پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:31:48 - یکشنبه 8 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آدم شویی سران
پیمودن مسیر مستقیم حق در همیشه تاریخ همراه با چالش ها و سختی های بسیاری بوده است.

به گزارش ” صبح رابر“؛ پیمودن مسیر مستقیم حق در همیشه تاریخ همراه با چالش ها و سختی های بسیاری بوده است ؛ شاید فلسفه آن هم آزمایش انسان ها برای نمودار شدن کویر ناب پاکان و باطن خبیث نا پاکان بوده است.

زمانی که امیر المومنین علی علیه السلام در صدر اسلام بعد از پیغمبر پرچمدار عدالت گسترده و دین محوری شدند .

کسانی که منافع مادیشان در مقابل صراط مستقیم قرار داشت به توطئه آفرینی و جنگ افروزی علیه حق همت گماشتند.

بنی امیه که شجره ملعوند در زبان خداوند و پیغمبر هستند به سرکردگی فریب خوردگان، بازی خوردگان و ورشکسته های سیاسی دوران بجای توبه و بازگشت به مسیر حق و عدالت، علمدار مبارزه با امیرالمومنین علی علیه السلام شدند. و شتر سرخمویی را علم کردند و به بهانه خوشخوابی از خلیفه مقتول به آشوب آفرینی و فتنه انگیزی پرداختند.

گویا فرمول های تاریخی خدشه ناپذیرند و مکرراً برای انسانها در طول زمان های مختلف تکرار می شودند.

در سال ۱۳۸۸گروهی از وابستگان و دلبستگان به زرق و برق های دنیای زودگذر با طرح ریزی دشمنان مسلمان و با همراه کردن خواص فریب خورده و توده های ساده دل قصد کردند نور الهی اسلام ناب محمدی را خاموش کنند اما با یاری ذات باری تعالی و عنایت امام زمان(ع) و روشنگری نایب بر حق آن حضرت و با هوشیاری و ایمان عمیق ملت ایران تمام نقشه های این مستکبرین نابود گشت و سردمداران این طوفان ویرانگر به حضیض ذلت فرو رفتند .

قطعاً هیچ فردی نه حق دارد نه می تواند و نه خداوند و قانون شما به او اجازه می دهد که داعیه دار نجات این غرق شدگان در منجلاب فضاحت باشد

و به قطع یقین مردم بیدار اسلامی و بسیج مدافع ارزش های حقیقی هیچگاه اجازه نخواهد داد زخم خورده های بدر، احد و خندق بار دیگر در صفین و نهروان حاضر شدند و حادثه ای دیگر شبیه حادثه سال ۶۰ هجری بوجود بیاورند.

ان شاءالله مردم ایران زمانی را خواهند دید که تمام ظالمان در حق اسلام ناب و تمام جفاکاران در حق ولایت و تمام خائنین به نظام اسلامی در دادگاه عدل اسلامی به اشد مجازات می رسند و در آن روز قلوب اهل ایمان از شهد عدالت علوی سرشار و شاد خواهد شد.

یادداشت از ز.م

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب