پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:37:55 - سه شنبه 3 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
من یک بسیجی مغز شسته هستم!!!
من یک بسیجی مغز شسته هستم مغزم را شسته ام یا شسته اند ،نمیدانم با چه! فقط میدانم در تحریم و تهدید ،فقط این جمله در ذهنم میاید و بس “ایا ک نعبد و ایاک نستعین”.

به گزارش “صبح رابر”؛ به نقل ازبابک آنلاین در پاسخ به مطلب منتشر شده از سوی روزنامه جمهوری اسلامی تحت عنوان “قوام و دوام بسیج”؛ که ضمن توهین به بسیج، ادعای شست و شوی مغزی بسیجیان توسط برخی جناح های سیاسی را مطرح کرده بود؛ نوشت:

من یک بسیجی مغز شسته هستم، به من گفته اند معنی الله اکبر این است که خدا بزرگ است کدخدا هم به بزرگی خدا نیست ، کدخدا بمب دارد ،سلاح دارد، نفوذ دارد اما به من گفته اند با همین سلاح الله اکبر می توانم در برابر کدخدا بایستم من نادر مهدوی هستم همان شهیدی که مغزش را شسته بودند و به جنگ ناوهای پیشرفته آمریکا فرستاده بودندش و او با الله اکبر ابهت کدخدا را شکست؛ من حسین فهمیده هستم نوجوان سیزده ساله ای که فرق بین تانک و ماشین کوکی های بچگانه را نمی دانست او هم مغزش شسته شده بود ، زیرا به خاطر اینکه چند تانک و چند لشکر وارد خاک وطنش نشوند به خودش نارنجک بست و زیر تانک رفت

باز هم بگویم؟…….

من یک بسیجی مغز شسته هستم مغزم را شسته ام یا شسته اند ،نمیدانم با چه! فقط میدانم در تحریم و تهدید ،فقط این جمله در ذهنم میاید و بس؛ «ایا ک نعبد و ایاک نستعین»، انگار باقی کلمات را از ذهنم شسته اند. گمانم به خاطر نمازهایم باشد نمیدانم، نمیدانم؛ خودم هم گیجم چون دیگرانی هم هستند که نماز می خوانند اما شست شوی مغزی نشده اند ایاک نعبد و ایاک نستینِ آنها جور دیگری است ، روزی را از این جمله نمی خواهند و نمی گیرند. جای دیگری و با ساز و کار دیگری دنبالش هستند ،آنها نمی دانند (ایاک) معنی اش تنها و تنها یاری خواستن ازخداست ،فقط خدا …..

من یک بسیجی مغز شسته ام ، مغز مرا شسته اند از لبخند زدن به قاتلان، جنایتکاران و سلطه گران، اصلا نمی دانم چرا نمی توانم لبخند بزنم ،گمانم تقصیر هیأتمان است؛ هی در گوشمان خوانده اند عباس (ع) امان نامه پاره می کرد عباس با شمشیر حیدری به مصاف دشمن می رفت، عباس جوش ولایت میزد و دست و پا برای ولایت میزد؛ نمدانم، نمیدانم.

من یک بسیجی مغز شسته ام مثل گوشی تلفن همراهم از هر تصویری جز تصویر ولایت، خالی ام، از هر شعر و موسیقی به جز شعر عاشقی و جان نثاری ولایت خالی ام؛  من چفیه می اندازم، راهپیمایی اربعین می روم، عاشق بوی گل یاس و دیوانه روی گل نرگسم … . برخی می گویند در عصر مد و مدل، من از مد افتاده ام چون لباس ساده می پوشم پیراهن روی شلوار می اندازم و در نمازهایم مردم سوریه و عراق و افغانستان و حتی آمریکا را دعا می کنم، من برای محرومیت زدایی بسیج سازندگی راه می اندازم، دکتر بسیجی می شودم به مناطق محروم میروم ، عاشق می شوم، می شوم احمدی روشن، پای پیشرفت کشورم جان می دهم ،راستی چه کسی مغز مرا شستشو داده نمیدانم اما چه خوش شسته و با خود برده، هم مغز و هم دل را ….

 

نویسنده: احمد طالبیان

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب