار سلیمانی اگر دیروز یک جوان برومند، شجاع، یک جانباز در منصب فرماندهی سپاه ثارالله بود، و بسیجیان و پاسداران را در عملیات ها هدایت می کردند امروز انسانی تبدیل به یک فرمانده استراتژیک در صحنه بین المللی شده و از تجربه ، عملیات های دوران دفاع مقدس امروز سردار حاج قاسم سلیمانی را محبوب دلهای همه مجاهدین در راه خدا کرده است .

وی با بیان اینکه عکس یادگاری  با حاج قاسم می گیرند و دوستش دارند افزود: اگر امروز سردار سلیمانی دربین مجاهدین سوری ، لبنانی، افغانی، فلسطینی، عراقی و هر جا ظاهر شود هزاران جوان اطرافش را می گیرند و عشق می کنند؛ «چرا؟» برای اینکه حاج قاسم به ما عزت، افتخار، مبارزه، شجاعت و درس فداکاری دادند .

سردار مسجدی با بیان اینکه سردار سلیمانی نه فقط از راه دور به عنوان مدیر استراتژیک؛ بلکه به عنوان فرمانده عملیاتی، میدانی و تاکتیکی در کنار رزمندگان دوشا دوش آنها علیه تکفیر، داعش ، دشمنان و صهیونیست ایستاده و می جنگد، اظهار داشت: حاج قاسم امروز مبارزه با دشمنان و امنیت جمهوری اسلامی ایران را از مرزهای ایران از مرز مهران و شلمچه در عمق استراتژیک منطقه بردند.

DSC05319

وی به رشادت های حاج قاسم در یمن، سوریه، عراق و لبنان اشاره کرد و افزود: مجاهدین، رزمندگان سیاسی و انقلابی نهضت های آزادی بخش، احزاب و دولت ها از خدا می خواهند یک ساعت حاج قاسم را ببینند و مذاکره کنند؛ «چرا؟» علت این است که حاج قاسم فرزند عاشوراست.

مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی به گفته خودش از خودش چیزی ندارد هر چه دارد متعلق به امام حسین (ع) و شهدای عزیز است هر کاری می کنند در ادامه را ه شهداست، تصریح کرد:سادگی صداقت، شجاعت، پاکدامنی، جدیت و مردانگی در وجود انسان برومند و شجاع؛ انسانی ساخته امروز مورد علاقه همه جهانیان، آزادی خواهان و مجاهدین است.

وی با بیان اینکه عکس حاج قاسم در خانه، کوچه، محله و در راهپیمایی عزیز و محبوب است ،اضافه کرد: امروز برای همه مجاهدین، مسلمانها، مستضعفین و مظلومین به عنوان فرمانده ناجی و حامی یک انسان مجاهد و یک کمک مؤثر بدون هیچ چشم داشت وتوقعی  با اخلاص در کنارشان قرار گرفته است.

سردار مسجدی گفت : بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان عراق در شخصیت سردار سلیمانی دو چیز را دید : ۱- جدیت در عمل، قاطعیت در تصمیم گیری، قاطعیت در حمایت و پشتیبانی ۲- صداقت .

وی اعلام کرد: سردار سلیمانی موقعی که یک حرفی را می زند و یک قولی می دهد ما در آن کوچکترین تردیدی و شکی نداریم چون انسان صادقی است و در تصمیم هایش بسیار جدی و قاطع است.

.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه بیان کرد: فتوای مرجعیت تشیع و جوانان برومند و شیعه عراقی از دیگر عوامل مهمی بود که جلوی تکفیری ها را گرفت و با ورود نیروهای مردمی برای دفاع از کیان اسلام و حرمهای شریف اهل بیت هسته مقاومت را شکل داد که داعش را در عراق زمین گیر کرد.
سردار مسجدی در ادامه با اشاره به حزب الله لبنان افزود: دلیل بنیان‌گذاری و سازماندهی این نهاد مقدس، مقابله با صهیونیسم است و حزب‌الله سازمانی است که امروز یک قدرت بزرگ در مقابل صهیونیست‌ها محسوب می‌شود.
سردار مسجدی با اشاره به جنگ ۳۳ روزه گفت: در طول جنگ‌های صهیونیستی در بین کشورهای اسلامی و عربی، تا قبل از جنگ ۳۳ روزه، جبهه پیروز صهیونیست‌ها بودند و در هر حمله توانستند بخشی از کشورهای اسلامی و عربی را تصرف کنند و به اشغال خودشان در بیاورند و مراکز مقدس را تخریب کنند اما در اولین جنگی که رو در رو و مستقیم در جبهه نبرد در برابر عظمت جوانان حزب الله، شکست خوردند فهمیدند که مقاومت رو در رو با جوانان حزب الله لبنان چیست و آن همین جنگ ۳۳ روزه بود و در ادامه همین جنگ بود که رزمندگان مقاومت فلسطینی هم توانستند در جنگ ۲۲ روزه مقابل صهیونیست‌ها پیروز شوند.

DSC05318
وی گفت:صهیونیست‌ها به سیدحسن نصرالله «السید الصادق» می‌گویند یعنی مرد راستگویی که وقتی سخنی می‌گوید بلوف نمی‌زند! بنابراین وقتی سیدحسن نصرالله گفت ما حیفا و ما بعد ، بعد آن یعنی تل‌آویو را می‌زنیم، حساب کار دستشان آمد و دست به دامان سازمان ملل شدند و درخواست آتش‌بس کردند.
سردار مسجدی مشاور عالی فرماندهی نیروی قدس سپاه گفت: اکنون با افتخار اعلام می کنیم که از سربازان حاج قاسم سلیمانی هستیم، چهره ای که امروز بین المللی شده و ابرقدرت های جهان به خوبی او را می شناسند.
وی همچنین با اشاره به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و حضور کاروان پیاده روی عاشوراییان گفت: اگر خون شهدا نبود در پیاده روی عاشورای گذشته خون هزاران زائر امام حسین (ع) در اربعین ریخته می شد در عملیات جرف الصخر تمام ماشین های انتحاری و سوله های تهیه بمب داعشی ها به تصرف درآمد جرف الصخر جایی بود که  سربازان امریکایی می ترسیدند پای خود را آنجا بگذارند ارتش عراق آنجا را تا آن روز ندیده بود اما مجاهدین شیعه با سازماندهی رزمندگان ایرانی آنجا را پاک سازی کردند.

سردارمسجدی همچنین با اشاره به حمله ۷ماهه دولت مرتجع سعودی بر یمن گفت: یمن با توجه به شجاعت مردم یمن ، پشتیبانی و حمایت سیاسی و نظامی ، لجستیکی و تاکتیکی از طرف جمهوری اسلامی ایران پیروز میدان است و عربستان بایک رئیس جمهور مفلوک در باتلاق مانده که آمریکایی ها و اروپایی ها هم طلبکار او هستند.
وی افزود: دشمن صهیونیستی حتی جرات حمله به جنوب لبنان را ندارد تا اینکه به ما حمله کنند.

امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر نیز ضمن تسلت به مناسبت ایام محرم، تاسوعا و عاشورای ابا عبدالله الحسین (ع) و خیر مقدم گفت: حقیقتا خانواده شهداء نور چشم انقلاب و نظام هستند.

وی به دو نعمت بزرگ الهی که خداوند به ما ارزانی داشته اشاره کرد و افزود: امام علی (ع) می فرماید: دو نعمت بزرگ که ما قدرشان نمی شناسیم؛ نعمت سلامت و امنیت، این دو نعمتی به دست نمی آید مگر در سایه دو نعمت بزرگ دیگر( نعمت شهدا و ولایت).

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عنوان کرد: سلامت و امنیت دو نعمتی هستند که ما تا آن را از دست ندهیم قدرش را نخواهیم دانست.

وی ادامه داد:  این دو نعمت به دست نمی آید مگر با آن رشادت های که شهدای عزیز گذاشتند؛ امروز ما این امنیت و آسایشی که داریم مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم .

امام بخش با اشاره به اینکه امروز در تمام کشور در عراق، سوریه، لیبی، افغانسان و پاکستان نا امنی بیداد می کند متذکرشد: در کشور ما به لطف خدا و رهبری های مقام معظم رهبری به برکت شهدای، کشور ایران امروز امن ترین کشور های منطقه دنیاست و این را ما مدیون خون این شهدای عزیز هستیم.

وی گفت: وظیفه ما ادامه راه شهدای عزیزاست  که نگذاریم خون این شهدا پایمال شود.

گفتنی است در این یادواره نویسنده کتاب آن ۲۳ نفر نیز به خاطر گویی پرداخت .بهتر بود مسئولین زیربط پیش بینی هواشناسی را جدی می گرفتند تا موجب اذیت شدن خیل عظیمی از عزاداران حسینی نشود.

DSC05302

انتهای پیام /

  1. یه سیه بنوئیه ای   آبان ۳, ۱۳۹۴  

    ما همیشه پیش بینی ها را دنبال میکردیم اما پیش بینی نشده بود باران فقط همان روز تاسوعا اطلاعیه زده شده بود در سایت هواشناسی ایران این از توان ما خارج بود شاید قضا و قدر الهی به این بود با این حال از تمام شرکت کنندها عذرخواهی میکنیم و امیدواریم خداوند هم از تقصیر ما بگذرد

  2. شهروند رابري   آبان ۴, ۱۳۹۴  

    سلام واقعاً برنامه های یادواره شهدای سیه بنوئیه خیلی خوب و از نظم خاصی برخوردار بود.آسمان سیه بنوئیه نیز با بارش باران هم در عزای حسینی،تاسوعای حسینی عزاداری کرد و اشک ماتم ریخت.
    از همه دستندرکاران این برنامه معنوی کمال تشکر را دارم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب