پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:55:22 - پنجشنبه 26 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خواص بی بصیرتی که رقاصک جریان فتنه شدند/ساکتین فتنه عین عاملین فتنه هستند
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: ساکتین فتنه عین عاملین فتنه هستند چرا که سکوت همیشه علامت رضایت است یعنی اگر کسی ساکت شد و موضع نگرفت این هم سیاهی لشکر فتنه است.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از “ بوتیا ” چند سال پیش در چنین روزهایی که همه فکر می کردند یزید و یزیدیان پس از گذشت سال ها از مرگشان دیگر آثاری از خود در جامعه اسلامی نخواهند گذاشت، گروهی باری دیگر با تغییر رنگ لباس هایشان به خیابان آمدند و با بی حرمتی به امام حسین(ع) و عاشورا نشان دادند که یزیدیان نمرده اند.

این گروه بر خلاف یزیدیان که لباس قرمز بر تن داشتند با رنگ سبز به خیابان ها آمدند و نابودی نهضت حسینی را نشانه گرفتند، در واقع فتنه ۸۸ فقط یک فتنه سیاسی نبود بلکه نابودی تمام ارزش های این نظام از دینی و مذهبی گرفته تا سیاسی و فرهنگی را مد نظر داشت.

فتنه ۸۸ به عنوان عبرتی برای آیندگان باید بازخوانی شود

دخیل عباس زارع زاده در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” با بیان اینکه باید فتنه ۸۸ در همه اعصار یادآوری شود، گفت: عده ای می خواهند این فتنه را به فراموشی بسپارند، در حالی که فراموش کردن فتنه ۸۸ فراموش کردن وقایع گذشته است.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور افزود: یکی از کارهایی که خداوند منان در قرآن به صورت جدی همه سوره ها به آن اشاره داشته است بیان قصه گذشتگان است و بیان سرنوشت امت های گذشته که در کامیابی ها و ناکامی ها درگیر بودند.

زارع زاده تصریح کرد: اگر قرار باشد ما وقایع گذشته را کن فیکون کنیم باید بگوییم که بسیاری از سوره های قرآن را نیز باید تعطیل کنیم چرا که خداوند هم اصرار دارد که مردم وقایع گذشته را به عنوان عبرت برای آینده مرتب تکرار کنند تا دوباره امت های جدید دچار ناکامی هایی که امت های گذشته به خاطر غرور و فراموش کردن هویت خود دچار شدند،  نشوند.

وی به فتنه های دشمنان قبل و بعد از انقلاب اسلامی در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اذعان داشت: در طول ۲۶، ۲۷ سال پس از انقلاب ما فرازها و فرود های زیادی داشتیم؛ جنگ، منافقین، چریک های فدایی و توطئه های داخلی از عواملی بود که باعث شد ما گاهی چندین سال عقب نگه داشته شویم  فتنه ۸۸ نیز از جمله این موارد محسوب می شود.

با به نتیجه رسیدن فتنه ۸۸ ایران سقوطی جبران ناپذیر را تجربه می کرد

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطر نشان کرد:  فتنه ۸۸ یکی از اتفاقاتی بود که اگر به نتیجه می رسید و کسانی که صحنه گردان میدان جریان فتنه بودند خدایی نکرده می توانستند به حاکمیت دست اندازی کنند قطعا ما یک سقوطی را تجربه می کردیم که جبرانش امکان پذیر نبود.

زارع زاده در ادامه عنوان کرد: کسانی که در کف خیابان ۶ ماه تمام استعداد های مملکت را به بازی گرفتند؛ به همه مقدسات توهین کردند و آخر الامر حتی به مسجد و هیات امام حسین (ع) هم رحم نکردند و حتی قرآن سوزی کردند، اگر در جریان فتنه موفق شده بودند همان جریانی اتفاق می افتاد که در زمان مشروطه، امیرکبیر و مصدق رخ داد یعنی برگشت دوباره به سمت مستعمره شدن توسط آمریکا و کشورهای اروپایی.

وی بیان کرد: متاسفانه افرادی که مدعی بودند که در چارچوب نظام هستند و به قول خودشان قانون اساسی را که موثق ترین اصول آن در رابطه با حاکمیت ولی فقیه و استکبار ستیزی است قبول داشتند، بازیچه دست کسانی شده بودند که آمده بودند یک براندازی تمام عیار در ایران داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار کرد: با به نتیجه رسیدن جریان فتنه، کسانی که مدعی بودند حقوق آن ها پایمال شده است جان و زندگی شان هم پایمال می شد برای اینکه هیچگاه رقاصک های جریان فتنه و کسانی که سر سپرده آمریکا بودند و میدان داری صحنه فتنه را به دست گرفته بودند نه میرحسین موسوی و نه کروبی را و دیگران را قبول داشتند.

زارع زاده با بیان اینکه برخی از خواص بازیچه دست صحنه گردان های جریان فتنه قرار گرفتند، عنوان کرد: متاسفانه این افراد هنوز هم به این باور نرسیدند که فتنه گران و حاکمان جریان فتنه و کسانی که از بیرون خط می دادند دلشان به حال این آقایان نسوخته بود، چرا که کسانی که به امام حسین(ع) ، مسجد و قرآن رحم نکردند و بی دینی و بی تقوایی و وابستگی خود را در شعار هایی که می دادند نشان دادند و مقاومت و استکبار ستیزی را به بازیچه گرفتند و حکومت و رهبری و دولت و نظام را مسخره کردند به آن ها هم رحم نخواهند کرد.

وی هدف فتنه گران را نابودی نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: فتنه گران آمده بودند بگویند که کسانی که در جریان انقلاب نقش ایفا کردند هیچکدامشان نباید باشند ولی متاسفانه هنوز آقایان این مسئله را به شوخی گرفتند که جریانی که به وسیله مدیریت سایت های خارج از کشور و کسانی که از آن طرف مرز با ماموریت ویژه در خیابان های تهران فاجعه ایجاد کردند واقعا برانداز بودند نه کسانی که دلسوز یک طیف خاص در داخل کشور باشند.

ساکتین فتنه عین عاملین فتنه هستند

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به نقش ساکتین در فتنه ۸۸ ، تشریح کرد: ساکتین فتنه عین عاملین فتنه هستند چرا که در زیارت عاشورا می خوانیم خدا لعنت کند قاتلین امام حسین(ع) را و کسانی که شنیدند و ساکت شدند و رضایت دادند.

زارع زاده افزود: سکوت همیشه علامت رضایت است یعنی اگر کسی ساکت شد و موضع نگرفت این هم سیاهی لشکر فتنه است، برای اینکه در جریان فتنه حق طلبان باید تلاش کنند تا مردم را از سرگردانی بین حق و باطل خارج کنند.

وی تصریح کرد: سکوت کردن این افراد به این معناست که خود آن ها هم دچار فتنه شدند و نتوانستند حق و باطل را از هم تشخیص دهند، این افراد دست کمی از فتنه گران ندارند برای اینکه عملا رای ممتنع با رای منفی یکسان محاسبه می شود و این رای مثبت است که تعیین تکلیف می کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: کسانی که در جریان فتنه رای ممتنع دادند و سکوت کردند با سکوت خود عملا جریان فتنه را تایید کردند و سیاهی لشکر فتنه گران شدند؛ این ها باید محکوم شوند و علت سکوت شان را بیان کنند، یعنی واقعا این ها توانایی تشخیص حق و باطل را نداشتند؟با دیدن این صحنه ها به نتیجه نرسیدند؟

صحنه گردان های اصلی فتنه دلشان برای طیف خاصی نسوخته بود

زارع زاده خاطر نشان کرد: کسانی که در جریان فتنه میدان داری کردند دلشان به حال نظام نسوخته و به دنبال اصلاح امور نبودند بلکه به دنبال براندازی بودند و می خواستند نظامی را حاکم کنند که بر اساس منافع آن ها بود و آن چیزی نبود مگر تسلیم در برابر خواسته های خارج نشینان و مستکبرینی که دشمن قسم خورده این نظام هستند.

وی با بیان اینکه بصیرت نقش مهمی در خنثی سازی فتنه ها در طول دوران داشته است، عنوان کرد: این مسائل باید به صورت جدی در همه شئونات مد نظر قرار گیرد و باورها و ارزش های نظام را قربانی جریانات برانداز و خارج نشین نکنیم .

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما باید رحم کنیم به جوان هایی که در طول ۸ سال جنگ تحمیلی و قبل از آن در زمان انقلاب، برای حاکمیت قرآن ، اوامر اهل بیت و مکتب امام حسین(ع) جان دادند و یتیم برای ما گذاشتند برای اینکه این نظام به سمت عزت، آزادی و استقلال پیش رود و اینکه ارزش های ناب اسلام محمدی را در خاورمیانه و کل جهان پیاده کنند.

ریشه فتنه به برکت محرم و نهضت حسینی خشک شد

زارع زاده خاطر نشان کرد: فتنه گران آمده بودند همه ارزش های نظام  را جارو بزنند و دور بریزند و فاتحه همه چیز را بخوانند ولی همان طور که امام خمینی (ره) فرمود نهضت ما به برکت محرم و صفر پابرجاست؛ در شروع محرم و اعتقاد مردم به نهضت حسینی تار و پود آن ها از هم پاشیده شد و ریشه آن ها را خشک شد و سنگفرش خیابان های ما را از لوث وجود کثیف آن هاپاک کرد .

وی با بیان اینکه فتنه و  فتنه گر همیشه و در همه دوران ها حضور دارند، اذعان کرد: همان گونه که تا حق هست باطل نیز هست و جنگ بین این دو ادامه دارد، فتنه و فتنه گر هم در تمام دوران ها حضور دارند لذا ما باید بصیرت داشته باشیم و هیچگاه به خودمان اجازه ندهیم که از  اصحاب فتنه باشیم و حق و باطل برای ما مشتبه شود.

تنها راه مصونیت از فتنه حرکت در مسیر ولایت فقیه است

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تنها راه حقی که خون بهای شهیدان است و قانون اساسی برای ما مقرر کرده این است که همه وجود و فکر و اندیشه ما در مسیر منویات مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین باشد چرا که ایشان دلسوز ترین فردی است که می تواند سکان این نظام را در دست گرفته و انشالله به ساحل نجات برساند.

زارع زاده مسیر غیر از ولایت را مسیر باطل خواند و گفت: همه کسانی که حق طلب و دلسوز نظام بوده  و به دنبال وحدت مسلمانان هستند یک راه بیشتر ندارند و آن تمکین از ولایت فقیه است که الحمدالله خداوند این نعمت عظمی را به ایران داده و سایر کشورهای اسلامی غبطه این حاکمیت و رهبری ما را می خورند.

وی در پایان بیان کرد: اگر امروز کشور ایران امنیت و عزت دارد و جریان های  تروریستی نتوانستند در کشور ما رسوخ کنند و مردم در سایه این امنیت با آسایش زندگی می کنند همه به خاطر وجود رهبری تیز هوش و سیات مداری چون امام خامنه ای است، پس همه برای حفظ این اقتدار و امنیت باید از ایشان پیروی کنیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب