پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:10:28 - یکشنبه 8 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خودرو های که از سنت پیامبر(ص) پیشی گرفتند
معاون عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: اگر درجامعه ما ازدواج و سنت اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم(ص) توجه نشود این موضوع خودش فساد آور است واگر این فساد ادامه پبدا کند مطمئنن جامعه را از بین خواهد برد.

به گزارش ” صبح رابر”؛ حجت السلام هادی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار“کسبه کرمان” در رابطه بی توجهی مسئولین به نیاز اولیه جوانان همچون ازدواج گفت:کشور ما باتوجه به داشتن جوانان پویا و فعال یک سری بی توجهه های نسبت به آن ها اعمال می شود.

معاون عقیدتی سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: اما نکته ای که قابل توجه است هست نگاه منفعت طلبانه به بستر اجتماع امروز ما است که متاسفانه در بعضی از مسئولین دیده می شود که منافع کسانی که بیشترین انباشته مالی و بالاترین درآمد مالی را دارند تامین کنند.
وی اذعان کرد:کاملا می دانیم این نگاه ها سنت اهل بیت (ع) نبوده است بلکه سنت آن ها توجه به اقشار ماثر و متدین خصوصا جوانان مومن و متدین کشور است که امروزه نیاز دارند به ایجاد شدن بستر ازدواج، بارها شده است جوانان به ما مراجعه کردند که به دلیل اوضاع مالی نمی تواند ازدواج کنند.
ابراهیمی تشریح کرد:ما شاهد آن هستیم که وام ازدواج جوانان ما را کم و یک وام ۲۵ میلیون تومانی برای خرید خودرو که جزء نیازهای اولیه نسیت می دهند، در صورتی که می تواند با یک مدیریت درست این سرمایه انباشته در سلامت جامعه و بسترهای اولیه جامعه استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه که خرید یک خودرو فقط جنبه رفاهی دارد و در رتبه پایین تری نسبت به ازدواج جوانان قرار دارد ادامه داد: اگر درجامعه ما ازدواج و سنت اهل بیت(ع) و پیامبر اکرم(ص) است به آن توجه نشود این موضوع خودش فساد آور است واگر این فساد ادامه پبدا کند مطمئنن جامعه را از بین خواهد برد.
ابراهیمی در پایان افزود:مسئولین و دولت مردان ما درمجلس باید اول به این سنت الهی توجه داشته باشند اگربه این امرمهم توجه شود جامعه ما از فساد که درگیر با آن هستیم کم رنگ می شود و از بین خواهد رفت.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب