پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

0:09:34 - شنبه 7 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فتنه گران می خواهند مجلس دهم مثل مجلس ششم شود
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: کسی که فتنه گری او برای مردم ثابت شده، برنامه ریزی کرده که مجلس دهم را تبدیل به مجلس ششم کند، مگر ملت ایران مرده باشد و مجلس ششم را فراموش کرده باشد.

به گزارش ” صبح رابر“؛ حجت الاسلام محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در اجتماع شکوه و ایستادگی که با حضور بسیجیان رابری در حسینیه جامع شهرستان برگزار شد؛ ضمن تسلیت ماه غم و اندوه اربعین ابا عبدالله الحسین (ع) و شهادت امام صادق (ع) و تبریک هفته بسیج گفت: بسیج آن شجره طیبه ای که امام رضوان الله تعالی علیه فرموده است امروز نهاد بسیج به درخت تنومند پر ثمره ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهان اسلام و حتی در دنیای مستضعفین و محرومین تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه بسیج امروز تجلی اقتدار ملی و امنیت ملی ماست ادامه داد: بسیج از روزی که تولد پیدا کرده در سال ۱۳۵۸ تا به امروز ورق و ورق آن برای ملت ما افتخار و برگ زرینی است؛ عطر خوش بسیج، عطر شهیدان ماست، عطر ایثار و گذشت و فداکاری است، عطر ولایتمداری و ولایت محوری است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، با اشاره به اینکه کشورهای دنیا برای تقویت امنیت ملی خودشان راههای متعددی را در پیش گرفته اند افزود : کشورهای دارای سلاح هسته ای، امنیت ملی خودشان را با سلاح ها و کشتار های جمعی تأمین می کنند هفت کشور دنیا، بعضی کشورها امنیت ملی با فرا تکنولوژی و صنعت پیشرفته ای تأمین می کنند مثل کشورآلمان، مابقی کشورهایی که در عرصه جغرافیای سیاسی حضور دارند با زیر پا گذاشتند استقلال و آزادی خودشان با وابسته شدن به یکی از قدرت کشورهای مستکبر عالم نوکری آن مستکبر را می پذیرند و به این شکل امنیت ملی خودشان را تأمین می کنند.
امنیت ملی ما یک امنیت مردم محور است
وی ادامه داد: امروز در کشور ترکیه دیدید وقتی که در این ۵ سال گذشته جنایت ها علیه ملت های مسلمان مخصوصا مردم عزیز سوریه روا داشت و نهایتا روسیه بر علیه امنیت ملی در خاک سوریه تانکر های سوختی که داعش به ترکیه می فروخت و تجهیزات جنگی خودش را تأمین می کرد؛ وقتی روس ها این تانکرها را هدف قرار دادند ترکیه هم هواپیمای سوخو روسیه را هدف قرار داد اما با تکیه بر قدرت اروپا؛ تکیه بر قدرت ناتو، اکثریت کشورهای دنیا با اینگونه نوکری برای مستکبرین عالم امنیت خودشان را تأمین می کند.
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سلاح هسته ای را حرام می داندو هیچ وقت دنبال سلاح هسته ای نیست تصریح کرد: انقلاب کردیم که نوکر نباشیم؛ بنده و برده مستکبرین عالم نباشیم، در انقلاب اسلامی ما شعاراستقلال آزادی جمهوری اسلامی بوده است بر همین اساس دست رد به سینه شرق و غرب عالم بشریت زدیم و فریاد نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی سر داده ایم.
وی ادامه داد: می خواستیم آقای خودمان خودمان باشیم،لذا دیگر حاضر نیستیم زیر بار هیچ یک از سلطه گری های عالم برویم اصلا ما در نظام هستی جز قدرت لا یزال خداوند متعال قدرتی را نمی شناسیم و کشوری به عنوان ابر قدرت قبول نداریم.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه امنیت ملی ما یک امنیت مردم محور است افزود: وقتی می گوییم مردم محور، مردمانی که تنها و تنها تکیه بر قدرت لا یزال الهی دارند و به عبارتی دقیق تر وقتی صحبت از بسیج و بسیجی می کنیم این قدرت فائقۀ خداوندی است که در آستین بسیجیان ما متجلی است و لذا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امنیت ملی خودش را به واسطه بسیج و بسیجیان حفظ می کنند.
وی عنوان کرد: امروز با افتخار هر ۴ نفر ایرانی یک نفرش بسیجی است؛ در استان کرمان و در شهرستان رابرخدا را شکر می کنیم هر سه نفر کرمانی ، رابری یک نفرش بسیجی است، این نشان می دهد که مردم این دیار رویکردشان به ارزشهای الهی و اسلامی رویکری به ولایتمداری و ولایت محوری نسبت به دیگر کشورها قوی تر است.
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه امنیت ملی مان را با بسیج حفظ کنیم به نکات و دلایلی که امنیت ملی کشوربه بسیج و بسیجی گره خوررده را عرض کرد و یادآور شد: در دوران جنگ تحمیلی تا زمانی بسیج پا به عرصه جنگ نگذاشته بود ما جز شکست چیز دیگری را نداشتیم؛ دشمن مدام در حال پیشروی بود و خاکمان را اشغال می کرد، ولی اولین عملیات شکست حصر آبادان عملیات ثامن ائمه که بسیجیان در آنجا حضور پیدا کرده و پیروزی را برای ملت ما رقم زدند، آن پیروزی ها یکی پس از دیگری تکرار شده جنگ تحمیلی به واسطه حضور پر خیر و برکت بسیج در کنار ارتش قهرمان،نیروهای انتظامی، جهاد سازندگی، هلال احمر جنگ را مدیریت کردند و جنگ تحمیلی را تبدیل به دفاع مقدس کردند.
وی ادامه داد: بعد از جنگ دشمن برای فرو پاشی نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد؛ جنگ را در کشور ما به طرق دیگر دنبال کرد و به عنوان مثال در فضای جنگ الکترونیکی بر علیه کشور ما مانع شد و خواستند سیستم های الکترونیکی کشور ما را هدف قرار دهند اما فرزندان بسیجی ملت ایران موفق شدند مرکز فرماندهی در آمریکا را تحت کنترل خودشان در آوردند، این نتیجه زحمات شبانه روزی دانشمندان بسیجی ما فرزندان این ملت است .
حجت الاسلام محسن زاده گفت:مجموعه افسران آی تی در جنگ سایبری به آمریکا و اسرائیل پلید نشستند ویروسی را طراحی کردند ویروس ایکس دات نت سراغ نیروی هسته ای نطنز فرستادند؛ که ورود پیدا کند و فرمان اشتباهی صادر کند و سانتریفیوژهای ما را منهدم و دستگاه های نطنز را منفجر کند، دانشمندان بسیجی ما در جنگ تمام عیار سایبری و آی تی ما ویروس را شناسایی کردند سرعت آن را اندازه گیری کردندو قبل از نیروگاه ها متوقفش کردند.
وی با اشاره به آیه قرآن که همانگونه دشمن با شما برخورد و تجاوز می کند، شما هم به همان شکل جواب او را بدهید ادامه داد: فرزندان این ملت دانشمندان این ویروس را بازسازی کردند و به فضای اینترنتی جهانی فرستادند کشورهای غربی متوجه نشد فکر کرد همان چیزی که خودشان فرستادند؛به دروازه های شرکت نفتی در عربستان رفت به دشمن پیغام دادیم دیگر از این غلط ها نکنید به تعبیر مقام معظم رهبری دوران بزن درو تمام شده ، بزنید محکمترش را می خورید و این سیلی محکمی بود که دانشمندان عزیز ما به گوش آمریکایی ها نواختند .
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه دشمن دست از رفتارهای نا بخردانه و جاهلانه خودش در برابر ملت ایران بر نداشته و ملت ایران باید بداند و آماده باشد، اذعان داشت: به یومن وجود بسیج و بسیجیان ما این آمادگی و بازدارندگی که نشانه این ملت و امنیت والای ملی این کشور است رقم خورده است؛ امروز با بیش از ۵ هزار دانشمند هسته ای تربیت کرده ایم، همه فرزندان این انقلاب هستند بدون استثنا تمام دانشمندان هسته ای ما بسیجی اند.
وی افزود: اگر در عرصه سلول های بنیادی جنینی در ردیف چهارم کشور اول دنیا قرار گرفته ایم بدون استثنا تمامی دانشمندان بنیادی جنینی ما بسیجی اند، در عرصه هوا و فضا وارد شده ایم و توانسته ایم موجود زنده را به فضا ببریم و به زمین برگردانیم یک نشانه بزرگی از اقتدار ملت ایران است، البته بعضی کشورها این کار را کردند اما موشکشان تولید خودشان نبود.
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه درعرصه های مختلف زمینه ها ی اقتدار ملی به دست بسیجیان عزیز ما رقم خورده است بیان کرد: امروز ملت ایران به فضل خدای متعال در ۳۵ رشته فرا تکنولوژی و فرا علمی که در جهان به عنوان تکنولوژی برتر شناخته می شود، مقام اول تا دهم علمی جهان را کسب کرده است به کوری چشم دشمنان در ۹۹درصد این رشته ها دانشمندانش بسیجی اند.
وی با بیان اینکه دایره بسیج به کسانی که دارای پرونده در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج هستند؛ محدود نمی کنیم ابراز داشت : بسیجی هر انسان حزب الله و مؤمنی که دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و مطیع مقام ولی و ولایت است؛ اوامر ولی امر مسلمین جهان را اجرایی می کند، لحظه ای و زره ای از ولی خدا جدا نمی شود خواه نامش در سازمان بسیج مستضعفین ثبت شده باشد، خواه نامش ثبت نشده باشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اذعان داشت: یک سوم رابری ها بسیجی اند معنایش این نیست دو سوم اینها تفکر بسیجی ندارند نه انسانهای مؤمن و خدا ترسی هستند .
وی افزود: امروز هر کس بخواهد مسیر انقلاب اسلامی را دنبال کند، اگر نگاهی به بسیج و بسیجی کند می تواند این مسیر را تشخیص دهدو جهت درست را انتخاب کند، چون ستارگان پر فروغ بسیج نورخودشان را از ولایت می گیرند خاصیت ستارگانی که در آسمان نور افکنی می کنند و راه را به من و شما نشان می دهند این است که در هنگام تابش خورشید از خورشید جذب می کند ونور شب از خودشان نیست.
امروز دشمن هیچ تغییر نکرده است
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه بسیج صد دردصد یاد گرفته، سوگند یاد کرده با خون خودش امضاء کرده که فقط در مسیر طیبه خودش راه ولایت را دنبال کند می شود ستاره پر فروغی که راهنمایی مابقی بندگان خدا و اضافه کرد: ما این پدیده را برای خودمان و جهان اسلام مایه مباهات و افتخار می دانیم .

وی با بیان اینکه اگر روزی عرصه جنگ سخت بر ملت ما باز بود و بسیجیان دوران دفاع مقدس آمدند و این عرصه را تغییر دادند و بسیجیان عزیزی که امروز با بصیرت این راه را نشان می دهد، باید بداند جنگ تمام نشده است، افزود: اهداف استراتژی دشمن تغییر نکرده است، دشمن در جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است و امروز هم رسما اعلام می کند که در پسا برجامی که در وین توسط تیم مذاکره کننده ما پذیرفته شد، دشمن اعلام کرد فرصتی خوبی به دست آمد فرصت ۸ یا ۱۰ ساله ای تا حکومت ایران را سرنگون کنیم، استراتژی دشمن عوض نشده است ، البته ممکن است تاکتیک دشمن عوض شده باشد .
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه استراتژی و برنامه راهبردی دشمن از بین بردن نظام مقدس الهی است، تصریح کرد: تاکتیک دشمن این بود که به مرزها، خاکریزها و سنگرها ما حمله و بمباران کند، این تاکتیک دشمن هدفش براندازی جمهوری اسلامی بود، امروز دشمن هیچ تغییر نکرده است،دشمن همان دشمن است، آمریکا همان آمریکا و شیطان بزرگ هیچ تغییر نکرده است.
دشمن به دنبال نفوذ در عرصه جنگ تمام عیار اعتقادی است

وی عنوان کرد: امروز ابزار دشمن عوض شده، دیروز بسیجی عرصه جنگ سخت جنگید، امروز بسیجی باید در عرصه جنگ نرم با دشمنان بجنگد؛ جنگیدن در عرصه نرم به مراتب از جنگ سخت، سختر است.
حجت اسلام محسن زاده با بیان اینکه در جنگ سخت هدف و دشمن مشخص بود اما در جنگ نرم اینگونه نیست، بیان کرد: در جنگ نرم دشمن از پیش رو حمله نمی کند از هر۶ جهت دشمن ممکن است حمله کند، حمله کرده و می کند.
وی با تأکید بر اینکه فرمانده کل قوا و نائب امام زمان(ع) وضعیت کشور را جنگی اعلام کرده اند، افزود: وضعیت کشور امروز از دید مقام معظم رهبری وضعیت قرمز همان وضعیت جنگی است،البته فرمودند جنگ فیزیکی نظامی نیست از آن طرف نیروهای مسلح در کمال هوشیاری، دشمن درتمام مرزها کمین کرده اما جرأت نمی کند همان اقتداری که گفتم دشمن به خودش اجازه حمله به ملت ایران را نمی دهد، می ترسد چون می داند اگر یکی بزنند ۱۰ تا خواهد خورد.

وی با بیان اینکه چرا می گوید عرصه کشور، عرصه جنگی است اضافه کرد:مقام معظم رهبری در دیدار با ستاد یادواره شهدای سمنان بیان داشتند دشمن در باب جنگ فیزیکی و سخت نیست اما جنگ امنیتی، جنگ اقتصادی، جنگ سیاسی و از همه مهمتر جنگ فرهنگی نیز هست، و در بیان دیگری می فرمایند دشمن به دنبال نفوذ در عرصه فکری، اعتقادی و جنگ تمام عیار اعتقادی است.
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه دشمن امید بسته؛ بتواند در عرصه های جنگ شتاب داشته و زمینه های نفوذ را در این کشور فراهم کند و به این کشور اسلامی لطمه بزند، یاد آور شد: همانگونه که مقام معظم رهبری در ۴ آذر در جمع ۲۵۰۰ نفر از فرماندهان بسیج بیان داشتند دشمن دنبال نفوذ است یا نفوذ موردی (نفوذ سازماندهی شده)، سازمان یافته و جریانی.
وی ادامه داد: در نفوذ موردی یا نفوذ سازماندهی شده دشمن به دنبال جاسوسی و جمع آوری اطلاعات است و در نفوذ جریانی دشمن دنبال تغییر ذائقه مردم و تغییر سبک زندگی مردم است این عرصه های جنگ را باید مراقبت و مواظبت کنیم؛ انسان مومن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مومن زیرک وهوشیار است افزود: اگر رهبر در فتنه ۸۸ فریاد عین عمار سر می دهد و شما بسیجیها یکایک عمارهای هستید که دانستید و در رکاب حضور پیدا کردید وآتش فتنه را خاموش کردید؛ بر اساس بصیرت و آگاهی است؛ امروز باید بدانید، دشمن از کجا و از چه طریقی می خواهد نفوذ پیدا کند.
وی به ۴عرصه نفوذ اشاره کرد و بیان داشت: در عرصه نفوذ امنیتی؛ جنگ نیابتی که آمریکا در اطراف کشورمان ایران توسط افراد خون آشام داعش پرداخته اند و امنیت کشورهای افغانستان، پاکستان، یمن، عراق و سوریه را هدف قرار دهند و در فلسطین اشغالی و لبنان هم حملاتی دارند برای نا امن کردن کشوماست .
حجت الاسلام محسن زاده گفت: دشمن خیلی مشتاق است جنگ خودش را به صورت حقیقی واز بدلی بودن در بیارد و امنیت کشور ما را به هم بریزد؛ نشانه های او هم علنی است همه شما هم می دانید وقتی دو ماه قبل اخبار اعلام می کند بچه های اطلاعات سپاه در سیستان بلوچستان گروه تروریستی را دستگیر کردند وقتی محاکمه می شوند می گوید می خواستیم تا مرزتهران پیش برویم .
وی به کارهایی که گروه تروریستی علیه کشور ایران رقم زده اشاره کرد و ادامه داد: اگر لازم باشد از این عناصری که اجازه دادند این نفوذ در دل وضعیت دشمن ایران اسلامی حضور پیدا کند اگر بخواهد به فتنه گری خودشان ادامه دهند ما برای مردم خودمان افشا خواهیم کرد که چه کسانی در ریاست جمهوری ما دنبال جاسوسی بودند، از کدام خانواده و وابسته به کدام رئیس، مسئول و دکتر بودند، افشا خواهیم کرد، اما هر چیزی باید در جای خودش گفته شود تا دشمن نتواند سوء استفاده کند.
خطر جنگ اقتصادی در پسابرجام جدی است
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه همه میدانیم دشمن به دنبال نا امن سازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است خاطر نشان کرد: وظیفه مان این است هر گونه حرکت ناموزونی و مشکوکی در هر نقطه ای که دیدیدم به مراکز اطلاعاتی و امنیتی بسیج و کلانتری ها گزارش دهیم، به گفته امام راحل (ره) مملکتی که آن زمان سی و شش میلیون جمعیت دارد باید سی شش میلیون نیروی اطلاعاتی داشته باشد تا دشمن نتواند به کشور عزیز اسلامی ما و این امن ترین نقطه روی زمین تجاوز کند.
وی گفت : در عرصه جنگ اقتصادی، چراغ هدایت ما همان امر مقام معظم رهبری یعنی رویکرد اقتصاد مقاومتی است در اقتصاد مقاومتی نیاز به نظریه پردازی بعضی افراد ندارد؛ دانشگاهی ،افراد متخصص و تحصیل کرده در اقتصاد باید این را بروز رسانی و بومی سازی کند .
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان خطر جنگ اقتصادی در پسابرجام را جدی خواند و گفت: وظیفه آحاد مردم در مبارزه با جنگ اقتصادی بهینه مصرف کردن، مصرف کالای ایرانی و مصرف کالای خارجی را بر خودمان حرام بدانیم، ولو اینکه کالاهای داخلی کیفیتش از کالای خارجی پایین باشد با مصرف ما تقویت می شود و کیفیت کالای خودش را بالا می برد.
وی ادامه داد: تولید کشاورز ، دامدار و صنعتگر ما جهاد فی سبیل الله است و بسیجی ما امروز عرصه جنگ فرهنگی که مقام معظم رهبری آن را از همه خطر ناکتر دانستند؛ دشمن نفوذ کرده است.
استفاده از شبکه های وایبر و واتساپ ابزار جاسوسی دشمن است
حجت الاسلام محسن زاده افزود: آمریکایی ها بر پشت بام بسیاری از خانه ها تریبون زده و فرود آمدند؛ بشقاب های ماهواره ای که شما پشت بام می بینید و امروزه نیازی به بشقاب ماهواره ندارند این سیبلها جاهای مختلف نصب می کند این همان تربیون دشمن است.
وی با بیان اینکه شبکه های اجتماعی، زندگی ایرانی و اسلامی ما را تحت تأثیر قرار داده فساد و تباهی خانواده و همه اینها سبب شده آمار طلاق از سال ۷۲ تا به امروز از ۱۴ درصد نزدیک به ۳۰ درصد رسیده و نتیجه آن استفاده از همین ابزار است و در ادامه گفت: استفاده از شبکه های وایبر و واتساپ ابزار جاسوسی دشمن است و کسی از این ابزار استفاده می کند با این کار، جاسوس بدون جیره و مواجب دشمن است، این ابزار مانند تیغ دودست است از آن درست استفاده کنید.
در جنگ سیاسی، تبدیل  مجلس دهم به مجلس ششم

ماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان افزود : در جنگ سیاسی، دشمن قبلاً برای جنگ سیاسی خودش رضا خانی می آورد می گذاشت اینجا، و می گفت نفوذی انگلیس است؛ الان ازطریق رأی گرفتن از من و شما زمینه سازی می کند.
وی با بیان اینکه دشمن امروز دنبال نفوذ است در ادامه گفت : حضرت آقا می فرمایند دو مرکز را دشمن می خواهد بگیرد، یکی مرکز تصمیم گیری نظام، مجلس شورای اسلامی و مرکز تصمیم سازی نظام مجلس خبرگان رهبری، در مجلس شورای اسلامی دشمن به دنبال این است مجلس ششم را تکرار کند، مجلس ششم لکه ننگی برای ملت ایران بود.
وی ادامه داد: بنده با فتنه و فتنه گری، دل دادن به آمریکا، بساط پهن کردن برای آمریکا، فرش قرمز پهن کردن زیر پای دشمنان مخالفت دارم.
حجت الاسلام محسن زاده در جریانات داخلی نظام با اشاره به مجلس ششم که نظام اسلامی را نا کارآمد دانستند در صدد کوچک کردن اختیارات رهبری و بزرگ کردن اختیارات رئیس جمهور و اسناد فوق سری نظام جمهوری اسلامی را به وزاری خارجه آلمان پیشاپیش کردند، اضافه کرد: اسناد سری نظام اسلامی را برای دشمن افشا کردند، دردسر امنیتی درست کردند، خیانت آن روز آنها نتیجه این شد بخش عمده ای از دستاورد هسته ای ما را گرفتند، دشمن دنبال تصرف این مجلس است.
وی ادامه داد: کسی که فتنه گری او برای مردم ثابت شده، برنامه ریزی کرده که مجلس دهم را تبدیل به مجلس ششم کند، مگر ملت ایران مرده باشد و مجلس ششم را فراموش کرده باشد.
حجت الاسلام محسن زاده گفت: سنگر بعدی مجلس خبرگان رهبری است در مجلس خبرگان، رفسنجانی به دنبال شورای کردن رهبری است .
وی افزود: بنده با اقتدار می گویم مردم بصیر استان کرمان در مرکز تصمیم گیری نظام نمایندگان مجلس آگاه به مسائل و آشنا به خدمت رسانی به مردم در مسیر ولایت هستند.
حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه بعضی ها می گویند:بنده تبلیغات زود هنگام جناحاتی راه انداختم ،نه خیر چه تبلیغاتی ما وظیفه داریم از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و می کنیم و ادامه داد: اگر حرفی می زنیم فتنه گران در کشور ما به تکاپو آمده اند و فکر می کنند با دباغی کردن پوست سگ را می شود پاک کرد، پوست سگ را اگر با هزاران لیتر آب زمزم شستشو دهند پاک شدنی نیست.
وی ادامه داد: در مراسم تجلیل از یک خیر مومن مدرسه ساز بیانیه رئیس فتنه گران را خواند بعد آن موقع می گویند چرا حرف می زنید، شما به فتنه گران در کنار خودتان ارزش بها ندهید؛ ما به دنیای شما چکار، دنیای شما ارزانی خود شما، ما  می مانیم و مظلومیت مولایمان؛ در کنار او عاشورایی می مانیم و حسینی عمل خواهیم کرد و بسیجیان ما در کنار مولا ومقتدایشان تا پای جان دفاع خواهند کرد.
انتهای پیام /

  1. mahdi   آذر ۸, ۱۳۹۴  

    تامین امنیت ملی از وظایف ارتش می باشد . بسیج نهادی مردمی وفرهنگی می باشد نه نظامی .

  2. mahdi   آذر ۱۰, ۱۳۹۴  

    با سلام
    مجلس ششم که شما از آن نام بردید یکی از فعال ترین مجالس پس از انقلاب می باشد وتاریخ گواه این مدعا می باشد. طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران یکی از وظایف اصلی مجلس شورای اسلامی قانونگذاری است . ودر مجلس ششم
    تا اندازه ای به این امر عمل شد. و مجلس ششم نه توطئه ی فتنه گران بلکه منتخب رای مردم می باشد .
    واگر اراده ی افراد خاصی را در انتخابات آن مجلس سهیم بدانیم در واقع رویه های انتخاباتی پیش بینی شده در حکومت
    جمهوری ااسلامی را نادیده گرفته ایم وادعای چنین مطلبی که از نظرات مخالف با اصول وارکان جمهوری اسلامی است مغایر با قانون اساسی می باشد.
    امید وارم این نظر را سانسور نکنید چون بر خلاف مطلب شما جنجال بر انگیز نیست.
    با تشکر

  3. احمد   آذر ۱۵, ۱۳۹۴  

    با سلام بهتر است کمی واقع بینانه تر نسبت به مجلس ششم قضاوت کنیم
    آهنگ فتنه از مجلس ششم شروع شد بگمانم بی اطلاعید؛ اسناد هسته ای ما را نمایندگانی از داخل مجلس ششم فاش کردند کجای کار قرار گرفته اید ، براندازی نظام از آن زمان آغاز شد که نمایندگان به جای داشتن تفکرات انقلابی با تفکرات غرب مقابل نظام ایستادند .
    کاش می شود پرده ها بر داشته شده و حقاق مجلس ششم به گوش عوام می رسید ، ضربه ای که مجلس ششم به نظام زد آنقدر سنگین است که تاریخ باید آن را ثبت و به موقع بیان نماید ، لیکن قضاوت های ما جناحی و در قالب حمایت از اشخاصی است وابسته به غرب.
    چشم ها را باید ششت جور دیگر باید دید

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب