پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:36:45 - پنجشنبه 14 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از خادمینی که شرمنده شهدا بودند تا عدم حضور مسئولین در یادواره
یکی از خادمین شهدا در یادواره شهدای رابرگفت : خدمت به شهداء توفیق بزرگی است؛ ما خادم شدیم، تا بگوییم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم؛ و نمی گذاریم خونشان پایمال شود.

به گزارش ” صبح رابر”؛  مردم ولایت مدار رابر در طول سالهای بعد از انقلاب با برپایی یادواره ها، یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارند و وفاداری خود را نسبت به شهدا وخانواده شهدا اعلام می‌کنند.

دیشب نیز به یاد ۹ شهید پایگاه مسجد صاحب الزمان و  مسجد ابوالفضل (ع)، به نام های شهید هاشم شهابی، شهید نورعلی هاتفی،شهید امین کریمی،  شهید براتعلی مهدی پور، شهید مسعود کریم قاسمی، شهید جعفر هاشمی، شهید داود هاشمی، شهید احمد علی زرین کلاه، شهید علی یوسفی و شهدای گمنام مهمان شهرمان در بهشت فاطمیه شهرستان رابر بزرگداشتی هرچند کوچک در راستای حفظ گوشه‌ای از فرهنگ پر شورشهید و شهادت برگزار شد.

وقتی که به میعادگاه این شهدا حاضر شدم،  حضور پر رنگ خادمان شهداء نظرم را به خود جذب کرد، آنها با افتخار نوعی جهاد اکبر و جنگ نرم را در این کلاس فرهنگ ایفا می کردند .

خبرنگار “ صبح رابر” از چند نفر از این خادمان سؤال کرد که خادم شهدا بودن چه حسی دارد و چرا خادم شهدا شدید ؟DSC06229

یکی از این خادمین به خبرنگار “صبح رابر” گفت: خدمت به شهداء توفیق بزرگی است؛ ما خادم شدیم، تا بگوییم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم؛ و نمی گذاریم خونشان پایمال شود.

DSC06236

و خادم دیگری که از مهمانان شهدا استقبال می کرد؛ می گفت: شهداشرمنده ایم، ان شاءالله ؛ با خادم بودن، بتوانم راه شهدا را ادامه دهم.

مریم هاشمی که یکی از خادمین شهدا بود نیزبا افتخار گفت: احساس خوبی دارم ما همه نوکر شهدائیم؛ چون شهدا بخاطر حفظ دین ما جان خود را دادند، ما شرمنده شهدا ئیم، انشاءالله شهدا شفیع ما درقیامت باشند. وبتوانیم با حجاب خود وپیروی از مقام معظم رهبری ادامه رو راه آنها باشیم.

DSC06238

زهرا کریم قاسمی،  یکی دیگر از خادم شهدا،  درحالی که سینی چایی در دست داشت، گفت: شهدا جان خود را به خاطر امنیت و رفاه ما از دست دادند وسختی های زیادی بخاطر من وشما کشیدند و ما کوچکترین کاری که میتوانیم، کنیم که راهشان را ادامه دهیم؛ و افتخار میکنیم که خادمان شهدای عزیزمان هستیم.

وی ادامه داد: نه تنها در این مجالس بلکه با حفظ حجاب وارزشهای خود راهشان را ادامه دهیم واز این طریق به آنها ثابت کنیم که ما خادمان کوچکی در خاک پای عزیزشان هستیم.

و اما یکی از اعضای هئیت امنای با انتقاد از حضور پیدا نکردن مسئولین شهر گفت: حضور در یادواره شهداء لیاقت می خواهد متاسفانه مسئولینی که به طور مستقیم با امور مربوط به شهدا سر و کار دارند و باید در چنین مراسمی حضور پیدا کنند وباعث دلگرمی و پشتوانه خانواده شهدا باشند، کمک شان که بماند حضور هم ندارند چه مجلسی بالاتر و سنگین تر از یادوارشهدا که در آن حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: عدم حضور آنها خانواده شهداء را بسیار آزرده خاطر کرد، مگر نه اینکه همین شهداء برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه های حق علیه باطل رفته اند؟ و این کم لطفی که در این مراسم حضور نداشتند!!!

DSC06274 DSC06331 DSC06330 DSC06329 DSC06320

انتهای پیام /

  1. mahdi   آبان ۱۴, ۱۳۹۴  

    چرا مردم عزیز رابر دوست دارند همه مسائل راسیاسی کنند خوب مگر مسئولین شهر ما اینقدر مهمند که عدم حضورشان باعث مشکل در برگزاری یادواره شهدا شود. وبه فرض هم که تاثیر گذار باشند شاید مسائل ومشکلات زندگی شان باعث شده که حضور نیابند .

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب