پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:08:50 - سه شنبه 24 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه دوم مقام معظم رهبری، بیشتر برای شناساندن داعش بود/ داعش یک زباله ای بیش نیست
امام جمعه رابر ضمن بیان اهمیت و تأثیرگذاری نامه مقام معظم رهبری در جوامع غرب،گفت: نامه دوم مقام معظم رهبری ، بیشتر برای شناساندن داعش بود که داعش را تشبیه به یک زباله کرد.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر در گفت وگو با “صبح رابر” در خصوص نامه دوم مقام معظم رهبری گفت : نامه اول و دوم مقام معظم رهبری واکنش خوبی بین جوانان اروپا نشان دادند.

وی شناخت واقعی اسلام را در جوانان اروپا و آمریکامهم برشمردو بیان کرد: مقام معظم رهبری در نامه اول نوشته بودند اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید، اسلام را از اشخاص نگیرید، با توجه به اینکه دانشجویان و اساتید کشورهای اروپایی این نامه رابررسی و مطالعه کردند، بازتاب بسیار خوبی داشت.

امام جمعه رابر ضمن بیان اهمیت و تأثیرگذاری نامه مقام معظم رهبری در جوامع غرب، این پیام را ضربه بزرگی بر تفکر افراطی داعشی‌ها و گروه‌های تروریستی دیگر دانست و افزود: نامه دوم مقام معظم رهبری ، بیشتر برای شناساندن داعش بود که داعش را تشبیه به یک زباله کرد.

وی با بیان اینکه داعش متاسفانه قبلاً در کشورهای مسلمان پیشروی خوبی کرده و اکنون حتی در کشورهای اروپایی فرانسه وآلمان پیشروی داشت، تصریح کرد: این نامه دوم مقام معظم رهبری در واقع می خواست به جوانان و مردم اروپا بگوید که این داعش به اسم اسلام کارها و اهداف خودش را پیش می برد، داعش هیچ ربطی به اسلام ندارد و داعش را تشبیه به زباله کردند که تأثیر بسیار خوبی در بین جامعه دانشگاهی و مردم اروپا گذاشته است.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب