پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:14:09 - دوشنبه 18 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری سه باند سارق/تصاویر
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در عملیات دستگیری باندهای سارق عابربانک ها و سارقان مسلح در استان کرمان ۱۳ سارق و دو گرگانگیر با تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش ” صبح رابر”؛ به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰ ، رضا بنی اسدی عصر امروز در تشریح عملیات دستگیری باندهای سارق عابر بانک ها و سارقان مسلح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه باند سارق با اقدامات شبانه روزی و تلاش نیروی انتظامی منهدم و یکی از متهمین این باند در شهر ارومیه به هنگام خروج از کشور به سمت ترکیه با تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

وی گفت:  به واسطه اقداماتی که انجام شد سرقتهای متعددی به روشهای دیلم زنی، تخریب گاوصندوق و بالاخص سرقت طلاجات و اشیاء قیمتی که پس از تخریب انجام می شد کشف گردید.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه متهمین موفق به سرقت از ۷ دستگاه عابر بانک شده بودند ، افزود: مقادیر کمتر از یک میلیارد ریال از این عابرها به سرقت رفته بود که سارقان دستگیر و همچنین اقلام سرقتی نیز کشف گردید.

وی ارزش ریالی اموال سرقتی کشف شده را ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد : با اقدامات موثری که از سوی نیروی انتظامی انجام شد ، بیش از  ۲۱۰ فقره سرقتهای عادی و مسلحانه که مبادرت به غارت سه تن پسته و مغز پسته  در حومه شهر کرمان شده  بود کشف و توقیف شد و افراد مالخری که در این رابطه همکاری می کردند نیز دستگیر شدند..

بنی اسدی عنوان کرد: تعداد ۱۰ نفر از این باند تبعه افغانی بودند و سه نفر کرمانی که  اقدام به انجام این کار کرده بودند با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی و کلانتری مربوطه و پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی گفت: با تجمیع توان همه نیروی انتظامی در حیطه سرقتها منتج به نتیجه شد آن هم با همکاری قابل توجه مردم ، کسبه و اصناف که پلیس را از خود می دانند و به  آلارم ها و هشدارهای پلیس در بخش های مختلف توجه می نمایند قابل تقدیر است.

این مسئول انتظامی بیان کرد: ما شاهد برگشت میزان قابل توجهی از اقلام سرقتی مردم بودیم که خیلی از آنها با تنظیم صورت جلسه  و با هماهنگی  دستگاه قضا به صاحبانشان برگشت داده شد.

وی با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته تعداد بیش از ۵ دستگاه خودرو سرقتی نیز کشف شد، افزود:  یک مورد گروگانگیری پسر بچه ۱۰ ساله ای که  از  خرم آباد در مورخ ۵/۸/۹۴ در حوزه شهرستان فهرج به گروگان آورده بودند در آنجا با تلاش نیروی انتظامی موفق شدند پسر بچه را در شب گذشته آزاد و به خانواده اش تحویل دهند ودر همین راستا دو نفر متهم نیز دستگیر شدند.

بنی اسد گفت: می طلبد که مردم به همکاری و پشتبانی معنوی خود از پلیس ادامه دهند  تا بتوان جولانگاه افرادی که به نوعی ایجاد ناامنی در سطح جامعه می کنند و در واقع ضریب امنیتی را کاهش می دهند در کوتاه مدت برخورد شود.

DSC_1294DSC_1295DSC_1296DSC_1297DSC_1298DSC_1299DSC_1300DSC_1301DSC_1302DSC_1303DSC_1304DSC_1305DSC_1306DSC_1307DSC_1308

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب