پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:58:08 - دوشنبه 9 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عده ای می خواهند با ترفندهای سیاسی، نفوذ جریانی را گسترش دهند
امام جمعه موقت رابرگفت: نفوذ خطرناک است و نفوذ جریانی از نفوذ فردی خطرناک تر است؛ با توجه به اینکه به نزدیک شدن انتخابات اسفند ماه کشور،عده ای زیادی می خواهند با استفاده ازترفندهای سیاسی و بزرگ کردن بعضی افراد به نام امام و انقلاب نفوذ جریانی را گسترش دهند.

 حجت الاسلام شهابی امام جمعه موقت شهرستان رابر در گفتگو با ” صبح رابر“؛ در خصوص حرمت شکنی محرم و تمجید از فتنه در همایش امروز خیرین مدرسه ساز دانشگاه فرهنگیان کرمان اظهار داشت: متاسفانه عده ای از طرفداران فتنه ۸۸می خواهند از فضای سیاسی انتخابات اسفند ماه سوء استفاده کنند و افکار شوم و پلید خود را در قالب بزرگداشت افراد خیر و مدرسه ساز همچون عطا احمدی به جامعه القاء نمایند.

وی ادامه داد: متاسفانه شنیده شده در ایام صفر که سوگواری و عزای سالار شهیدان است هتک حرمت نموده اند اما مردم ایران همیشه با هوشیاری و بصیرت و با تبعیت از مقام معظم رهبری نقشه های فتنه گران داخلی و دشمنان خارجی را نقش بر آب می کنند .

امام جمعه موقت رابر افزود : همانطور که در ۹دی ۸۸ با حضور خود به منویات معظم له لبیک گفتند و جریان فتنه که با برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمنان داخلی و معاندین خارجی امید فتنه گران را نا امید کردند .

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج سراسر کشور یادآور شد: نفوذ خطرناک است و نفوذ جریانی از نفوذ فردی خطرناک تر است؛ با توجه به اینکه کشور به انتخابات اسفند ماه، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نزدیک می شود عده ای زیادی می خواهند با استفاده ازترفندهای سیاسی و بزرگ کردن بعضی افراد به نام امام و انقلاب نفوذ جریانی را گسترش دهند.

حجت الاسلام شهابی خاطر نشان کرد: بیداری و بصیرت مردم و حضور همیشه در صحنه بسیجیان و مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی مانع نفوذ جریانی خواهد شد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب