پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:25:46 - یکشنبه 23 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حوادث مصر ثمره سیاست‌های تفرقه‌افکنانه آمریکاست
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ‌حوادث امروز مصر ثمره سیاست‌های تفرقه‌افکنانه آمریکاست و اگر عالم عالیقدر شیعی در این کشور کشته نمی‌شد امروز شاهد نزاع‌ها و اختلافات در جامعه اسلامی نبودیم. به گزارش”صبح رابر” سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امروز […]

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ‌حوادث امروز مصر ثمره سیاست‌های تفرقه‌افکنانه آمریکاست و اگر عالم عالیقدر شیعی در این کشور کشته نمی‌شد امروز شاهد نزاع‌ها و اختلافات در جامعه اسلامی نبودیم.

به گزارش”صبح رابر” سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی مجلس گفت: امروز آمریکای جهانخوار و نظام سلطه که با تجدید حیات امت اسلام، منافع نامشروع خود را در خطر می‌بینند، گسترش اختلافات فرقه‌ای و قبیله‌ای و مذهبی را در دستور کار داشته و می‌خواهد دنیای اسلام را که امروز به یک جبهه متحد و هماهنگ در برابر نظام سلطه تبدیل شده در معرض این خطر و آسیب قرار دهد.

وی با بیان اینکه آنچه امروز در کشور مصر مشاهده می‌شود ثمره سیاست تفرقه‌افکنانه و اختلاف‌آفرین آمریکاست، افزود: اگر دیروز عالم عالیقدر و مجاهد شیعی را آنگونه به شهادت نمی‌رساندند امروز شاهد این گونه شکاف‌ها و نزاع‌ها در درون جامعه اسلامی نبودیم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مدیریت اختلافات در امت اسلام در دست آمریکاست و تشنج‌های امروز در کشور مصر، سوریه، بحرین، افغانستان و پاکستان و در دنیای اسلام به دست تبهکار آمریکا مدیریت می‌شود و لذا برای برون رفت از همه تنگناها و مشکلات و تحکیم صفوف خود و حفظ مردم سالاری و دموکراسی در دنیای اسلام در کشور مصر باید ملت قهرمان مصر یکپارچه و متحد رویارویی زیاده‌خواهی آمریکا بایستند و نقشه‌ها و توطئه‌هایی که دقیقا برخلاف آموزه‌های دینی است را رصد کند و در مقابل مجریان این نقشه‌ها با قدرت بایستند.

ابوترابی‌ ادامه داد:‌ ملت سوریه نیز باید در کنار هم در برابر نقشه‌های مدیریت شده توسط استکبار جهانی از استقلال، شرف و حیثیت خود دفاع کنند و در کنار سایر ملل مسلمان همه با هم یکپارچه و متحد تحت رهبری زعیم عالیقدر امت اسلام رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل کودتاها و اندیشه‌ها و افکار باطل تکفیری ضد اسلامی هماهنگ و متحد اقدام کنیم.

نایب رییس اول مجلس تصریح کرد: آینده متعلق به امت اسلام، آزادیخواهان جهان و تمام ملت‌هایی است که از منافع خود دفاع می‌کنند و اراده کرده‌اند که هزاره سوم را به هزاره حاکمیت ملت‌ها و نفی استعمار و استبداد تبدیل کنند.

رئیس جلسه علنی امروز مجلس همچنین با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوارم در سایه انوار پر‌فروغ عبودیت و بندگی که ماه رمضان نماد برجسته آن است، به نور فضائل ارزشمند اسلامی نورانی شده و در پرتو آراستگی به مقام عبودیت و ترک گناه و معصیت در مسیر سعادت گام برداریم و دنیا و آخرت خود را به نور ایمان و معرفت منور کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی ثمره ارزشمند شجره طیبه عبودیت و بندگیست و تداوم انقلاب و افزایش اقتدار ملت اسلام در سایه بازگشت به هویت دینی و اسلامی خویش است و ماه مبارک رمضان فرصتیست برای تجدید‌حیات امت اسلام و حضور دین در عرصه حیات فردی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ملل مسلمان جهان.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در خانه ملت خاطرنشان کرد: بیداری امت اسلامی دقیقا حرکت هماهنگ ملت‌های اسلامی در رویارویی با زیاده‌خواهی نظام سلطه بوده و این بازگشت به هویت اسلامی و دینیست.

منبع:فارس

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب